2021-12-15, 22:57
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Hörde jag rätt? Att Annie trodde Gustav II Adolf var född på 1800-talet?
Citera
2021-12-15, 22:57
Medlem
EnGodForlorares avatar
Vad trevligt att se borgarbrackan Annie Lööf skämma ut sig. 1809 föddes inte Gustaf II Adolf.
Citera
2021-12-15, 22:58
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Hörde jag rätt? Att Annie trodde Gustav II Adolf var född på 1800-talet?
Du hörde rätt - vilken virrpanna
Citera
2021-12-15, 23:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Vad trevligt att se borgarbrackan Annie Lööf skämma ut sig. 1809 föddes inte Gustaf II Adolf.
För att inte tala om Ebba som drar ner Olof som just identifierat Pappa Rudolfs ungdomliga munkjacka, det borde vara dödsstraff på att lyckas avleda sin kollega till att backa

Båda idiot-tjejerna tänker likadant, det ser inte ut som en film, kvinnohjärnan måste obduceras nu!
Citera
2021-12-15, 23:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Du hörde rätt - vilken virrpanna
Kvinnor kan alltid bara tänka sig
V-gurra när föregående kungen ska utses, det har aldrig skett i frågesport att Gustav sex! prickas in, det är därför frågan alltid återkommer för å jävlas

Varför är F&F fixerade vid djungelvrål, det har varit snarlika frågor om djungelvrål tidigare
Senast redigerad av Crapmagic 2021-12-15 kl. 23:11.
Citera
2021-12-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Annie Lööf alltså, vilken "stjärna", helt av det på frågorna.

När man inte trodde man kunde få mindre respekt för henne 😤
Citera
2021-12-15, 23:18
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ebbas urringning ser ut som ett upp-och-ner-vändande V. Motvikten till Churchills obscena gest

Med andra ord finalen är i gång, snart är skiten över för ett par år framåt
Verkligen inte. Det blir en ny säsong till våren.
Citera
2021-12-15, 23:22
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Hur klarade Hanna av att avgöra att hojen var en Kawasaki? Man måste väl vara hyfsat insatt för att kunna avgöra om en sporthoj är en Kawasaki och inte en Honda eller Yamaha exempelvis. Var färgen på något sätt en ledtråd? Är grönt en typisk Kawasaki-färg? Eller syntes det något emblem som kunde associeras med rätt märke? Alternativt, var det bara tur? Jag har körkort för tung MC och har kört en hel del båge men jag trodde det var en Aprilia.
Citera
2021-12-15, 23:26
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
När man inte trodde man kunde få mindre respekt för henne 😤

Exakt, varenda svensk har ju "Lutzen 1632" inpräntat i skallen. Gissningsvis var han i 35-40års-åldern när han dog, sedan är det bara att räkna bakåt. Hehe, 1807..
Citera
2021-12-15, 23:37
Medlem
Sanctuss avatar
Kanske Annie ville visa ett avståndstagande mot Gustav II Adolf då han var en sån där "hemsk nationalistisk rasistisk vit man" som man inte skall lära svenska barn om i skolorna. Eller så är hon bara korkad, det är förstås ett alternativ också.
Citera
2021-12-15, 23:48
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hur klarade Hanna av att avgöra att hojen var en Kawasaki? Man måste väl vara hyfsat insatt för att kunna avgöra om en sporthoj är en Kawasaki och inte en Honda eller Yamaha exempelvis. Var färgen på något sätt en ledtråd? Är grönt en typisk Kawasaki-färg? Eller syntes det något emblem som kunde associeras med rätt märke? Alternativt, var det bara tur? Jag har körkort för tung MC och har kört en hel del båge men jag trodde det var en Aprilia.

Grönt är ju Kawasakis "signaturfärg".
Citera
2021-12-16, 13:28
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Man behöver inte kunna exakt när han är född, men att hon inte kan pricka ungefär slutet av 1500 eller början av 16.00 visar att hon har en groteskt dålig allmänbildning om svensk historia.

Enligt mig är detta så hisnande dåligt så att det måste bygga på något slags aktivt motståndstagande av hela den svenska historien. Vad är hennes perspektiv på världen egentligen, menar hon att historien började vid hennes egen födsel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in