Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-01-15, 22:22
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Jag ser henne som en pajas och frontfigur.

Men om hon tex inte skulle vara det och detta är hennes riktiga jag, då är det allvarligt.

För då har hon ingen insikt med vad hon håller på med. Enligt vad jag läste satt hon ensam kvar när dom andra hade gått därifrån. Då gick poliserna fram till henne och förde bort henne därifrån.

Hon har själv offentligt sagt att hon kan komma in i ett rum där det är folk.Och att hon då helt plötsligt börjar skratta och ingen fattar vad hon skrattar åt.

Så det kan vara så att hon faktiskt inte förstår situationens allvar.

Håller med dig, om hon har den typen av obalans i sitt beteende så är det allvarligt black om foten. ...för henne.

Än så länge lär inte konsekvenserna för hennes del bli speciellt allvarliga, i och med hennes ställning som ex-nominerad till Nobels fredspris 2 eller 3 ggr. Det finns fortfarande färskt i folks minne och ingen domare skulle vilja vara förat av klä av kejsarinnan. Men så småningom kommer hon att behöva inse realiteterna.
2023-01-15, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swentr.site
George Soros kommer bara betala böterna åt henne. Hon måste in i fängelse minst ett år för ADHD hjärnan ska fatta. Nu tycker hon bara det är kul och skrattar.

https://nordfront.se/greta-thunberg-...rema-kravaller

Dom här jäkla vänsterextremisterna borde få rejäla böter
Tycker synd om dom 70 skadade poliserna
2023-01-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcchiaHe
Håller med dig, om hon har den typen av obalans i sitt beteende så är det allvarligt black om foten. ...för henne.

Än så länge lär inte konsekvenserna för hennes del bli speciellt allvarliga, i och med hennes ställning som ex-nominerad till Nobels fredspris 2 eller 3 ggr. Det finns fortfarande färskt i folks minne och ingen domare skulle vilja vara förat av klä av kejsarinnan. Men så småningom kommer hon att behöva inse realiteterna.
Precis. Håller helt med dig
2023-01-15, 22:42
Medlem
swentr.sites avatar
Citat:
Dom här jäkla vänsterextremisterna borde få rejäla böter
Tycker synd om dom 70 skadade poliserna
Vänsterextremisterna är finansierade av George Soros, en världens rikaste judar, via hans organisation “Open Society”. Därför de skrattar åt poliserna, de betalar inga böter själva och får ersättning om de blir fängslade.

https://www.nyatider.nu/soros-finans...-klimat-greta/
2023-01-16, 08:09
Medlem
https://www.rtl.de/cms/das-hat-let-s...a-5025387.html

Här dansar Greta med några andra
Hon är helt grym på att dansa 😅
Jäklar vilken kondition hon har jösses 😅
Det blir värre och värre

Seriöst så undrar jag hur hon egentligen mår.
Tycker det verkar som att hon är så trött,så hon inte orkar med alls
Senast redigerad av tindraninni 2023-01-16 kl. 08:13.
2023-01-16, 08:59
Medlem
Citat:

Det blir värre och värre

Jag tycker att hon ser drogad ut.
2023-01-16, 09:16
Medlem
Citat:

Det blir värre och värre

Synd att hon inte tog tillfället i akt att visa upp sin synnerligen avancerade kosackdans. Då hade folk blivit imponerade och gullat med ”underbarnet” igen. Hennes agerande de här dagarna lär däremot få folk att vända henne ryggen. Även om Giant.Squid inbillade sig att poliserna skulle vilja ta selfies med henne

Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen

Ja, på slutet hänger hon med huvudet och det tidigare flinet är som bortblåst. Ser ut som om hon skulle börja gråta.

Gissningsvis har hon inte sovit alltför mycket de senaste dagarna och kanske slarvat med maten. Tygväskan full med Lingongrova, men ute på fältet fanns varken ananas eller avokador och hennes känsliga mage (och psyke) klarar varken insekter eller surkål.

Hinner hon tillbaka till skolan i dag, för den delen?

