2020-09-03, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Fick en fråga av bekant som tydligen var med i denna serie då jag har sjukligt bra koll på fotbollshistorien om hur många svenskar som gjort mål en VM-final. 2-5 mot Brasilien och att Liedholm gjorde första var jag 100% säker på och typ 80% säker på Simonsson.

Stämmer det att mupparna räknade med damfotboll!? Det är ju inte fotboll, det är DAMfotboll och dessutom två helt olika turneringar. VM i fotboll (world cup på engelska) deltar inte kvinnor i, de har womens world cup. Jag är ingen sexist och tycker om att kolla på damfotboll. Men är frågan "hur många svenskar har gjort mål i en VM-final i fotboll" är det korrekta svaret: 2.

Bara sett lite av första avsnittet. Var fan hemskt med de ditklippta skratten osv. Varför inte bara köra på utan massa fejk? Det är en pandemi, ni kunde inte ha publik. Inget att skämmas över och tror de flesta tittarna accepterar det.

När damernas världsturnering når sin final så är det en VM-final i fotboll, vilket frågan handlade om. Så är det med den saken.
Citera
2020-09-03, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kajanus
När damernas världsturnering når sin final så är det en VM-final i fotboll, vilket frågan handlade om. Så är det med den saken.

Det är en VM-final i damfotboll. Dam-VM. Finns en anledning till att det heter "FIFA Women's World Cup Final" för kvinnor och "FIFA World Cup Final" för män.
Citera
2020-09-03, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Det är en VM-final i damfotboll. Dam-VM. Finns en anledning till att det heter "FIFA Women's World Cup Final" för kvinnor och "FIFA World Cup Final" för män.

Men snälla rara hur jävla ointelligent är du?

Frågan var hur många svenskar som gjort mål i en vm final i sporten fotboll??

Om en svensk tjej gör mål i en dam-vm final i så är det en svensk som gjort mål i en vm final i fotboll

Kolla om frågan och sluta vara en besserwisser när du uppenbarligen har fel
Citera
2020-09-03, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Men snälla rara hur jävla ointelligent är du?

Frågan var hur många svenskar som gjort mål i en vm final i sporten fotboll??

Om en svensk tjej gör mål i en dam-vm final i så är det en svensk som gjort mål i en vm final i fotboll

Kolla om frågan och sluta vara en besserwisser när du uppenbarligen har fel

Det där är bara pk-fjanterier. Damfotboll är inte fotboll och dam-vm är sannerligen inte VM i fotboll hur mycket pk-eliten än försöker. Turneringarna har inte ens samma namn.
Citera
2020-09-03, 20:42
Medlem
zerxezs avatar
Koden som gäller för dplay är allamotalla, då får man 3 månader gratis, de sa de nu på podcasten.
Citera
2020-09-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Koden som gäller för dplay är allamotalla, då får man 3 månader gratis, de sa de nu på podcasten.

Tackar
Citera
2020-09-03, 23:07
Moderator
Dr Kings avatar
Är Tareqs nollning i Under Pressure den sämsta insatsen någonsin i Under Pressure. Inte ens Janne och Cecilia har väl nollat tidigare i det momentet.
Citera
2020-09-05, 05:52
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajanus
World cup=VM=VM i fotboll.
Womens world cup=VM i damfotboll.

Ska man räkna med U21 och allt annat också?
Citera
2020-09-05, 05:58
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Tareq Taylor säger att boxaren kan vara Muhammed Ali såvitt han vet? Seriöst? Bara för båda är färgade? Det var ju verkligen inte likt ens.
Äh skärp dig. Jag såg direkt att det var Floyd men jag är också intresserad av boxning. Kan man inte mycket om boxning och det är en svart boxare tänker nog de flesta på Ali. Så jäkla olik är inte en ung Ali när han gick under namnet Cassius Clay.
Citera
2020-09-05, 07:31
Medlem
MrSokratess avatar
I ett av veckans avsnitt klipptes idiotfrågan bort. Fredrik sa att den skulle komma efter reklampausen. Undra varför. De kanske upptäckte att de hade fuckat upp den fast då borde de ju ställt en ny. Den är väl med i varje avsnitt?
Senast redigerad av MrSokrates 2020-09-05 kl. 07:34.
Citera
2020-09-05, 10:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
I ett av veckans avsnitt klipptes idiotfrågan bort. Fredrik sa att den skulle komma efter reklampausen. Undra varför. De kanske upptäckte att de hade fuckat upp den fast då borde de ju ställt en ny. Den är väl med i varje avsnitt?

Gjorde den?
Citera
2020-09-05, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Äh skärp dig. Jag såg direkt att det var Floyd men jag är också intresserad av boxning. Kan man inte mycket om boxning och det är en svart boxare tänker nog de flesta på Ali. Så jäkla olik är inte en ung Ali när han gick under namnet Cassius Clay.

Jag är inte intresserad av boxning alls men Muhammed Ali är en av världshistoriens största, kända och mest karismatiska idrottare. Tror de flesta som inte ens är intresserade av sport ändå känner igen honom.

Bilden som lades upp som var på Floyd var verkligen inte det minsta lik Muhammed Ali.. Ens som ung!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in