Citat:
Ursprungligen postat av
Extremadura
Hvilket belegg har du for og kalle noen for psykopat? At vedkommende kjrer en gammel bil, har et 20 r gammelt tv har mbler som ikke svarer til din standart, vurdert ut fra et 30-40 minutts intervju p Dagsrevyen.
Ligger nok mye hat og misunnelse bak dine pstander og kanskje noe annet udefinert
Ja, jeg er misunnelig p TVs sofa. Skulle nske jeg hadde en s flott sofa.
Igjen ser jeg at det jeg har sagt har blitt tatt ut av kontekst.
Det blir psttt at jeg mener at folk som kjrer Citroen er psykopat. Da er det ganske mange psykopater rundt om i Norge, for ikke snakke om hvor mange psykopater man da har i Frankrike.
Gjerrigheten til TH er helt sykelig. Akkurat samme som med Terje Wiik, giftmorderen fra Trndelag.
Han var ogs ingenir, jobbet for Statoil, og tjente godt. Han tmte skapene for mat, men fylte aldri opp. Det var det hun som mtte gjre. Det er kanskje her man ser forskjell p narsissist og psykopat. En narsissist vil gjerne kanskje se vellykket ut med fine klr og biler og slikt, og at alle skal se opp til han, samme som jeg mistenker med Petter Stordalen, mens psykopaten gir faen.
Den nabodama ville ha Wiik vekk, og det var da hun ble forgiftet.
Terje Wiik er diagnostisert psykopat, og var innlagt ved Modum bad og nervesanatorium, der han fikk diagnosen.
Det var nr jeg s huset i Sloraveien at jeg ikke fikk til stemme at han var milliardr og hadde ftt kidnappet kona.
Jeg tenkte at det gr jo ikke an bo i et slikt hus hvis man har to milliarder?
Og s etter noen dager eller uker fikk vi se bilen hans, og det var da jeg begynte mistenke at han var psykopat. Og s fikk vi her i forumet den ene etter den andre bekreftelsen da. Manipulerende i avhr. Truende, og ville ta over hele avhret. Historier om vold og trusler. Empatilshet som er et stort kjennetegn ved psykopater. Videre, kalkulerende og beregnende, s til de grader.
Jeg bare mener at TH er psykopat, og hvis du er uenig og mener at TH er en raus, omsorgsfull og jordnr fyr, s m du f mene det.
Det jeg tenker er at nr jeg blir angrepet av TT s hardt som jeg blir, s har jeg gjort noe riktig og viktig. Gjort folk klare over hva TH er, noe som igjen forklarer at han m st bak, og hvorfor. Angrepene fra TT gir meg bekreftelsen.