2023-04-10, 23:07
Medlem
Dere som har bedre oversikt: Ble det opplyst hvilke sko TH sa at han hadde p da han vandret i huset p leting etter AE? Var dette sko med flat sle? Stemmer dette med de skoene som det str om her som han skal ha hatt p seg p vei til jobb den dagen (et par semskede sko, "halvhye med snring.")?
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Er disse skoene "et par semskede sko, "halvhye med snring."" samme sko som " TH, etter egen forklaring, gikk inne i hele huset med skoene p (svarte skinnsko uten mnster i slen?)" ?

Citat:
Ursprungligen postat av Kopphode
Samme her! De to artiklene fra NRK og VG om innsiden av huset var interessant lese.

Der ble det bekreftet at TH, etter egen forklaring, gikk inne i hele huset med skoene p (svarte skinnsko uten mnster i slen?). Burde vre enkelt for politiet rekonstruere om det er sannsynlig ikke sette avtrykk.

Samt vi fikk vite at TH var inne p kontoret da han ringte AEH's telefon. Telefonen l alts p bordet som str bak journalisten i NRK-intervjuet. Mens TH var inne p rommet vi ser dren til bak ham p samme intervju. Det er ikke lange avstanden. Var ikke volumet p telefonen p to tredels styrke?

Og s har vi hans DNA-spor p sandaler og knehase.

Og sm bloddrper fra AEH funnet p badet. (Som kan brukes til stadfeste kvelning som ddsrsak?)

Politiet er fortsatt optimistiske, men det er liten synlig fremgang utad.

Strips fra Biltema. Ark og konvolutt fra Clas Ohlson. Sko fra Sparkjp. Lite som tyder p utlendinger.

Dersom hun var i live og stripset: Hvordan fr man da av klrne uten klippe dem i stykker? Fjerning av giftering og klr. Ikke ndvendig hvis planen var holde henne i live og levere henne tilbake uskadd.

Og s nevnte VG-arikkelen noe om et brettet teppe i finstuen, samt en rd penn, og to kaffekopper p forskjellige steder i huset. Vanskelig f noe fornuftig ut av dette. I hvertfall for min del. Men savner de bedre analysene fra brukere her inne.

Minnimus, hvor ble det av deg? Du virket ha peiling!
Senast redigerad av z-z-z 2023-04-10 kl. 23:16.
Citera
2023-04-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det som fremstr som den mest fjerne pstanden s langt, etter alt som er kommet frem og dokumentert i denne saken, er din pstand om at TH ikke har noe gjre med denne saken, og at han er helt uskyldig. Hvordan det er mulig komme frem til en slik konklusjon er helt uforstelig😳 TH er skyldig i siktelsen(drap eller medvirkning til drap p sin kone), det jobbes intenst med bygge en tiltale, og rettssak og dom vil komme nr alle brikker er p plass🧐
Jeg kan ikke huske ha psttt at TH er helt uskyldig.

Kan du linke?

Eller lyver du?

Kanskje du bare har innbilt deg det - du som innbilte deg at du skulle delta i rettsak - i fjor...
Citera
2023-04-10, 23:23
Medlem
Citat:
...TH er skyldig i siktelsen(drap eller medvirkning til drap p sin kone), det jobbes intenst med bygge en tiltale, og rettssak og dom vil komme nr alle brikker er p plass🧐
Hvis TH er skyldig og hvis TH er Hettemann1, s br det vre en smal sak bevise at TH er Hettemann1.
Men politiet nsker kanskje i s fall finne enda flere bevis fr de tar ut tiltale(r); kanskje eventuelle bevis mot antatte(e) medhjelper(e)?
Citera
2023-04-10, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg kan ikke huske ha psttt at TH er helt uskyldig.

Kan du linke?

Eller lyver du?

Kanskje du bare har innbilt deg det - du som innbilte deg at du skulle delta i rettsak - i fjor...

Vel, du fremstr nrmest som Holdens forlengede arm her inne, du kverulerer og driter ut andre, og du henger deg opp i uvesentlige detaljer som kun har til hensikt fremheve ditt eget misforsttte intellekt. Ikke bra spr du meg🧐
Citera
2023-04-10, 23:28
Medlem
Citat:
Vel, du fremstr nrmest som Holdens forlengede arm her inne, du kverulerer og driter ut andre, og du henger deg opp i uvesentlige detaljer som kun har til hensikt fremheve ditt eget misforsttte intellekt. Ikke bra spr du meg🧐
S du ly nr du beskyldte meg for pst at TH var uskyldig?