Kanske utlöser den här stressiga situationen en ”meltdown”, som Malena berättade om i sin bok. Ett utbrott framför kamerorna.

Fast hon har nog fått med sig diverse psykofarmaka som ska trycka ner obehagliga känslor. Hon kan ju inte tillåtas skämma ut klimat- och globaliströrelsen hur mycket som helst. Det är kanske medicinerna som gör att hon verkar drogad? Eller andra substanser? Det är trots allt flumvänster det handlar om.
2023-01-16, 09:27
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swentr.site
Vänsterextremisterna är finansierade av George Soros, en världens rikaste judar, via hans organisation “Open Society”. Därför de skrattar åt poliserna, de betalar inga böter själva och får ersättning om de blir fängslade.

https://www.nyatider.nu/soros-finans...-klimat-greta/

I styrelsen för Open Society sitter Daniel Sachs som har en syster Fanny Sachs som är gift med Marcus Wallenberg.Undrar om Wallenberg också har ett finger med i spelet bakom Greta.
2023-01-16, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Synd att hon inte tog tillfället i akt att visa upp sin synnerligen avancerade kosackdans. Då hade folk blivit imponerade och gullat med ”underbarnet” igen. Hennes agerande de här dagarna lär däremot få folk att vända henne ryggen. Även om Giant.Squid inbillade sig att poliserna skulle vilja ta selfies med henne

Ja, på slutet hänger hon med huvudet och det tidigare flinet är som bortblåst. Ser ut som om hon skulle börja gråta.

Gissningsvis har hon inte sovit alltför mycket de senaste dagarna och kanske slarvat med maten. Tygväskan full med Lingongrova, men ute på fältet fanns varken ananas eller avokador och hennes känsliga mage (och psyke) klarar varken insekter eller surkål.

Hinner hon tillbaka till skolan i dag, för den delen?

Kanske utlöser den här stressiga situationen en ”meltdown”, som Malena berättade om i sin bok. Ett utbrott framför kamerorna.

Fast hon har nog fått med sig diverse psykofarmaka som ska trycka ner obehagliga känslor. Hon kan ju inte tillåtas skämma ut klimat- och globaliströrelsen hur mycket som helst. Det är kanske medicinerna som gör att hon verkar drogad? Eller andra substanser? Det är trots allt flumvänster det handlar om.
Ja hon ser drogad ut där. Närvarande men frånvarande

Jag funderar också på om det beror på mediciner.Eller nåt annat skit

Skrämmande att se och detta gör hon sig inte populär på snarare tvärtom

Skolan hinner hon nog inte med idag.Vem vet,hon kanske sjukskriver sig veckan ut.

Från snoppskämt till total katastrof, nu lär hon få många emot sig

En annan sak jag tänkte på Hon är ju ambassadör för Min Stora Dag. Jag vill och hoppas att hon har utbildad personal med sig varje gång hon besöker barn på bla sjukhus.

Annars finns risken att hon tutar i barnen massa klimat skrämselpropaganda.
Senast redigerad av tindraninni 2023-01-16 kl. 09:58.
2023-01-16, 09:39
Medlem
Citat:
Ja det gör hon
2023-01-16, 09:48
Medlem
Citat:
Ja hon ser drogad ut där. Närvarande men frånvarande

Jag funderar också på om det beror på mediciner.Eller nåt annat skit

Skrämmande att se och detta gör hon sig inte populär på snarare tvärtom

Skolan hinner hon nog inte med idag.Vem vet,hon kanske sjukskriver sig veckan ut.

Från snoppskämt till total katastrof, nu lär hon få många emot sig
Med tanke på Globala gymnasiets flumprofil, kan säkert greta™:s deltagande i våldsvänsteraktion i Tyskland räknas som specialarbete.
2023-01-16, 09:53
Medlem
Citat:
Med tanke på Globala gymnasiets flumprofil, kan säkert greta™:s deltagande i våldsvänsteraktion i Tyskland räknas som specialarbete.
Absolut,visst kan det göra det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in