2020-11-13, 22:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Japp framför allt Nike är en löjligt het Milf. Man kan verkligen inte tro att hon är 54 bast.

Jääävlarrr, trodde hon var 37-38... Satan vad bra hon ser ut för sin ålder.
Citera
2020-11-14, 05:43
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwynbleidd
Hur någon kan hysa positiva känslor gentemot Kakan Hermansson och Alex Schulman övergår mitt förstånd. Mer osköna och osympatiska människor får man leta länge efter.

Håller med att Alex är rätt oskön, det som är det roliga där är att han ofta blir rätt roastad av F & F
Citera
2020-11-15, 00:40
Medlem
Gavins-Friends avatar
Ingen stor spoiler. Morgondagens avsnitt.
Citera
2020-11-15, 20:19
Medlem
Kan det vara som så att Guillou och Schulman har något sorts sexuellt förhållande?

Deras blandning av high five/handskakning de gör på slutet vid varje vinst innehar en sorts sensuell tendens enligt mitt tycke.
Citera
2020-11-15, 20:24
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Ingen stor spoiler. Morgondagens avsnitt.

Haha
Citera
2020-11-15, 20:27
Medlem
Jag har upplevt att Peter Magnusson egentligen är smartare än han hittills presterat. Han har haft lite stolpe ut mest hela tiden. Förhoppningsvis vänder det nu.
Citera
2020-11-16, 00:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Känns ganska uppfriskande. Vem fan bryr sig om Filip och Fredrik? Inte många numera som det verkar. De harvar runt i något skitprogram som absolut ingen glor på. Bra det!
Citera
2020-11-16, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Känns ganska uppfriskande. Vem fan bryr sig om Filip och Fredrik? Inte många numera som det verkar. De harvar runt i något skitprogram som absolut ingen glor på. Bra det!

Bör väl vara hyffsat med tittare ändå? Känns som att det vore svårt att få göra fler avsnitt om ingen kollade.

Dock kanske man skulle minska antalet avsnitt något, svårt att hålla lika hög klass hela tiden när det ska klämmas fram så många.
Citera
2020-11-16, 07:01
Medlem
Citat:

Alla mot alla är en tittarsuccé.
Citera
2020-11-16, 09:26
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Programmet ligger och skvalpar runt som Kanal 5s (näst) mest sedda program varje vecka enligt MMS - runt 300 000. Sen vet jag inte om de även räknar med dplay, kan tänka mig att det är många som även tittar där.
Citera
2020-11-16, 14:21
Medlem
Är det någon som vet varför inte Hanna Hellquist ör med denna säsong.
Citera
2020-11-16, 15:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Programmet ligger och skvalpar runt som Kanal 5s (näst) mest sedda program varje vecka enligt MMS - runt 300 000. Sen vet jag inte om de även räknar med dplay, kan tänka mig att det är många som även tittar där.

Näst bäst i Kanal 5! Där ser man. Inte ens mest poppis i den kanalen. 300k. Ja det är väl de närmast sörjande då. Fint snart kommer ingen att bry sig om dessa två idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in