2020-11-03, 22:28
Medlem
Crapmagics avatar
Någon i redaktionen är fixerad & besatt av Palmemordet. Tröttsamt
Citera
2020-11-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Någon i redaktionen är fixerad & besatt av Palmemordet. Tröttsamt

Fel. Det är bara Skandiamannen och åklagarens utpekande av denne som Fredrik upprepar gång på gång i podd och frågesport. Samt Holmer med revolvern. Finns ingen besatthet.
Citera
2020-11-03, 22:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Fel. Det är bara Skandiamannen och åklagarens utpekande av denne som Fredrik upprepar gång på gång i podd och frågesport. Samt Holmer med revolvern. Finns ingen besatthet.
Hur är då ett besatt beteende? om detta inte är det

Detsamma upptagenheten av nazistiska & sverigedemokratiska profiler & Anne Frank. Glöm aldrig!
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-03 kl. 23:18.
Citera
2020-11-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur är då ett besatt beteende? om detta inte är det

Jag menar att är man besatt av MOP kan man alla spåren och hänger i Palmeforumet på Flashback samt kan motivera varför Christer Andersson är en troligare mördare än Stig. Så kunnig tror jag inte Fredrik är, han tycker bara det är häftigt att kasta in Skandiamannen hela tiden.
Citera
2020-11-03, 22:55
Medlem
Crapmagics avatar
I rest my case det sker live strax efter att jag framfört mitt påstående i tråden om antinazistisk aktivism förtäckt i frågesport
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-03 kl. 23:07.
Citera
2020-11-04, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Att desert eagle är en pistol vet väl de flesta.

Nej, men de visste med all säkerhet att Jan Guillou skulle kunna det.

Frågan är exakt hur beräknande de är när de väljer frågorna med hänsyn till deltagarnas förmodade kunskaper.
Citera
2020-11-04, 21:23
Medlem
Ace Venturas avatar
Såg reprisen på gårdagens avsnitt nyss och jag är ledsen för att jag glider ut OT men herregud vad het Karin Magnusson är! Jag blir helt hypnotiserad varje gång hon är med. Vet inte varför exakt men det är bara något hos henne som tilltalar mig så otroligt mycket....

Grupp 2 den här gången är ju faktiskt klart spännande med många kunniga/roliga lag och minimalt med dumflams. Det som känns mest tveksamt för stunden är kvaliten på frågorna (och Filips bedömningar av vissa svar).
Senast redigerad av Ace Ventura 2020-11-04 kl. 21:27.
Citera
2020-11-04, 22:51
Moderator
Dr Kings avatar
Otroligt hur Filip kunde ge rätt för Schneider när han heter von Schneider med tanke på hur petiga de är annars. Det är ju verkligen inte samma namn.
Citera
2020-11-04, 22:56
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Såg reprisen på gårdagens avsnitt nyss och jag är ledsen för att jag glider ut OT men herregud vad het Karin Magnusson är! Jag blir helt hypnotiserad varje gång hon är med. Vet inte varför exakt men det är bara något hos henne som tilltalar mig så otroligt mycket....

Grupp 2 den här gången är ju faktiskt klart spännande med många kunniga/roliga lag och minimalt med dumflams. Det som känns mest tveksamt för stunden är kvaliten på frågorna (och Filips bedömningar av vissa svar).

Jag håller med. Hon och Nike är fantastiska.

Kan inte heller riktigt förklara varför.
Citera
2020-11-04, 23:00
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Jag håller med. Hon och Nike är fantastiska.

Kan inte heller riktigt förklara varför.
Japp framför allt Nike är en löjligt het Milf. Man kan verkligen inte tro att hon är 54 bast.
Citera
2020-11-04, 23:03
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Japp framför allt Nike är en löjligt het Milf. Man kan verkligen inte tro att hon är 54 bast.

När hon höll på där med kjolen i super Mario akten höll jag fan på svimma.

Skäms nästan!

Oj 54 år, det trodde jag inte.
Citera
2020-11-04, 23:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Otroligt hur Filip kunde ge rätt för Schneider när han heter von Schneider med tanke på hur petiga de är annars. Det är ju verkligen inte samma namn.
Kunde du samtliga runt grevinnans bord?
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-04 kl. 23:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in