2021-02-04, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
De har nog separerat på grupperna som förra säsongen. Så de möts nog aldrig..

De kommer ju mötas, ingen från den andra gruppen är presenterad.
Citera
2021-02-04, 22:42
Medlem
ercys avatar
Jag hoppas innerligt att de kör Uppdrag Granskning-intervjun som störningsljud. Nackdelen är väl att det blir mest Janne & Cecilia som får lyssna på den.
Citera
2021-02-04, 22:57
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Vänta lite nu...

Var inte frågan "Vad kostar adressändring för en person över 26 år?"..?
Adressändring är ju gratis, det är eftersändningen som kostar.

Eller minns jag frågan fel?
Du minns frågan rätt och precis som du skriver så var det fel "rätt" svar. Adressändring är gratis.

Det man irriterar sig på i programmet. Vissa frågor är slamkrypare och vissa behöver korrekturläsning.

Tror Janne och Cecilia klår Sarah och Staffan. Förvånad att Staffan kan så lite, Sarah är ju rätt ung för programmet och har aldrig gett intrycket över att vara särskilt smart utanför bassängen.
Citera
2021-02-04, 23:03
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte87
Hon är 90talist och det är tyvärr en generation där allmänbildningen lyser med sin frånvaro. Vet inte om det är skolans fel eller de sociala mediernas. Men ungdomar idag har en skrämmande låg allmänbildning. När estoniadokumentären dök upp som samtalsämne i personalrummet för några månader sedan så visste flera av 90-talisterna inte ens vad det var för nåt. De hade aldrig hört talas om olyckan. Och jag hört stött på liknande situationer så många gånger med folk från den generationen.
Det har du rätt i. Jag är 90-talist. Förvisso född tidigt 1990 men de flesta av mina vänner som är något eller några år yngre är så dåligt allmänbildande att man häpnar. Historiskt kan de typ vem Hitler var och att det var ett världskrig nån gång, annars verkar det helt tomt.
Citera
2021-02-04, 23:49
Medlem
Äntligen nån som tänkt till och fattat att visa vad som kommer efter reklamen är helt meningslöst för dom som tittar. Alla andra program borde ta efter för det lockar nog ingen att kolla vidare pga av det!
Citera
2021-02-06, 12:30
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Jag hoppas innerligt att de kör Uppdrag Granskning-intervjun som störningsljud. Nackdelen är väl att det blir mest Janne & Cecilia som får lyssna på den.

Undra om de vågar det men det hade varit klockrent.
Citera
2021-02-06, 12:31
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Cap
Äntligen nån som tänkt till och fattat att visa vad som kommer efter reklamen är helt meningslöst för dom som tittar. Alla andra program borde ta efter för det lockar nog ingen att kolla vidare pga av det!

Håller verkligen med. Speciellt om man ser på play och kanske ser flera avsnitt på raken. Blir extremt tröttsamt. Har de kvar det på TV?
Citera
2021-02-06, 12:37
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bardun
Vet inte om det var seriöst, men Sarah S sade ju i början att hon trodde att frågorna bara skulle handla om sport. Verkar inte helt osannolikt, eftersom jag har svårt att förstå att hon ställt upp annars. Enda match dom möjligen vinner är mot Janne och Cecilia, och längt ifrån säkert det heller.

Sedan kunde hon inte var senaste vinter-OS var...
Citera
2021-02-06, 14:07
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
De har nog separerat på grupperna som förra säsongen. Så de möts nog aldrig..
Dom kommer mötas. Alla i Grupp 1 kommer mötas.
Citera
2021-02-06, 21:02
Medlem
Gavins-Friends avatar
Gudrun och Özz Herregud. F och F förnekar sig inte.
Citera
2021-02-06, 21:18
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Gudrun och Özz Herregud. F och F förnekar sig inte.
Jag anser att vi alla skall bojkotta de omgångar som dessa två svin deltar. Om det visar sig för annonsörerna att tittarsiffrorna sviker så slipper vi dom i framtiden.
Citera
2021-02-06, 21:55
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Jag anser att vi alla skall bojkotta de omgångar som dessa två svin deltar. Om det visar sig för annonsörerna att tittarsiffrorna sviker så slipper vi dom i framtiden.
Jag kollade inte när den vidriga "människan" var med förra(?) säsongen. Var alltid tråkigt att bara ha 3 avsnitt den veckan. Men tror tyvärr vi är i ordentlig minoritet. Rätt få som är påläst runt honom och så sopas det under mattan och F och F tar emot med öppna armar. Rätt sjukt att de kan ta med vänsterextremister men minsta lutning åt höger så lär man inte bli tillfrågad.

För övrigt har jag fan ingen aning om vilka hälften av deltagarna är mer än att det är PK-folk typ(?) Av de som varit med denna säsong vet jag bara vilka Janne, Cecilia är (har dock väldigt dålig koll på hennes karriär) Sarah, Staffan, Gry och Micke är. Är iofs. rätt ointressant, spolar förbi allt snack som inte rör frågorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in