Citat:
Ursprungligen postat av
Albax
Håller inte alls med i detta!
Greta sköter själv det hon vill göra, det har både hon själv och hennes närmaste omgivning sagt. Jag tycker dock att hon kan kosta på sig att få lite hjälp i olika delar. Jag tycker också hon borde behålla en del pengar hon får in för sig själv. Det kommer ju ett liv efter detta också. Nu senast skänkte hon nära 1 miljon kronor till barnen i världen via FN.
Eftersom Greta varit smart och i stort sett bara för fram budskapet "lyssna på forskarna" kan ingen lägga eventuella misslyckanden (som alltid dyker upp) på henne.
"I USA är det Greta för hela slanten". Skrev du inte att Greta bara är ett fenomen i Sverige? Eller var det någon annan?
Gretas föräldrar är nog de enda som styr Greta när det behövs. Du kan vara helt lugn för de flesta föräldrar vill sina barn väl.
Hon är en fåne för hela slanten i USA. Southpark, Saturday night live...
Vad USA tänker. (1795 kommentarer just nu - dags att lära sig lite sanning om Greta?)
Är problemet koldioxidutsläpp som Greta har opinion på? Jag är inte riktig säker på vad Greta vill egentligen. Jag vet att Kina släpper ut mest CO2 men Greta har aldrig nämnt Kina? Så vad vill Greta egentligen? Vara en dum mediehora?
Förresten Greta har sagt vi har 8 år på oss. Hon har sagt mycket, hon har skrivit mycket men när ska du orka lyssna på henne? Du vet inget vad tösen vill och hon har sagt mer än "lyssna på forskarna" men jag kan inte komma på en enda forskare som tycker som Greta.
Vilka forskare har Greta uppmanat dig att lyssna på? Kan du ge oss några namn? Jag vill veta vem jag kan skylla på i fortsättningen.
Om 10-20 år minns man den "störste opinionbildaren" och då är det Greta som får ta all skit. Hon gör det redan tycker jag. Sveriges befolkning är riktigt trött på henne. Vad ska Greta säga om 8 år? Vi har 8 år igen?