Sjukt spännande och bra final! Även semifinalerna var riktigt underhållande.
Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Handlar inte om tålamod, utan mer att jag mår dåligt inombords. Man ser hur alla inblandade våndas. Sååå tydligt att även Wikingsson lider inombords varje gång det är dags för störningsljudet - antingen undviker ögonkontakt, dricker vatten eller ger i från sig ett falskt leende. Ingen av deltagarna tycker heller att det är speciellt kul, utan alla har bara accepterat att de ska låtsasskratta vid momentet.
Lite Kejsarens nya kläder över det hela, någon borde säga "inge tycker det här är speciellt kul va, vi tar bort segmentet" och inte en enda skulle klaga.
Eller så är det bara jag!
Håller helt med. Om de nu ska snickra fram en ny säsong under sommaren så hoppas jag att de justerar lite i koncceptet samtidigt. Mina "pet peeves" är ffa:
Bort med (snacket om) störningsljudet.
Färre insålda kommersiella frågor.
Och, efter 5 säsonger är det hög tid för ett nytt manus för Wikingson. Han måste ju vara kapabel att påa och ava reklamavbrott t ex mer relevant till matchen som pågår. Nu har vi hört exakt samma meningar vid samma tillfällen i på tok för lång tid.
Allt hänger naturligtvis på vilka par de får till men i övrigt håller det nog i några säsonger till.