2022-03-21, 15:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Nån som vet vilka som är med i grupp 2
Slipper vi vackre Anders Lundin iår?

Grupp 1 har varit den tråkigaste på många år, enda mötena man ser fram emot ärnär Betner, Dominucka & Lund är med, resten kan dra åt pipsvängen

Marianna är ganska like Cecilia Frode när dom ska förnedra sig i heta-stolen, neurotisk uppstressad okunnighet
Citera
2022-03-21, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det är lite förbjudet att spojla dagens avsnitt före TV-utsändningen

Ojdå, jag spoilade att Marianne är helt okunnig. Förlåt om det var en spoiler för dig.
Citera
2022-03-22, 09:01
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Haha förlåt men kan inte släppa detta. Marianne är fan efterbliven. 7 partier i regeringen? Alltså wow

Sett avsnittet nu. Tyckte nästan det var värre att Ebba/Messiah några minuter senare inte hade en jävla aning om det var Sydamerika eller Afrika de såg på kartan framför sig. Att de inte heller känner igen det geografiska området runt Svarta Havet ska vi inte ens prata om...
Citera
2022-03-22, 09:11
Moderator
Dr Kings avatar
Årets (och kanske tidernas) vassaste insats i Alla mot Alla stod Johar för när han kunde
Han kanske inte kan alla de nonsensfrågor som också förekommer i Alla mot Alla men när det gäller ”riktig” genuin kunskap är han på en egen nivå bland de tävlande.
Citera
2022-03-22, 12:48
Medlem
Kan inte folk hålla käften om avsnitt som inte visats på tv ännu? Alla ser faktiskt inte på alla veckans avsnitt i förväg.
Citera
2022-03-22, 19:13
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ja det var jäkligt onödigt, inte roligt någonstans.

Varför det? Sopan Betner ska skämmas..
Citera
2022-03-22, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Sett avsnittet nu. Tyckte nästan det var värre att Ebba/Messiah några minuter senare inte hade en jävla aning om det var Sydamerika eller Afrika de såg på kartan framför sig. Att de inte heller känner igen det geografiska området runt Svarta Havet ska vi inte ens prata om...

Verkligen, det var verkligen också noterbart. Hur ser man inte skillnaden på Sydamerika och Afrika? Känns som man lär sig det på lågstadiet. De är inte ens lika varandra. Det är verkligen inte stora krav på kunskap när man blir tillfrågad att medverka i detta program. Ebba/Messiah lär inte gå långt, trodde det för något avsnitt sen men de känns för ojämna.

Angående Krimhalvön och svarta havet så försökte jag ge dem lite dispans i och med att detta avsnitt förmodligen är inspelat före invasionen. Men jag tror jag kunde känna igen Krimhalvön och svarta havet när jag var 11 år, riktigt svagt att inte kunna det. De kunde ju inte ens gissa vad det skulle kunna vara. Och i ärlighetens namn, Krimhalvön har varit på tapeten långt innan 24:e februari, kanske till och med ännu mer än nu.
Citera
2022-03-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Årets (och kanske tidernas) vassaste insats i Alla mot Alla stod Johar för när han kunde
Han kanske inte kan alla de nonsensfrågor som också förekommer i Alla mot Alla men när det gäller ”riktig” genuin kunskap är han på en egen nivå bland de tävlande.

Varför är han så smart? Han har väl ett ”vanligt” hederligt jobb. Riktigt imponerande faktiskt
Citera
2022-03-22, 22:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Järnridån är ju en hyllning till Putin, klipp bort momentet, det är osmakligt

Citat:
Ojdå, jag spoilade att Marianne är helt okunnig. Förlåt om det var en spoiler för dig.
Nej du spoilade att frågan har ställts

Dom verkar helt givit upp ambitionerna att vara roliga med störnings-ljudet, dom har ångest
inför momenten, kan vi få det här bortgjort nu!

Idiot-Mårten kan inte komma ihåg Tengils existens, också lurar han återigen
med sig Dominiqa i fördärvet, pinsamt, men man får hge honom att han kan 90-2000-tals musik

Mark är "satt på jorden" för sitta och berätta om vilka pojkar som är snygga i vanlig ordning (detta rör inte Jonas i ryggen) han är som mig fast rörande fel kön
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-22 kl. 23:07.
Citera
2022-03-23, 12:32
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Att kunna anamnes är väl nonsenskunskap om något såvida man inte jobbar inom vården.
Citera
2022-03-23, 12:34
Medlem
billigosts avatar
Citat:

Börjar förstå nu varför de använde elektriskt ljus när hon var julvärd.
Citera
2022-03-23, 15:01
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Börjar förstå nu varför de använde elektriskt ljus när hon var julvärd.

Det var ju bara på skämt.

https://www.youtube.com/watch?v=0kszkhboFmk
Senast redigerad av XtraX 2022-03-23 kl. 15:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in