Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Jag anser att hon ligger på den övre delen av IQ-skalan och har tillräckligt hög IQ för att få högsta betyg i nästan alla skolämnen.
Naturligtvis är hon ingen Stephen Hawkings. Men absolut ingen med Downs syndrom. De brukar ha en väldigt låg intelligens och ett A i nästan alla skolämnen i en vanlig skola fås ses som uteslutet.
Var exakt hon ligger vet jag inte. Det finns inte riktigt ett underlag för att bedöma det.
Jag ser henne mest som en opinionsbildare. Hon återger vad forskare och andra har sagt.
Och som opinionsbildare är hon väl ganska framgångsrik? Åtminstone så tillvida att fler uppmärksammar problemen.
Ja ditt argument är det argumentet som folk ger henne credit för.
Typiskt svenskar att vilja få sin agenda igenom när det är en person de tror det är så synd om. En afghan, en person med downs, en funktionshindrad. Vi tror på det bästa för jordklotet och du är budbäraren för att det ska bli så himla bra. Medans personen gör knappa framsteg, Våldtar värdens döttrar.
Typiskt feltänk av hjärntvättade sossebarn.
Och nu tycker ni att jag är en dum människa. Ja, är man dum för att man säger sanningen?