Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-08, 00:02
Medlem
Crapmagics avatar
Fredrik trummar stressat med fingrarna mot desken
Citera
2021-02-08, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Jag kollade inte när den vidriga "människan" var med förra(?) säsongen. Var alltid tråkigt att bara ha 3 avsnitt den veckan. Men tror tyvärr vi är i ordentlig minoritet. Rätt få som är påläst runt honom och så sopas det under mattan och F och F tar emot med öppna armar. Rätt sjukt att de kan ta med vänsterextremister men minsta lutning åt höger så lär man inte bli tillfrågad.

För övrigt har jag fan ingen aning om vilka hälften av deltagarna är mer än att det är PK-folk typ(?) Av de som varit med denna säsong vet jag bara vilka Janne, Cecilia är (har dock väldigt dålig koll på hennes karriär) Sarah, Staffan, Gry och Micke är. Är iofs. rätt ointressant, spolar förbi allt snack som inte rör frågorna.

Öh? Alex Schulman och Jan Guillou är väl höger så det sjunger om det? Alltid sånt förbannat hat mot folk som inte tycker likadant som en själv vad gäller politik på FB. Det är ett underhållningsprogram, så varför kan ni inte bortse från deltagarnas politiska och religiösa ståndpunkter och bara njuta av programmet.
Citera
2021-02-08, 00:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Öh? Alex Schulman och Jan Guillou är väl höger så det sjunger om det? Alltid sånt förbannat hat mot folk som inte tycker likadant som en själv vad gäller politik på FB. Det är ett underhållningsprogram, så varför kan ni inte bortse från deltagarnas politiska och religiösa ståndpunkter och bara njuta av programmet.
Haha. Schulman och Guillou höger?? Skulle inte tro det....Den va bra. Mycket ska man få höra.
Senast redigerad av Steff83 2021-02-08 kl. 00:43.
Citera
2021-02-08, 22:36
Medlem
Crapmagics avatar
Stava till Kålmården - Jävla CP fråga

Kan man se längre i medvind - Jävla CP fråga

Cecilia vill man också ta ihjäl.
Berts pappa är bilmekaniker, sluta gissa om du inte kan din nolla
Senast redigerad av Crapmagic 2021-02-08 kl. 22:44.
Citera
2021-02-09, 00:06
Medlem
Gavins-Friends avatar
När släpptes atombomben i Hiroshima

"1968"
Citera
2021-02-09, 00:08
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Det där svaret var mer korkat än det Cecilia gav ang. atombomben.
Citera
2021-02-09, 02:05
Medlem
MrSokratess avatar
Jag lyckades med konststycket att få lägre poäng än Frode på UP.
Kunde ett jävla godisnamn.
För övrigt verkar Micke o Gry inte särskilt roade av J o C. Ser mest ut att skämmas.
Citera
2021-02-09, 06:19
Medlem
tcfmogs avatar
Ja, man börjar tröttna på Frode och Josefsson. Det var roligt ett par säsonger, nu har de dragit det för långt.
Citera
2021-02-09, 13:36
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Ja, man börjar tröttna på Frode och Josefsson. Det var roligt ett par säsonger, nu har de dragit det för långt.
Kan hålla med. Absolut att man kan vara sämre men om man tillför underhållning så kan det vara OK. Ett tag. Men när det blir en grej av det hela säsong efter säsong det blivit så blir det fånigt. Då ser jag inte varför dom ska uppta en plats från några andra att få chansen.
Citera
2021-02-09, 14:12
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Jo F&F har mjölkat detta för hårt nu. Deras totala okunskap och vilda gissningar var roligt kanske 1-2 säsonger men blir tröttsamt i längden då man redan vet hur det kommer att sluta i förväg i avsnitten där de är med.

F&F har väl dock säkert örnkoll på hur många tittare varje avsnitt har. Så länge avsnitt med Janne och Cecilia lockar något fler tittare än snittet (vilket jag antar att de har gjort hittills) är nog risken tyvärr stor att vi får dras med dem ännu en säsong.
Citera
2021-02-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Stava till Kålmården - Jävla CP fråga

Så stavar du fel själv
Citera
2021-02-09, 19:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat: