2019-02-18, 12:07
Medlem
Såg när jag kollade ett nummer på hitta.se att "någon på .....vägen tittade nyss på din sida". Det är väldigt lätt att räkna ut vem denna någon är. Vad är bra med det?
Citera
2019-02-18, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lillmuftin
Såg när jag kollade ett nummer på hitta.se att "någon på .....vägen tittade nyss på din sida". Det är väldigt lätt att räkna ut vem denna någon är. Vad är bra med det?

oj visste inte att det gick. Inte bra. Nu kommer jag aldrig att kolla upp någon där mer
Citera
2019-02-18, 12:47
Medlem
15minFames avatar
Edit: Yes, ser nu rutan vart folk har tittat ifrån. Men för mig står det bara län. Inte gata...

Citat:
Ursprungligen postat av villea-f
oj visste inte att det gick. Inte bra. Nu kommer jag aldrig att kolla upp någon där mer
Du får nog googla vpn och lära dig lite mer eller ladda ner Tor läsare
Senast redigerad av 15minFame 2019-02-18 kl. 12:49.
Citera
2019-02-18, 13:37
Medlem
DrKokss avatar
Oj, ser verkligen inte varför de skulle vilja visa detta, det gör ju snarare att folk kommer sluta använda hitta.se
Brukar själv alltid använda merinfo.se och vad jag kan se har de inte börjat gola ut sina användare ännu, dock står inte allas telefonnummer med där.
Citera
2019-02-18, 14:40
Medlem
Kommer också sluta använda denna skitsida. VPN kanske inte är så dumt trots allt...
Citera
2019-02-18, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillmuftin
På min står det någon från ....och stad.
Citera
2019-02-18, 14:46
Medlem
Är det jag som är blind eller måste man ha ett konto?
Citera
2019-02-18, 16:20
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi

Nä jag hittar inte heller det här..
Citera
2019-02-18, 16:25
Medlem
När jag sökte upp mig själv stod det mycket riktigt att "någon på XXXvägen i XXXX" nyligen sökt på personen (mig) fast det var ju adressen där jag befinner mig för tillfället.

Kan man logga in på något sätt och se alla adresser som sökt upp mig / andra personer den senaste tiden?
Citera
2019-02-18, 16:26
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Nä jag hittar inte heller det här..
Det står till höger om namnet. Nej inget konto behövs.
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Citera
2019-02-18, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlBundysEnaSko
När jag sökte upp mig själv stod det mycket riktigt att "någon på XXXvägen i XXXX" nyligen sökt på personen (mig) fast det var ju adressen där jag befinner mig för tillfället.

Kan man logga in på något sätt och se alla adresser som sökt upp mig / andra personer den senaste tiden?
Som hos mrkoll.se? Fast där står det bara "en sökning den här månaden" eller något liknande, inte vartifrån.

edit; aha, man skulle söka på en person, jag sökte på telefonnummer.
Citera
2019-02-18, 16:54
Medlem
FAN vad stört.

Aldrig mer den sidan.

Någon hade sökt mig också från ett visst område.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in