Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-24, 22:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag är ledsen men Katja är blåst trots sina genomförda utbildningar (som förmodligen alla var humaniora och inte NO) hon tror att krigsherren heter Mogadishu! och hon är så ivrig för att få föreslå ett flagrant fel, också skratta opåkallat med urringning ovanpå det.
Det spelar ingen roll att hon flyttade till USA efter studenten, att inte innan dess kunna någonting om Sveriges nöjesliv (1998 Torsk på tallin) är underkänt, för hon var enbart intresserad av mode och engelsk musik under sin tid i Sverige

Och Harald är pinsamt ojämn

Maj Fant kunde jag innerst inne
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-24 kl. 22:33.
Citera
2022-02-24, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag är ledsen men Katja är blåst trots sina genomförda utbildningar (som förmodligen alla var humaniora och inte NO) hon tror att krigsherren heter Mogadishu! och hon är så ivrig för att få föreslå ett flagrant fel, också skratta opåkallat med urringning ovanpå det.
Det spelar ingen roll att hon flyttade till USA efter studenten, att inte innan dess kunna någonting om Sveriges nöjesliv (1998 Torsk på tallin) är underkänt, för hon var enbart intresserad av mode och engelsk musik under sin tid i Sverige

Blir du aldrig bekräftad av tjejer som Katja?
Är det därför du är så sur... ?

katja verkar rolig
Citera
2022-02-24, 22:52
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Blir du aldrig bekräftad av tjejer som Katja?
Är det därför du är så sur... ?

katja verkar rolig
Jag skulle aldrig uppfatta när jag får bekräftelse av en tjej oavsett utseende, så det gör ingen skillnad
Jag antar att Kajta-tjejer bekräftat dig genom att vara roliga? (flamsiga)

Men det är inte relevant om man är flamsig och samtidigt blåst, det är inte min tjej-typ nej, men du tycker hon verkar skärpt alltså?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-24 kl. 22:54.
Citera
2022-02-24, 22:59
Bannlyst
Citat:
Jag skulle aldrig uppfatta när jag får bekräftelse av en tjej oavsett utseende, så det gör ingen skillnad
Jag antar att Kajta-tjejer bekräftat dig genom att vara roliga? (flamsiga)

Men det är inte relevant om man är flamsig och samtidigt blåst, det är inte min tjej-typ nej, men du tycker hon verkar skärpt alltså?
Okej...

Men hon passar i det här programmet. Dem har ju vunnit. Vann väl över Olof och Ebba?
Vissa frågor passar henne bättre, men iofs att kunna bråck på engelska kanske inte är jättesvårt
Citera
2022-02-24, 23:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
Okej...

Men hon passar i det här programmet. Dem har ju vunnit. Vann väl över Olof och Ebba?
Vissa frågor passar henne bättre, men iofs att kunna bråck på engelska kanske inte är jättesvårt
Dom vann över OLof pga av att Harald inte var tröttiger den dagen, hon bara åker med och svarar på mellanliggande frågor om mode och Hollywood

Varför passar hon i programmet? för att hon kan skratta?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-24 kl. 23:10.
Citera
2022-02-24, 23:38
Medlem
Citat:

Torsk på Tallinn är dock en utpräglad killfilm. Minns att en på jobbet tjatade om den hela tiden. Tror inte tjejer blir rekommenderade att se den på samma sätt.
Citera
2022-02-24, 23:49
Bannlyst
Citat:
Dom vann över OLof pga av att Harald inte var tröttiger den dagen, hon bara åker med och svarar på mellanliggande frågor om mode och Hollywood

Varför passar hon i programmet? för att hon kan skratta?
Filip o Fredrik är ett eget universum, de har alltid varit de två.
På så sätt tycker jag hon passar in. Jag bryr mig inte om de svarar rätt.
Ser på det som jag lyssnar på deras podcast (fast nu lyssnar jag inte på den)
ser inte det som ett tävlingsprogram det är bara formatet de valt att köra i.

ja gillar snacket mer och så... roliga frågor ´, och hon är snygg
Citera
2022-02-25, 14:44
Medlem
XtraXs avatar
Orkar verkligen inte med Marianne Mörck och Claes Malmberg. Hon tror hon är så jäkla rolig men är bara pinsam och han sitter bara o garvar åt henne. Sen har de gjort till sin grej att de är kassa och inte kan nåt, hoppar över deras avsnitt..
Citera
2022-02-25, 21:27
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det här låter ju verkligen märkligt - kul för hennes kille å läsa den här bloggen kan det vara en hudfärgshandikappad tro

Det kan vara dåligt parafraserat av det hon egentligen sa:

"Katia är 34 år och har en syriansk bakgrund och är uppvuxen i Alvik i Stockholm. Hon har också pojkvän som är svensk, men bor med henne i LA. Vem han är går hon dock inte ut med."

https://www.mabra.com/senaste-nytt/a...osally/7798608
Citera
2022-02-25, 21:55
Medlem
peterZiipens avatar
Kul att Alla mot Alla fick lite uppmärksamhet i På Spåret-finalen
Citera
2022-02-25, 23:31
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kul att Alla mot Alla fick lite uppmärksamhet i På Spåret-finalen
Jaha, det märkte inte jag fast jag för en gångs skull tittade på hela programmet - tyckte jag iaf När hände det eller i vilket sammanhang och hur? Kanske en gentjänst då för F&F omnämnde ju På Spåret för nåt avsnitt sedan.
Senast redigerad av kubun 2022-02-25 kl. 23:35.
Citera
2022-02-25, 23:54
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jaha, det märkte inte jag fast jag för en gångs skull tittade på hela programmet - tyckte jag iaf När hände det eller i vilket sammanhang och hur? Kanske en gentjänst då för F&F omnämnde ju På Spåret för nåt avsnitt sedan.
Dom nämner På Spåret rätt ofta i olika sammanhang i programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in