Hittade ingen renodlad tråd för måltidsersättningen Huel. Jag har beställt ett paket idag och tänkte testa i några månader. Någon som har några tips eller erfarenheter att dela med sig av?
Hur tror du de får råd att plöja miljoner i marknadsföring på Facebook??? Du betalar väl minst 500-1000kr kilot. Köp vildfångad lax för dina pengar om du är så rik.
Låter inte lovande Det skulle va intressant höra från nån som provat iaf. Spelar ingen roll man man gillar det eller avskydde det. Det ska tilläggas att jag inte enbart kommer dricka pulver utan kanske ersätta 1-2 måltider per dygn.
Hur tror du de får råd att plöja miljoner i marknadsföring på Facebook??? Du betalar väl minst 500-1000kr kilot. Köp vildfångad lax för dina pengar om du är så rik.
sluta fjanta dig, det är ju humane gluten-free.
As seen on: BBC CNN FORBES THEGUARDIAN THE NDEPENDENT WIRED
Benefits of Huel Complete nutrition
Huel contains all 27 essential vitamins and minerals, and much more. Save time
Prepare a complete and tasty meal in seconds. Save money
From only $1.77 per meal. Subscribe to save. Vegan
Huel contains no animal products, with minimal environmental impact.
tROR DU INTE FATTAR ALLSÅ
Kan inte ens hitta hur mycket ett paket som kostar 56$, väger. Skitsida, dålig trådstart m.m.
Hela sidan luktar scam, typ som berocca - det innehåller absolut ingenting, bara vätekarbonat som brusar
Senast redigerad av GoUoD 2019-01-25 kl. 13:45.
Hittade ingen renodlad tråd för måltidsersättningen Huel. Jag har beställt ett paket idag och tänkte testa i några månader. Någon som har några tips eller erfarenheter att dela med sig av?
As seen on: BBC CNN FORBES THEGUARDIAN THE NDEPENDENT WIRED
Benefits of Huel Complete nutrition
Huel contains all 27 essential vitamins and minerals, and much more. Save time
Prepare a complete and tasty meal in seconds. Save money
From only $1.77 per meal. Subscribe to save. Vegan
Huel contains no animal products, with minimal environmental impact.
tROR DU INTE FATTAR ALLSÅ
Kan inte ens hitta hur mycket ett paket som kostar 56$, väger. Skitsida, dålig trådstart m.m.
Hela sidan luktar scam, typ som berocca - det innehåller absolut ingenting, bara vätekarbonat som brusar
Jadu. Säger egentligen inget om vitaminer i pulverform. Det har funnits länge. Men detta är ocker. Köp allt de har i själv och blanda ihop så har du en gratis solsemester lagom till den kalla decembermånaden nästa år. Vad man behöver finns skrivet på nätet. Var ju en kille som blev miljonär på denna drink. Han släppte receptet gratis, men sålde en produkt till de som var lata och inte orkade gå och handla det som behövdes. Sjukt.
Vad är syftet med att du ska äta måltidsersättning?
Främst är det för att jag jobbar knepiga tider och ofta inte hinner äta lunch så jag tänker det kan va smidigt att trycka i sig en shake lite kvickt. Också för att jag inte alltid är motiverad till att stå och laga mat när jag kommer hem och hellre vill göra annat.
Jadu. Säger egentligen inget om vitaminer i pulverform. Det har funnits länge. Men detta är ocker. Köp allt de har i själv och blanda ihop så har du en gratis solsemester lagom till den kalla decembermånaden nästa år. Vad man behöver finns skrivet på nätet. Var ju en kille som blev miljonär på denna drink. Han släppte receptet gratis, men sålde en produkt till de som var lata och inte orkade gå och handla det som behövdes. Sjukt.
Ja fan va sjukt. Är det inte ännu bättre och ännu billigare om man odlar allt själv också?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!