Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-03, 14:14
Medlem
billigosts avatar
Verkade vara varmt i studion i senaste avsnittet, samtliga ser ut som inoljade sälar i fejset.
Citera
2021-09-03, 15:54
Medlem
peterZiipens avatar
Enligt sedvanlig tradition kommer här min gissning på hur grupp 1 kommer sluta:

Vidare:
1. Johar & Alexandra
2. Josefin & Jesper
3. John & Nina
4. Hanna & Björn

Ute ur gruppen:
5. Jerka & Karin
6. Josefine & Pelle
7. Anders & Dominika
8. Gustaf & Liv
Citera
2021-09-03, 20:51
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det är förvånande i så fall, trodde de hade fullt upp med sitt eget program.
Jag vet att de har det där programmet om mat, men jag tyckte i alla fall att jag såg deras nunor dyka upp i reklamen för Alla mot alla. Det är väl för övrigt inspelat sedan tidigare.

Men, som sagt, hoppas att jag såg fel!
Citera
2021-09-04, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Jag vet att de har det där programmet om mat, men jag tyckte i alla fall att jag såg deras nunor dyka upp i reklamen för Alla mot alla. Det är väl för övrigt inspelat sedan tidigare.

Men, som sagt, hoppas att jag såg fel!

Jo, men dom har ju även ett eget frågesportprogram som börjar sändas snart.
Citera
2021-09-04, 22:04
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Jo, men dom har ju även ett eget frågesportprogram som börjar sändas snart.

Det hade jag missat. De är visst med i lika mycket som Wahlgrens.
Citera
2021-09-05, 22:20
Medlem
JerryCottons avatar
Är verkligen bäverhojt vedertaget? Ordet hojt blev väl hela svenska folket bekanta med först med Pistvakt. Bävergäll, precis som sekretet, har drycken hetat så länge jag har levt.
Citera
2021-09-06, 00:27
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
"Sveriges närmaste stad"

Nina Persson: "Köpenhamn"

Är man inte från Uppland så ger man fan i Enköping det kan jag lova
Citera
2021-09-06, 00:28
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Man kan ju bara skratta åt den extremt trista och likriktade deltagarlistan, i vanlig ordning fullt med vänsterinriktade personer.

Skulle på något sätt kännas mer ok om de sa utåt att de gör program med en tydlig vänsterinriktning, så att det inte blir falsk varudeklarationen.

Hur mycket det är herrarna själva eller alla södermalms-hipsters i deras redaktion som ligger bakom vänstervridningen kan jag inte uttala mig om.

Vad är det för högermänniskor du vill ha med då?
Citera
2021-09-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Man kan ju bara skratta åt den extremt trista och likriktade deltagarlistan, i vanlig ordning fullt med vänsterinriktade personer.

Skulle på något sätt kännas mer ok om de sa utåt att de gör program med en tydlig vänsterinriktning, så att det inte blir falsk varudeklarationen.

Hur mycket det är herrarna själva eller alla södermalms-hipsters i deras redaktion som ligger bakom vänstervridningen kan jag inte uttala mig om.

Kollar nu på nån repris: Joar Benjelull/Pascaloidan mot Anders Lundin/Dominicka.. så svårt vänster att man får nackspärr.
Men har inte koll på övriga lag.
Citera
2021-09-06, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Är man inte från Uppland så ger man fan i Enköping det kan jag lova

Det gör man nog, men jag har hört uttrycket många gånger utan att vara i närheten att vara från Uppland.
Citera
2021-09-06, 13:49
Medlem
Haha, vilken otjänst F&F gör Pascalidou som tar in henne i det här programmet. Men eftersom listan över landets största PK-profiler måste betas av har det väl inget val.

De som till äventyrs inte redan visste vilken usel person hon är måste ju tänka att det är nåt fel på henne. Hon kan så klart ingenting. Varje gång Bendjelloul svarar tittar hon på programledarna och upprepar det han sagt som nåt de skulle resonerat sig fram till.

Vid några tillfällen får hon för sig att hon kan själv och låter inte Johar svara men har givetvis fel. Eftersom Bendjelloul vet att han kan tillräckligt för att ensam köra över allt motstånd låter han henne hållas. Eller så är han nånstans skadeglad.

En gång blir hon så överraskad att det ställs en fråga hon faktiskt kan att hon är på väg att ropa ut svaret medan F&F fortfarande läser upp frågorna. Som ett barn.

Det som är så obehagligt med en sån här person är det skyhöga självförtroendet i kombination med den bottenlösa bristen på självinsikt. Hennes uppblåsta ego tror verkligen att hon kan själv i samma stund hon säger efter någon. Som en imbecill.

När Bendjelloul på egen hand tagit dem hela vägen kommer hon tro att hon haft nån sorts inblandning i detta. Trots att han skulle tagit fler poäng utan henne.
Senast redigerad av Bemp 2021-09-06 kl. 14:41.
Citera
2021-09-06, 16:24
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Haha, vilken otjänst F&F gör Pascalidou som tar in henne i det här programmet. Men eftersom listan över landets största PK-profiler måste betas av har det väl inget val.

De som till äventyrs inte redan visste vilken usel person hon är måste ju tänka att det är nåt fel på henne. Hon kan så klart ingenting. Varje gång Bendjelloul svarar tittar hon på programledarna och upprepar det han sagt som nåt de skulle resonerat sig fram till.

Vid några tillfällen får hon för sig att hon kan själv och låter inte Johar svara men har givetvis fel. Eftersom Bendjelloul vet att han kan tillräckligt för att ensam köra över allt motstånd låter han henne hållas. Eller så är han nånstans skadeglad.

En gång blir hon så överraskad att det ställs en fråga hon faktiskt kan att hon är på väg att ropa ut svaret medan F&F fortfarande läser upp frågorna. Som ett barn.

Det som är så obehagligt med en sån här person är det skyhöga självförtroendet i kombination med den bottenlösa bristen på självinsikt. Hennes uppblåsta ego tror verkligen att hon kan själv i samma stund hon säger efter någon. Som en imbecill.

När Bendjelloul på egen hand tagit dem hela vägen kommer hon tro att hon haft nån sorts inblandning i detta. Trots att han skulle tagit fler poäng utan henne.
Varför ser man på Filip och Fredrik om man inte gillar vänstermänniskor med tanke på att nästan alla deras program har en vänsterinriktning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in