Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-20, 22:00
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Jo men Janne & Cecilia är väl där för Pure Entertainment.
Har inte F & F sagt att programmet aldrig har så höga tittarsiffror som just näe J & C är med...jo jag vill minnas det.

Sen undrar man ju hur mkt Janne & Cecilia får betalt för att vara med...
Dom har ju ändå tagit sig något. Två segrar denna säsongen tex.
Citera
2021-04-20, 23:05
Medlem
Crapmagics avatar
Va fan är Schrödingers katt? det är inte allmänbildning eftersom jag inte kunde det
Citera
2021-04-20, 23:34
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Va fan är Schrödingers katt? det är inte allmänbildning eftersom jag inte kunde det

https://letmegooglethat.com/?q=schr%C3%B6dingers+katt
Citera
2021-04-20, 23:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
https://letmegooglethat.com/?q=schr%C3%B6dingers+katt
Tackar, det viktiga är att jag inte googlar själv, jag vill inte lära mig själv, jag vill bara klaga & bli nerlärd

P.S Inte skulle någon kvinna i F&F redaktion rösta på Märta Stenevi heller? som gör
att hennes karriär måste visas upp på lide parade (vittnes-konfrontation)

Nya upplysningar om Nooshi D och Märta i samma program med några veckors mellanrum, foliehatten är min! som ser oklara samband hela tiden, Attans nu har jag flimrande hjärnspöken igen & får återlägga in mig på Långbro bums
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-21 kl. 00:10.
Citera
2021-04-21, 19:55
Medlem
Limma skinkbits avatar
Angående frågan om länder på Balkanhalvön... Det finns flera definitioner av Balkan och enligt en av dessa ligger hela Serbien på Balkanhalvön. Det hade dock inte påverkat poängställningen då båda lagen svarade samma sak.
Citera
2021-04-21, 22:47
Medlem
tcfmogs avatar
Inget av lagen visste alltså vad Rembrandt hette i förnamn.
Citera
2021-04-22, 15:44
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Det är alltid Olof som sitter och svarar på frågor. I under pressure. Är blondinen blåst tro? Sitter mest och visar hängpattarna.
Senast redigerad av Walla-walla-wincha 2021-04-22 kl. 15:46.
Citera
2021-04-22, 22:12
Medlem
Crapmagics avatar
Det här är bra tv, kändisar sjunger igenom hela Santa Lucia sången, var är skämskudden?

Ni Na Ni Na Ni Ni Na Ninanna Nannanani Na Ni Na!
Vilken känd feminist har släppt den feministiska boken? en...väckarklocka

Vad heter det muslimska badplagget som vi rekommenderar på Europa stränder?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-22 kl. 22:53.
Citera
2021-04-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Marcus och Mona hamnar på Alla mot Allas wall of shame. De är bara marginellt bättre än Janne och Cecilia, och andra någonsin efter just dessa att hamna på minuspoäng. Mona kan knappt någon politisk fråga, och Marcus kunde bevisligen ingen fotbollsfråga heller. Riktigt uselt. Kan detta ha varit den största krossen i programmets historia?

Skulle säga att de är sämre. Tror Janne och Cecilia skulle slå Mona och Birro om de möttes. Precis som de slog Schyman och Özz. Svenska politiker visar ju för övrigt upp en pinsam bildningsnivå får man ju säga. Bodström var inte heller mycket att hänga i granen när han var med för några år sedan.
För övrigt minns jag att Camilla Läckberg med kompis hamnade på minuspoäng när hon var med.
Citera
2021-04-24, 18:02
Medlem
Schyffert har tydligen ensamrätt på att håna och driva med folk. Gillar att håna, munhuggas och slänga gliringar omkring sig, men när Olof bara påpeka att det väl heter rödgrönfärgblindhet, ja, jäklar var han ser sur ut och snäser av honom med att han inte har att göra med det. Surgubbe.
Har ogillat honom ända sen han gjorde narr av Tina Lejonberg efter en kollaps på scen då hon var nära att stryka med. Men han tyckte det såg roligt ut och då har man tydligen rätt att driva med det. Men färgblindhet, ty den som driver om det. Där går ändå gränsen!
Citera
2021-04-25, 17:10
Medlem
XtraXs avatar
Morgondagens avsnitt.

Citera
2021-04-25, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Jo men Janne & Cecilia är väl där för Pure Entertainment.
Har inte F & F sagt att programmet aldrig har så höga tittarsiffror som just näe J & C är med...jo jag vill minnas det.

Sen undrar man ju hur mkt Janne & Cecilia får betalt för att vara med...

Har man inte tröttnat på Janne och Cecilia? De var roliga första gången de var med men nu orkar jag inte titta när de är med. Det är nästan som att de gör till sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in