Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-17, 21:28
  #145
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoFuNtIs
Hon blev påkommen på toaletten på samnytt festen. Det är en mycket osäker dam denna Stegrud.
Utseendet som hon levt på håller på att försvinna och ngn fast grund står hon inte på rent kunskapsmässigt.

Citat:
Ursprungligen postat av DN-journalisten
Grundlösa? Lycka till med att bevisa att hon inte dejtar en (hälften så gammal?) nazistpyssling.

Men jag håller med, widding/stegrud var verkligen ett sjusärdeles tagteam.

Dåligt ölsinne? Den gamla stegosaurusen och den unge nazistpysslingen känns som ett udda par och de borde ju båda begripa att man inte kan hålla på att kuckilura inom synhåll för andra ”sverigevänner”. Det finns knappast några värre golare.

Jag är skeptisk till att den här romansen ska ha ägt rum men har å andra sidan inget annat att gå på än det intryck hon ger i intervjuer och sociala medier. Den bilden är säkert lite präktigare än verkligheten.
Citera
2024-04-17, 21:36
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Dåligt ölsinne? Den gamla stegosaurusen och den unge nazistpysslingen känns som ett udda par och de borde ju båda begripa att man inte kan hålla på att kuckilura inom synhåll för andra ”sverigevänner”. Det finns knappast några värre golare.

Jag är skeptisk till att den här romansen ska ha ägt rum men har å andra sidan inget annat att gå på än det intryck hon ger i intervjuer och sociala medier. Den bilden är säkert lite präktigare än verkligheten.
Som sagt träffade henne på fest i västerås när min polare fyllde år. trodde de var ett par men visade sig att hon hade kvar gubben i höllviken dessa år. Vet att han var med henne på div tillställningar så att hon kan leva dubbelliv är ganska uppenbart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback