Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-29, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Zzzz tråkig på fest? Klart de inte har legat…….eller?

Vad har Thomsgård eventuella vänsterprasslande med fest och göra? Är de det man snackar om på fest?
Citera
2022-11-29, 21:52
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan

Mest besviken på hans kunskapsnivå är nog ändå JanneJosefsson som varandes grävande journalist. Många kunskapsluckor blev det. Vad var det han sa om magproblem på C - Celibat - när svaret var CrohnsSjukdom. Dessutom BocouseDÓr...han hade aldrig hört om den.

Det roligaste den buren har bjudit på måste ändå vara när de tillsammans resonerade sig fram till att ljudet måste färdas snabbare än ljuset då "ljudet är något man hör ögonblickligen".
Citera
2022-11-29, 22:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Filip osynligör Dilba! men vansinnigt fixerad vid Leif återigen & hovar in enkla skratt

Staffan Strand som kan hoppa 3.30 med bruna fötter

Vem fan är RU Paul (sådant kan F&F) Rickad Engfors är förfan fattigmans Lindarw

Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Så du menar att han pratade om sig själv då? För det var ju han själv som hade lagt upp en hel lista med spekulationer angående om flera deltagare legat.

Jag har inte ens spekulerat, jag undrade bara vad som gjorde att han trodde att de legat.

Försök hänga med i matchen Hans Asperger.
Det spelar ingen roll för hon har varit mentalt otrogen med Svennis och visar det för öppen ridå
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-29 kl. 22:44.
Citera
2022-11-29, 22:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Vad har Thomsgård eventuella vänsterprasslande med fest och göra? Är de det man snackar om på fest?
Han menar att du är tråkig på en fest som spekulerar i Svennis smaskiga sexliv

Citat:
"Ett ord för att beskriva dagens Åsiktsmässiga medielandskap"
Det kallas för Alla mot alla med F&Fs snopppen och snippan tyckonomi propagerande

Propagerande för Miljöpartiet genom att visa att dom är alternativet mot den pågående klimatkrisen vilket härrörs till frågan, minns ni översvämningen 2022, det pågår nära er i sverige!!!

Stor triumf när det inte lämnat något avtryck hos laget
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-29 kl. 23:10.
Citera
2022-11-29, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Han menar att du är tråkig på en fest som spekulerar i Svennis smaskiga sexliv

Så du menar att han pratade om sig själv då? För det var ju han själv som hade lagt upp en hel lista med spekulationer angående om flera deltagare legat.

Jag har inte ens spekulerat, jag undrade bara vad som gjorde att han trodde att de legat.

Försök hänga med i matchen Hans Asperger.
Senast redigerad av Ny.Koala 2022-11-29 kl. 22:30.
Citera
2022-11-29, 22:46
Moderator
Dr Kings avatar
F&F försökte finta bort lagen på idiotfrågan genom att lite slarvigt fråga ”Var Karl Lagerfält svensk medborgare?” när han ju heter Karl Lagerfeld och man definitivt inte hörde något d när de ställde frågan.
Citera
2022-11-29, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
F&F försökte finta bort lagen på idiotfrågan genom att lite slarvigt fråga ”Var Karl Lagerfält svensk medborgare?” när han ju heter Karl Lagerfeld och man definitivt inte hörde något d när de ställde frågan.

Kanske för att d:et på tyska uttalas som t?
Senast redigerad av Proggrogg 2022-11-29 kl. 23:15.
Citera
2022-11-29, 23:11
Medlem
MrSokratess avatar
När Antifa redovisades som rätt svar sa då inte Shibbye till Magda "Min vänster!"?
Inte förvånande om han sympatiserar med dom men väldigt rakt/ärligt att stoltsera med det i så fall.
Citera
2022-11-29, 23:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Tror du att Thomsgård varit otrogen mot sin man? Thomsgård behandlar ju och pratar med Svennis så som sköterskor på demensboenden behandlar de demenssjuka. Betyder det att de också legat då?
Insinuerar du att sköterskor på demensboenden ligger med sina vårdhavare? det är min invändning mot din post
Citera
2022-11-29, 23:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
När Antifa redovisades som rätt svar sa då inte Shibbye till Magda "Min vänster!"?
Inte förvånande om han sympatiserar med dom men väldigt rakt/ärligt att stoltsera med det i så fall.
Är det modigt att vara vänster 2022? eller allra helst, eller att komma ut som vänster i "Alla mot höger" där 95 % av tävlande är arbetarbröder som måste starta ett kommunistiskt parti som inte förråder

Samtliga tävlande i dagens program var vänster bara
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-11-29 kl. 23:17.
Citera
2022-11-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Insinuerar du att sköterskor på demensboenden ligger med sina vårdhavare? det är min invändning mot din post

Nej, det är exakt det jag inte tror. Det var ju därför jag invände mot hans påstående om att det är 100% att de legat. Häng med lite Hans Asperger (igen).
Citera
2022-11-30, 19:46
Medlem
Kan förstå om man inte är så religiös, men jisses vad pinsamt dåligt av Martin Schibbye och Magdalena Forsberg att ej veta hur många Jesus lärljungar var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in