Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-22, 00:16
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CPJesus
Allt det där är Greta emot. Hon kräver med den bortskämda ungens självklara rätt att både vi och resten av våra medmänniskor världen runt ska anpassa sig efter hennes sätt att tänka och leva. Gamla traditioner ska ryckas upp med rötterna som maskrosor i ett dike och vi ska i ett nafs tillbaka till en tid med sämre levnadsvillkor, eller hur var det hon sa idag? "Vi kan inte vänta till 2050, 2030 eller ens till 2021, förändringarna måste ske NU!!!".

Jag förvånas själv egentligen över att hon inte är mer hatad än hon redan är, även om jag ser skillnad på sak och person och istället hatar krafterna som står bakom henne...

Hon är hatad. Jag läser mestadels på andra språk, men svenska medier vill ha henne kvar som en gudinna av nån anledning.

Jag är själv förvånad på att hon kräver senast 2020. Är hon så bortskämd, ännu dummare än vad jag tror, eller finns det en dold agenda bakom?

Vad ska hon säga i Davos 2021?
2020-01-22, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Verkar vara jobbigt för dig att höra att Greta är en av de mest beundrade kvinnliga personerna i USA?

Du får vara mer patriotisk. Hon är förmodligen den första svensken där på väldigt längre. Eller kanske någonsin.

Har du någon undersökning att hänvisa till eller hur kom du fram till detta?
2020-01-22, 00:19
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifhooker
Hon är hatad. Jag läser mestadels på andra språk, men svenska medier vill ha henne kvar som en gudinna av nån anledning.

Jag är själv förvånad på att hon kräver senast 2020. Är hon så bortskämd, ännu dummare än vad jag tror, eller finns det en dold agenda bakom?

Vad ska hon säga i Davos 2021?

Det ena utesluter inte det andra i ditt resonemang. Hon är bortskämd och det finns en agenda bakom, tro mig.
2020-01-22, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Var några närbilder på henne i nått nyhetsrepotage på TV idag. Var väldigt blek och smal !

Något står verkligen inte rätt till vad gäller hennes fysiska utveckling.

Tjejer kommer även i regel in tidigare i puberteten än killar, hon visar inte en tillstymmelse av detta.
2020-01-22, 00:21
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Den som t.ex EU talar om?

Den är rolig jo. Det är mer troligt att DN kommer att bli ett hönshus 2030.
Några miljölagar till så får Greta nog flytta till Iran för att få det tryggare.
2020-01-22, 00:26
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Hon kanske är släkt med en kines..
Dom brukar ta lång tid på sig..

Det är givetvis bara en teori. Tycker dock hennes ögon ser lite kinesaktiga ut.
Så det kan finnas någon i släktträdet.

Har du sett en kinesisk 35 åring? Dom ser fan ut som 18.
60 åringar ser ut som 35 åringar. Det hela är mycket konstigt

De är möjligt! Trump anklagade Kina för denna klimatbluff för att få försprång.
Svante och Maglena var perfekta. Hon blev själv förvånad att Svante gjorde henne på smällen.
Så ofta som Maglena slocknade av sina vinlådor, kan nog vara så att Greta är "ditplanterat"
Man styr Greta via speciella vågor från Kina. Hon får en 220V stöt varje gg hon säger "kina" eller "china"
2020-01-22, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Hon är alltså nu 17 år gammal och verkar ännu inte ha kommit in i puberteten.

Vad kan detta bero på? Mediciner hon går på som hämmar utvecklingen?
Snarare allvarlig och svår näringsbrist tyvärr!

Som jag skrev tidigare så har tjejer en biologisk skyddsmekanism, som oftast stoppar pubertetsstarten, om tjejen har extremt lite kroppsfett. Om detta finns ett antal medicinska artiklar.

Förmodligen skulle Greta under en lång tid behöva bli vegetarian istället för vegan, men valet är hennes. Hon körde förmodligen slut på sina depåer under den långvariga tidigare svälten och har förmodligen ännu bland annat värre kalkbrist. Även unga med svår anorexi får ofta benskörhet, osteoporos, på grund av kalkbristen i skelettet, och drabbas då lätt av benbrott!

Greta visade under resan med Vagabonde, att hon tyckte mycket om båtens bebis, som hon tog väl hand om, men jag är rädd för att hon får välja mellan, att fortsätta att vara vegan och att kunna få en egen bebis i framtiden.

"-Decreased body fat is a major cause of pubertal delay in girls. It can be seen in girls who are very athletic, particularly in gymnasts, ballet dancers, and competitive swimmers. It can also be seen in girls with anorexia nervosa, who engage in extreme dieting or binging and purging, because they fear becoming too fat even when they are abnormally thin. Finally, it can be seen in a number of chronic illnesses in which body fat is often decreased."

Greta har inte bara haft svår anorexi, hon har tidigare även intensivt tränat avancerad dans, alltså två klara riskfaktorer för sen pubertet enligt ovan!

https://www.healthychildren.org/Engl...r-Parents.aspx
Senast redigerad av inspiratoeren 2020-01-22 kl. 00:50.
2020-01-22, 00:32
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Var några närbilder på henne i nått nyhetsrepotage på TV idag. Var väldigt blek och smal !

Hennes hår ser ut som om hon ha varit i slagsmål. En tvångströja är också möjlig.
Om en störd unge börjar fatta att hon får inte som hon vill...vad bör man göra?
2020-01-22, 00:33
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Det ena utesluter inte det andra i ditt resonemang. Hon är bortskämd och det finns en agenda bakom, tro mig.

Jag gillar gåtor med
2020-01-22, 00:35
Medlem
CPJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifhooker
Hennes hår ser ut som om hon ha varit i slagsmål. En tvångströja är också möjlig.
Om en störd unge börjar fatta att hon får inte som hon vill...vad bör man göra?

Sätta gränser!
Vilket hennes syltryggar till föräldrar inte pallade.
Hade mina barn fått som dom ville hade det blivit choklad, popcorn och sega råttor till frukost. lunch och middag varje dag. Men så går det då man har en machokommunistmorsa med sinnessjukdomar till mamma och en slakpitt till cuck som farsa. Katastrofen lurar runt hörnet!
2020-01-22, 00:41
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Sätta gränser!
Vilket hennes syltryggar till föräldrar inte pallade.
Hade mina barn fått som dom ville hade det blivit choklad, popcorn och sega råttor till frukost. lunch och middag varje dag. Men så går det då man har en machokommunistmorsa med sinnessjukdomar till mamma och en slakpitt till cuck som farsa. Katastrofen lurar runt hörnet!

Svante sa att det blev bra då Greta började med alarmism. Men har han en plan vad ska dom göra om ingen lyssnar på Greta??
2020-01-22, 00:42
Medlem
leifhookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Snarare allvarlig och svår näringsbrist tyvärr!

Vem matar henne i Davos? Svante och Malena fick väl några biljetter också???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in