2020-11-11, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför skickar Jonas ut Kakan till under pressure i geografi med hennes historik.

Var väl säkert Kakan som körde över Jonas som vanligt och insisterade att hon skulle ut och köra Under Pressure.
Citera
2020-11-11, 10:20
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo man såg hur stackars Jonas satt och led där i buren och tänkte ”det där kan jag” på många av de frågor där Kakan satt som ett frågetecken. Jonas är för snäll mot Kakan även i många andra frågor där han låter hennes svar gälla när de är osäkra och har olika gissningar. Kakan har ett alldeles för gott självförtroende i förhållande till de ganska smala kunskaper hon har.

Blev irriterad faktiskt, Hermansson försökte inte ens, hon flamsade bort det helt, Gardell är rätt kunnig och förtjänar en bättre lagmedlem
Citera
2020-11-11, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Blev irriterad faktiskt, Hermansson försökte inte ens, hon flamsade bort det helt, Gardell är rätt kunnig och förtjänar en bättre lagmedlem

Kakan är ju bara dryg pch otrevlig, inte minst emot lagkompisen Gardell. Hon är ju, som.så ofta i svenska frågesporter, bara inplockad som belöning för sina åsikter.
Citera
2020-11-11, 15:01
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Kakan är ju bara dryg pch otrevlig, inte minst emot lagkompisen Gardell. Hon är ju, som.så ofta i svenska frågesporter, bara inplockad som belöning för sina åsikter.

F&F pratade på sin podcast för länge sedan hur de fick enormt mycket skit från Emma Knyckare, Hermansson, Nour El-Refai och resten av hbtq-eliten om att de var ett uttryck för ett gubbvälde (stämmer nog bara musikaliskt då de bara lyssnar på gubbrock vad det verkar) som enbart pratade om män och gav andra män utrymme. Att göra Hermansson till ett stående inslag är nog ett effektivt sätt att neutralisera kritiken från pk-massmedia.
Senast redigerad av zerxez 2020-11-11 kl. 15:06.
Citera
2020-11-11, 15:20
Medlem
Jag funderar på att överge AMA. Frågekvaliteten har alltid svajat men på sistone har ytterligare försämring skett.

Dessutom tråkiga tävlande och ämnen som är fånigt skräddarsydda för vissa deltagare. Lägg tex märke till hur F&F hela tiden bäddar för Guillou, men han är så dålig att han ofta ändå bommar frågorna.
Senast redigerad av Ville815 2020-11-11 kl. 15:24.
Citera
2020-11-11, 15:34
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Jag funderar på att överge AMA. Frågekvaliteten har alltid svajat men på sistone har ytterligare försämring skett.

Dessutom tråkiga tävlande och ämnen som är fånigt skräddarsydda för vissa deltagare. Lägg tex märke till hur F&F hela tiden bäddar för Guillou, men han är så dålig att han ofta ändå bommar frågorna.

Guillou är ju den som räddar Alex Schulman om och om igen. Utan honom hade det gått som med Amanda Schulman
Citera
2020-11-13, 08:06
Medlem
fittslems avatar
Vilket par tycker ni är skönast? Att Janne och Cicci är först tror jag alla håller med om. Men efter det?

Mest skön :
Janne och Cicci

Annars :
Christine och Peter = Härligt neurotiska
Olof och Ebba = Tävlingsinriktade på ett humoristikt sätt.
Jan och Alex = Mest för att Alex ofta blir så roastad av Filip att det blir kul.

Minst skön :
Per Moberg, mins inte namn på hans dotter men hon verkar iallafall härlig och räknas ej med.

Övrigt :
Jonas och Kakan tror jag vissa tycker är roliga, men för min del så är Jonas för gapig.
Senast redigerad av fittslem 2020-11-13 kl. 08:11.
Citera
2020-11-13, 13:59
Medlem
SvenBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Vilket par tycker ni är skönast? Att Janne och Cicci är först tror jag alla håller med om. Men efter det?

Mest skön :
Janne och Cicci

Annars :
Christine och Peter = Härligt neurotiska
Olof och Ebba = Tävlingsinriktade på ett humoristikt sätt.
Jan och Alex = Mest för att Alex ofta blir så roastad av Filip att det blir kul.

Minst skön :
Per Moberg, mins inte namn på hans dotter men hon verkar iallafall härlig och räknas ej med.

Övrigt :
Jonas och Kakan tror jag vissa tycker är roliga, men för min del så är Jonas för gapig.

Per moberg gillar jag ändå! Hans dotter är för övrigt snygg som satan!
Citera
2020-11-13, 17:01
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Vilket par tycker ni är skönast?

Erik och Lotta helt klart! Sen Janne och Cicci troligen. Gillar kakan en del också, men sällan någon för deras kunskaper.
Citera
2020-11-13, 18:07
Medlem
Hur någon kan hysa positiva känslor gentemot Kakan Hermansson och Alex Schulman övergår mitt förstånd. Mer osköna och osympatiska människor får man leta länge efter.
Citera
2020-11-13, 19:41
Medlem
MrBraxs avatar
Helt ärligt så kollar jag inte konstant på programmet, har det igång vid sidan, så kommer sällan ihåg vem som skämtar, svårt att binda namn och ansikte.
Citera
2020-11-13, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Japp framför allt Nike är en löjligt het Milf. Man kan verkligen inte tro att hon är 54 bast.
höll på skratta ihjäl mej när hon sa att hon gillade guld regn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in