Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Handlar inte om tålamod, utan mer att jag mår dåligt inombords. Man ser hur alla inblandade våndas. Sååå tydligt att även Wikingsson lider inombords varje gång det är dags för störningsljudet - antingen undviker ögonkontakt, dricker vatten eller ger i från sig ett falskt leende. Ingen av deltagarna tycker heller att det är speciellt kul, utan alla har bara accepterat att de ska låtsasskratta vid momentet.
Lite Kejsarens nya kläder över det hela, någon borde säga "inge tycker det här är speciellt kul va, vi tar bort segmentet" och inte en enda skulle klaga.
Eller så är det bara jag!
Jag kom på ett störningsljud nu istället för att upprepa Leif GW's
långtråkiga ljud..istället ett potpurri över Filip Hammars stendams-lunga göra sina THHHHH(+indrag av saliv)-blåsljud under samtliga säsonger, det tror jag alla skulle störande skratta åt utom möjligen Filip själv
Ett annat bra störningsljud till nästa säsong vore när lågstadiefröken Hanna Hellqvist under lyrikfrågor sjunger allsång i slowmotion-normalt takt istället för att uppsnabba genomsjungningen för att tittaren inte ska hinna bli obekväm
Ett tredje potent störningsljud till nästa säsong vore att spela 3 instrumentala varianter av Pulp Fiktion låten i ett annat sammanhang än Järnridån
Har du några flera illasinnade förslag?