2020-08-30, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem

Ska man leverera i här så ska man antingen:

1. Vara jävligt kunnig, då kommer man undan med resten
2. Vara en färgstark bra person som bjussar på sig själv, kolla Janne Josefsson och Cecilia Brode, dom kan inte mycket men bjussar på sig själva och folket älskar dom.

Exakt så.

Moberg är en katastrof och man bara sitter och stör sig på honom. Dryg och sur jävel.
Citera
2020-08-30, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem

Sen så är det bra om man är trevlig mot andra, han är ju ett rent mobbande as i senaste programmet mot Filip.

Moberg, har absolut inget att komma med. Till och med så är det ett under att han lyckades med matlagningsprogram tidigare då han är amatörkock.

.

Filip Hammar tar sig rätten att välja ut några män i varje säsong som han sen sitter och mobbar nonstop. Bara bra att han får smaka på sin egen medicin, således.

Morberg har jobbat som kock och är således inte amatör.
Citera
2020-08-30, 19:26
Medlem
Ofta är Filip supernoga med att man ska leverera "rätt" svar och inte något som är nära. Därför störde det mig nu senast att han godkände Lillebror som svar på karaktären i Karlsson på taket, han heter ju faktiskt Svante och inte lillebror. Sånt har han ju t ex inte godkänt vid flera situationer innan, då ska han ha fullt korrekt namn minsann. Som i t ex Kakafoni eller Outrotävlingen.
Citera
2020-08-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matte87
Ofta är Filip supernoga med att man ska leverera "rätt" svar och inte något som är nära. Därför störde det mig nu senast att han godkände Lillebror som svar på karaktären i Karlsson på taket, han heter ju faktiskt Svante och inte lillebror. Sånt har han ju t ex inte godkänt vid flera situationer innan, då ska han ha fullt korrekt namn minsann. Som i t ex Kakafoni eller Outrotävlingen.

Står säkert i hans facit att han heter Lillebror, de som arbetar med programmet verkar ju ha Googlat upp fel till facit var och varannat program.
Citera
2020-08-30, 22:30
Medlem
Crapmagics avatar
Det första man tänker på när man ska gissa vilka låtar som Dolly Parton skrev samma dag
är I will allways love you & Jolene eftersom detta är objektivt hennes kändaste låtar.
Citera
2020-08-31, 07:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Filip Hammar tar sig rätten att välja ut några män i varje säsong som han sen sitter och mobbar nonstop. Bara bra att han får smaka på sin egen medicin, således.

Morberg har jobbat som kock och är således inte amatör.

Det står en kille på mitt lokala sunkhak och gör pizza och fläskfilépasta etc. Är det också en ’kock’ som är något slags auktoritet på matlagningsfrågor?
Citera
2020-08-31, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det står en kille på mitt lokala sunkhak och gör pizza och fläskfilépasta etc. Är det också en ’kock’ som är något slags auktoritet på matlagningsfrågor?

Från Morbergs Wikipedia:

Citat:
Han utbildade sig till kock vid Kristinebergs hotell- och restaurangskola och arbetade sedan på anrika krogar som bland annat Riche, Café Opera, Club Alexandra och Tullgarns värdshus.
Citera
2020-08-31, 09:06
Moderator
Dr Kings avatar
Att Per Morberg har en mycket usel allmänbildning och beter sig ungefär som en 5-åring som tvingats vara med i något han inte vill är uppenbart.

Han fick dock lite pluspoäng när han upprepade gånger kallade Filip för Fredrik. Det är ju ganska uppenbart att Per är en av dem som Filip har utsett till mobboffer denna säsong. Jag hoppas inte Per finner sig i detta utan ger några rejäla kängor tillbaka till den pillerberoende Filip.
Citera
2020-08-31, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Han fick dock lite pluspoäng när han upprepade gånger kallade Filip för Fredrik

Det var en härligt lustfylld stund när Morberg kallar Filip för "Fredrik" och Filip utbrister "Vilken härskarteknik!"
Citera
2020-08-31, 10:58
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Det var en härligt lustfylld stund när Morberg kallar Filip för "Fredrik" och Filip utbrister "Vilken härskarteknik!"

Även Filip till Per: ’jag har ingen respekt för dig!’
Citera
2020-08-31, 10:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Från Morbergs Wikipedia:

Var han verkligen kock på alla de ställena?
Citera
2020-08-31, 11:29
Medlem
Gavins-Friends avatar
Fick en fråga av bekant som tydligen var med i denna serie då jag har sjukligt bra koll på fotbollshistorien om hur många svenskar som gjort mål en VM-final. 2-5 mot Brasilien och att Liedholm gjorde första var jag 100% säker på och typ 80% säker på Simonsson.

Stämmer det att mupparna räknade med damfotboll!? Det är ju inte fotboll, det är DAMfotboll och dessutom två helt olika turneringar. VM i fotboll (world cup på engelska) deltar inte kvinnor i, de har womens world cup. Jag är ingen sexist och tycker om att kolla på damfotboll. Men är frågan "hur många svenskar har gjort mål i en VM-final i fotboll" är det korrekta svaret: 2.

Bara sett lite av första avsnittet. Var fan hemskt med de ditklippta skratten osv. Varför inte bara köra på utan massa fejk? Det är en pandemi, ni kunde inte ha publik. Inget att skämmas över och tror de flesta tittarna accepterar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in