Si meg - snakker du noen gang sant?
Citera
2023-04-10, 23:49
Medlem
Jeg tror at vi trenger flere nyhetssaker med flere detaljer. Men dessverre tror jeg at det vil ta lang tid fr det blir publisert noen nyheter om saken som inneholder noe nevneverdig nytt.
Citera
2023-04-10, 23:59
Medlem
Var det slik at TEH kom til Sv4 fr TH ringte ndtelefonen, og at TEH dro fra Sv4 mens TH snakket med politiet i ndsamtalen?

Nr ble Tassen og selen vasket?
Var Tassen med da TEH mtte politiet p forsvinningsdagen? Var Tassen med da TH og barna kom til hotellet den dagen?
Senast redigerad av z-z-z 2023-04-11 kl. 00:04.
Citera
2023-04-10, 23:59
Medlem
Maktdemonstrasjon som skjer her n.

Sannheten blir sensurert. Skuffende.

Trdstarteren sitter her og skalter og valter med andre brukere av forumet. Demonstrerer sin makt over folk. P lignende mte som trdens hovedperson.

Selv om politiet har opprettholdt siktelse mot Tom Hagen, for drap eller medvirkning til drap av sin kone Anne-Elisabeth i snart 4 r n, en sterk indikasjon p skyld, s blir spissformuleringen "konedrapsmannen Tom Hagen" sensurert.

Uansett om alle skjnner at det er sannheten.

Og her skal det vre ytringsfrihet. Liksom.
Citera
2023-04-11, 00:00
Medlem
Bollapinsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hva mener du med det?
At vi skal akseptere en lgn som sannhet og la det etablere seg?

Du er kanskje ikke s smart?
En pstand er ikke en lgn. Det er heldigvis plass til det p Flashback. Trden freak.no har en annen tilnrming under norsk lovgivning som man ogs kan benytte.
Hvis du mener noen laver en trdsannhet, hvilket jeg mener absolutt ikke er tilfelle her, kan du gi beskjed til moderator. Det er kommandolinjen.
Citera
2023-04-11, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Trdstarteren sitter her og skalter og valter med andre brukere av forumet. Demonstrerer sin makt over folk. P lignende mte som trdens hovedperson.

Selv om politiet har opprettholdt siktelse mot Tom Hagen, for drap eller medvirkning til drap av sin kone Anne-Elisabeth i snart 4 r n, en sterk indikasjon p skyld, s blir spissformuleringen "konedrapsmannen Tom Hagen" sensurert.

Satakkars kornblomst - stakkars!!

Citat:
Ursprungligen postat av Bollapinsvin
En pstand er ikke en lgn. Det er heldigvis plass til det p Flashback. Trden freak.no har en annen tilnrming under norsk lovgivning som man ogs kan benytte.
Hvis du mener noen laver en trdsannhet, hvilket jeg mener absolutt ikke er tilfelle her, kan du gi beskjed til moderator. Det er kommandolinjen.
Det viste seg at det ikke bare var en pstand men blank lgn!

Vil du vi skal fortsette lyve, bli enige om at GM bar telefonen i 50 minutter og forst saken utfra det, selv om det ikke er sant?

Jeg etterspr dokumentasjon p en pstand som er ny.

Trden gr helt amok og presterer flere sider med personangrep i raseri over at jeg sensurerer.

P tide g litt i seg selv n
Citera
2023-04-11, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Och hr ser ni vilken attityd trdstartaren visar :
(FB) Flere personer pkjrt i Steinkjer, en dd. Fremstr som en villet handling! (2023-04-09)
Det er greit, jeg gir meg!

Da er vi enige om at pstanden om at GM bar telefonen i over 50 minutter er sann selv om den ikke er det.

Noen som har noen gode ideer om hva han drev med?
Citera
2023-04-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Det skaltes og valtes med ytringsfriheten. Ingen tvil om det.
Siste innlegg fra Ntteliten illustrerer dette veldig tydelig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in