Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
Du vet inte vad en logisk slutsats är förrän hygieniska åtgärder tar hand om dig.
Så är det, jag hänger inte med, för jag är så långt före dig. Jag är i New York och har kul. Du är i ett kolträsk med utdaterad industri, och du käkar kol.
Du vet inte ens vad tipping point eller sektmedlemmar är. Det enda du vet är att du vill bli rövknullad av big oil och de andra, och att du njuter av det....
Hahahahahahaha.
Det är så tragiskt synd om dig eftersom du på något vis kan tro att du kan skriva som du gör utan att få käka upp det.
Fortsätt gärna, strunta i Greta. Visa vilken idiot du är som skriver saker utan att alls backa upp dem.
Vad jag vet så sysslar inte Sverige med kolkraft så nu blev det fel igen, händer väldigt ofta för dig.
Jag vet mycket väl vad en sektmedlem är jag pratar ju med en i detta nu. Så du är i New York och då antar jag att du flög ditt, inte gynna big oil var det va, ha kul ja varför inte bara hoppa i East River så vi slipper dig.
Ja jäklar vad jag får äta upp vad jag skriver, ojoj vad jobbigt det blev, hahaha.
Men fortsätt du att bry dig om klimatet och flyga till New York och ha kul.