Citat:
Ursprungligen postat av
Gretanol
Hon är en fåne för hela slanten i USA. Southpark, Saturday night live...
Vad USA tänker. (1795 kommentarer just nu - dags att lära sig lite sanning om Greta?)
Är problemet koldioxidutsläpp som Greta har opinion på? Jag är inte riktig säker på vad Greta vill egentligen. Jag vet att Kina släpper ut mest CO2 men Greta har aldrig nämnt Kina? Så vad vill Greta egentligen? Vara en dum mediehora?
Förresten Greta har sagt vi har 8 år på oss. Hon har sagt mycket, hon har skrivit mycket men när ska du orka lyssna på henne? Du vet inget vad tösen vill och hon har sagt mer än "lyssna på forskarna" men jag kan inte komma på en enda forskare som tycker som Greta.
Vilka forskare har Greta uppmanat dig att lyssna på? Kan du ge oss några namn? Jag vill veta vem jag kan skylla på i fortsättningen.
Om 10-20 år minns man den "störste opinionbildaren" och då är det Greta som får ta all skit. Hon gör det redan tycker jag. Sveriges befolkning är riktigt trött på henne. Vad ska Greta säga om 8 år? Vi har 8 år igen?
Alla stora människor på Jorden får egna skämt och trådar om sig i stor omfattning. Det kan ofta bero på avundsjuka eller bara ren dumhet. Det bevisar inget alls.
Varför har du hängt upp dig på Kina? Tag kontakt med dem själv och säg din hjärtas mening. Men det blir väl inte så mycket sagt för jag gissar att du är emot forskningen på området.
Greta har sagt det forskarna sagt att om 8 år har vi förbrukat CO2-utrymmet vi har till 2040 (har jag för mig det var).
Gretas stora grej är att uppmana folk att lyssna på forskarna. Hennes stora grej är alltså inte att namnge någon specifik forskare.
Ju mer jag tänker på det ju mer glad blir jag över vår Greta, hon är kvinnan med hela Världens folk och hon är Svensk! Fatta!