Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-20, 00:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Hahah "hoppar alltid över det" det är legit 10-15 sekunder, måste va jobbigt att ha de tålamodet

Handlar inte om tålamod, utan mer att jag mår dåligt inombords. Man ser hur alla inblandade våndas. Sååå tydligt att även Wikingsson lider inombords varje gång det är dags för störningsljudet - antingen undviker ögonkontakt, dricker vatten eller ger i från sig ett falskt leende. Ingen av deltagarna tycker heller att det är speciellt kul, utan alla har bara accepterat att de ska låtsasskratta vid momentet.
Lite Kejsarens nya kläder över det hela, någon borde säga "inge tycker det här är speciellt kul va, vi tar bort segmentet" och inte en enda skulle klaga.

Eller så är det bara jag!
Citera
2021-05-20, 22:30
Medlem
Crapmagics avatar
Grabbarna på Fagerhults dör, omvänt att fråga...när sändes programmet?

Schizofrenin når nya höjder
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-20 kl. 22:34.
Citera
2021-05-20, 22:41
Medlem
Om Josefin och Jesper vinner, kan Josefin vara den sämsta vinnaren någonsin? Hon har ju i stort sett fel på allt. Hade velat se Erik Haag och Jesper Rönndahl i samma bur.
Citera
2021-05-20, 22:57
Medlem
Grevelesevis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grevelesevi
Årets vinnarbur måste vara Jesper Rönndal/Josefin Johansson. Är nog favoriter även mot Erik o lotta.
Årets förlorbur i vanlig ordning frode/josefsson
Årets vidrigaste bur Schyman/özz

Jävlar vilken jämn final. Ber om ursäkt att jag spoilade vinnarburen långt innan säsongen började
Citera
2021-05-20, 23:06
Medlem
Crapmagics avatar
skitprogrammet är tillbaka i höst redan, 1 års paus hade varit nått
Citera
2021-05-20, 23:29
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Om Josefin och Jesper vinner, kan Josefin vara den sämsta vinnaren någonsin? Hon har ju i stort sett fel på allt. Hade velat se Erik Haag och Jesper Rönndahl i samma bur.

Der var likadant när hon vann På Spåret med Johar som väl lätt hade vunnit serien på egen hand. Bra på att välja partner är hon.

Citat:
Ursprungligen postat av Grevelesevi
Jävlar vilken jämn final. Ber om ursäkt att jag spoilade vinnarburen långt innan säsongen började

Snyggt tippat!
Citera
2021-05-20, 23:30
Medlem
Någon som kan återge matteräknetalet? Var något med 25 procents skatt tror jag.
Citera
2021-05-21, 00:00
Medlem
KnasTramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Någon som kan återge matteräknetalet? Var något med 25 procents skatt tror jag.
Ungefär:
Citat:
Om du köper något som kostar 100kr inklusive 25% skatt, vad kostar det utan skatt?
Citera
2021-05-21, 00:13
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnasTrams
Ungefär:
Kul att de blev SÅ nöjda av att klara ett löjligt simpelt exempel på mellanstadiematte!
Citera
2021-05-21, 00:26
Medlem
Jag gissade också 211 år på utslagsfrågan, trodde Putin var 3 äldre än han är och att Merkel var 2 år yngre än hon är. Biden visste man ju.
Citera
2021-05-21, 00:26
Medlem
Citat:
Hade Josefin och Gry varit i samma lag hade de inte ens nått till kvartsfinal.
Citera
2021-05-21, 07:52
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Der var likadant när hon vann På Spåret med Johar som väl lätt hade vunnit serien på egen hand. Bra på att välja partner är hon.

Snyggt tippat!
Skulle väl säga att hon är inte helt klappusel själv men hon har stora luckor på en hel områden men hon har såväl här som i På Spåret kompletterat sin medtävlare med det lilla som har behövts. Men visst. Såväl Jesper som Johar hade nog kommit mycket långt på egen hand ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in