Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-09, 19:52
Medlem
Ambivalens_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
För övrigt verkar Micke o Gry inte särskilt roade av J o C. Ser mest ut att skämmas.
Så tolkade jag det inte som. Jag tror framför allt Micke vill vara respektfull och inte ha nått snett elitiskt leende för att motståndarna är sämre. Gry (och Filip som sökte Fredriks blick) verkade tex uppskatta när Cecilia gissade helt galet på vilka skor Sex and the City-karaktären samlade på. "Converse"

Jag tycker Cecilia och Janne fortfarande är småroliga i ig, men problemet är som ni säger att matcherna är för ojämna. Jag tycker dock en sån avstickare är okej, men kanske att det skulle vara färre gruppspelsmatcher i denna runda så man slipper se de få storstryk i 5-6 matcher. Det räcker med 3. De kanske skulle ha två gruppspelsrundor med mindre grupper så det blir fler jämnare matcher.

Cecilia och Janne, Sara och Staffan, och förra årets Mobergs--alla hade varit lagom att se typ 3 gruppspelsmatcher.
Citera
2021-02-09, 21:37
Medlem
XtraXs avatar
Kan Olof Lundh vara med i grupp 2 måntro, tycker han har varit en av de roligaste. Glömmer aldrig hans LUDER!
Citera
2021-02-09, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Det där svaret var mer korkat än det Cecilia gav ang. atombomben.

Jaja, kanske har fel där men efter en liten googling fick jag tydligen fram att Jan aldrig röstat någonsin förutom i senaste valet, så han är väl knappast engagerad i politik till att börja med. Och Alex är tydligen missnöjd över alla svenska partier i riksdagen, men hoppas ändå mer på Åkesson som statsminister än övriga partiledare.

Men, som sagt ett underhållningsprogram och inte ett politiskt. Så varför bly sig om deltagarnas politiska åsikter här.
Citera
2021-02-09, 22:07
Moderator
Dr Kings avatar
Sarah Sjöströms blick när Filip frågade om hon var troende
Det var verkligen panik i blicken och som om hon var livrädd för att svara ”fel” på frågan.
Citera
2021-02-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Sarah Sjöströms blick när Filip frågade om hon var troende
Det var verkligen panik i blicken och som om hon var livrädd för att svara ”fel” på frågan.

På tal om henne, så insåg jag just att hon är rätt lik Blake Lively.
Citera
2021-02-09, 22:49
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Jävla pinsamt av Lindeborg att dumförklara när han själv inte kan
Citera
2021-02-09, 23:05
Medlem
Sjöström skadades för övrigt igår när hon halkade på en isfläck och riskerar nu att missa OS. Förhoppningsvis hinner hon bli bra igen i tid, men väldigt osäkert.
Citera
2021-02-10, 01:30
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Jaja, kanske har fel där men efter en liten googling fick jag tydligen fram att Jan aldrig röstat någonsin förutom i senaste valet, så han är väl knappast engagerad i politik till att börja med. Och Alex är tydligen missnöjd över alla svenska partier i riksdagen, men hoppas ändå mer på Åkesson som statsminister än övriga partiledare.

Men, som sagt ett underhållningsprogram och inte ett politiskt. Så varför bly sig om deltagarnas politiska åsikter här.
Jan och Alex är Sveriges två största troll genom tiderna. De skriver skit för att få uppmärksamhet och sen nästa vecka har de helt ändrat åsikt. Men Jan är gammal sovjetisk spion, mindre höger kan man väl inte bli. Alex hatar ju rätt ofta på SD.

Jag tycker det är förjävligt att man ger en plattform för såna som Gudrun och Özz vilket blir extra tydligt när det bara är personer som är åt det hållet som tillåts i detta program.

Sett alla veckans avsnitt. Måste ha tröttnat på programmet för tyckte det var svintråkigt denna vecka.
Citera
2021-02-10, 22:17
Medlem
Crapmagics avatar
Någon som vet? vilket TV-program som Janne Josefsson moderera där Heidi Freed fegade
ur från att möta sina värsta heta mardröms-bödlar Det måste väl ha varit på slutet av 90-talet? gissar jag

Cecilia är ett bly-sänke för Janne och alla andra tänkande varelser
Senast redigerad av Crapmagic 2021-02-10 kl. 22:55.
Citera
2021-02-10, 22:53
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Mint känns väl de facto kallt i munnen? Någon kemisk reaktion typ? Blir ju kallt att andas osv när man käkat det!
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-02-10 kl. 23:02.
Citera
2021-02-10, 23:18
Bannlyst
Tål inte att se program med den fula jävla vänsterfeministen, hur fan kan man ha en sån ful jävla frisyr 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮, byter kanal när hon är med.
Har dom svårt att få dit gäster i år, sämsta säsongen hittills.
Citera
2021-02-10, 23:25
Medlem
mteds avatar
Malala har väl ändå inte blivit Person of the Year? Står ju t o m no.2 på bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in