2021-03-30, 00:21
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Olof was on fire! Jerka ska nog vara glad att han satt i en bur.
Fattades bara att han lackat ur mot Ebba också när hon snodde två poäng från honom.
(Google play och Jönköping)

Olof, din skäggiga sopa bete sig som han rymt från Säter.
OL blev nog mest förbannad över hjärnsläppet han fick med frågan Sverige-Brasilien fotbollsvm94,
svaren skulle ju vara på S. Semifinal exempelvis. Men det hade kanske Olof Lundh glömt att Sverige förlorade semifinalen mot Brasilien ...
Olof svarar Pontiac Silverdome, sedan ändrar han det desperat till bara Silverdome
Citera
2021-03-30, 00:34
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
https://play.google.com/store

Play Butik heter den på min mobil i alla fall:

https://ibb.co/YBVT8LC
Citera
2021-03-30, 01:03
Medlem
Ace Venturas avatar
Kan bara hålla med. Sjukt kul avsnitt idag och Olof L's tävlingsinstinkt är underhållning på hög nivå. Även Jerka och Kakan visade sig vara ett underhållande par tillsammans. Utom när de fällde helt ogrundade och huvudlösa kommentarer om Ebba Bs husaffär. Där smög sig den ruttna vänsterblivenheten fram i den buren och visade sitt fula tryne. Trist att de inte klipper bort sånt skit.
Senast redigerad av Ace Ventura 2021-03-30 kl. 01:05.
Citera
2021-03-30, 07:15
Medlem
Kakan Hermansson är så jävla äcklig.
Jag börjar ofta klökas och är nära att spy när jag ser henne och det händer i stort sett aldrig annars.
🤮🤮🤮

Hoppas hon förlorar alla matcher så jag kan se programmet utan att behöva vara rädd för att spy ner soffan.

Jag har dessutom hört från bekanta till henne att hon ofta luktar svett vilket inte heller är speciellt positivt.
Citera
2021-03-30, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Kan bara hålla med. Sjukt kul avsnitt idag och Olof L's tävlingsinstinkt är underhållning på hög nivå. Även Jerka och Kakan visade sig vara ett underhållande par tillsammans. Utom när de fällde helt ogrundade och huvudlösa kommentarer om Ebba Bs husaffär. Där smög sig den ruttna vänsterblivenheten fram i den buren och visade sitt fula tryne. Trist att de inte klipper bort sånt skit.

Precis. Esbjörn har väl aldrig bott permanent i det där jävla rucklet.
Citera
2021-03-30, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

Ja, om man nu tvunget skall ha med en massa vänsterfolk som tävlande så kan de åtminstone hålla käften om politik under själva programmet.
Gäller även programledarna.
Citera
2021-03-30, 16:05
Medlem
zerxezs avatar
Ebba är bra på att hålla sig lugn och ha självdistans. Man märkte att Martina Haag, E-Type och Kattis Ahlström blev mycket mer illa till mods av hans vredesutbrott och den obehagliga stämningen. Antagligen därför de inte återvände till programmet
Senast redigerad av zerxez 2021-03-30 kl. 16:08.
Citera
2021-03-30, 16:09
Medlem
Är Jerka alkis förresten? Han såg sjukt sliten och plufsig ut.
Citera
2021-03-30, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Ebba är bra på att hålla sig lugn och ha självdistans. Man märkte att Martina Haag, E-Type och Kattis Ahlström blev mycket mer illa till mods av hans vredesutbrott och den obehagliga stämningen. Antagligen därför de inte återvände till programmet

Ganska underhållande dock med någon som faktiskt vill vinna, känner igen mig själv lite om man spelar något och blir full i vrede när det går åt helvete.
Citera
2021-03-30, 23:01
Medlem
Crapmagics avatar
Stor ångest när F&F triumferande ska vrida om kniven och låta oss veta hur stor befolkningsökning
massinvandringen orsakat

Hur kan dom vilja dra upp det där i ljuset för folket?

Stängde av ljudet
Citera
2021-03-30, 23:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Båda lagen fick alltså för sig att sossarna har 35+ procent av rösterna? Och Nina att SD har 30 procent? Vad fan?
Citera
2021-03-31, 10:58
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solitarsar
Kakan Hermansson är så jävla äcklig.
Jag börjar ofta klökas och är nära att spy när jag ser henne och det händer i stort sett aldrig annars.
🤮🤮🤮

Hoppas hon förlorar alla matcher så jag kan se programmet utan att behöva vara rädd för att spy ner soffan.

Jag har dessutom hört från bekanta till henne att hon ofta luktar svett vilket inte heller är speciellt positivt.

På vilket sätt har hon varit äcklig i FF?

Har hennes bästis HH åkt ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in