2022-05-19, 21:22
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det där är en pedofil sammankoppling i manshjärnan

Vad har röda kinder med ungdomlighet å göra?

Mors lilla Olle, med rosor på kinden och solsken i blick...
Citera
2022-05-19, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Nu får ni väl ta och lugna ner er, så jävla snygga är väl inte Clara Henry och Emma Molin. Ser absolut inte dåliga ut men knappast modellsnygga.

Precis, knappast modellsnygga. Och därför snygga på riktigt. Speciellt Emma. I rutan nu.

Men hon o Ankan har det tufft mot Janne/Schulle, så man ser nog inte henne på ett tag.

Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Jag var mer frågande till din kommentar "Nazi-jägarna i redaktionen är nu ute efter Fredrik Paulus(som abdikerde i Stalingrad)"

Tror bluddraren försökte sig på nån sorts koppling mellan Fredrik Paulun (som dök upp i ett avsnitt) och generalen Friedrich Paulus som gav upp i Stalingrad. Kanske.🤔
Citera
2022-05-19, 22:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Emma var en katastrof i under pressure (5 poäng) nu blev jag lycklig eftersom jag kunde många fler program som alla ska kunna
Citera
2022-05-19, 22:55
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Bra av Ankan att stanna kvar i buren så vi tittare får njuta av Emmas spiror i "under pressure"
Citera
2022-05-19, 22:56
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Precis, knappast modellsnygga. Och därför snygga på riktigt. Speciellt Emma. I rutan nu.

Men hon o Ankan har det tufft mot Janne/Schulle, så man ser nog inte henne på ett tag.

Tror bluddraren försökte sig på nån sorts koppling mellan Fredrik Paulun (som dök upp i ett avsnitt) och generalen Friedrich Paulus som gav upp i Stalingrad. Kanske.🤔

HAHA ja kanske men då har man inte många skarpa knivar i lådan! Från tysk fältherre till Musliexpert liksom. hyffsat långt hopp LOL
Citera
2022-05-19, 23:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenaln1club
Bra av Ankan att stanna kvar i buren så vi tittare får njuta av Emmas spiror i "under pressure"
Här kommer en av Teddyrosevelts förlorade söner för att göra livet surt för mig, ett nytt ungdomstecken: kvinnans glamorösa ben

Vad tyckte du om Alex efterblivna insats i under pressure? ALex var för fin för att kolla på stadskampen
Citera
2022-05-19, 23:03
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsenaln1club

Eller hur
Citera
2022-05-19, 23:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
HAHA ja kanske men då har man inte många skarpa knivar i lådan! Från tysk fältherre till Musliexpert liksom. hyffsat långt hopp LOL
Du verkar vara den skarpaste kniven tycker jag alltmer vilka associationer som helst är ett skäl nog för kanal5-feminister att varna för ny-nazismen
Citera
2022-05-19, 23:12
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Du verkar vara den skarpaste kniven tycker jag alltmer vilka associationer som helst är ett skäl nog för kanal5-feminister att varna för ny-nazismen

Taaack
Citera
2022-05-19, 23:48
Medlem
Citat:

Fast kanske finns det ändå ett bärande samband mellan müsli och fältslag, bara vi med oslipade bajonetter som inte kan se?

Ja nu åkte Emma ut. Fast vi slipper Ankans tjattrande.

Och ändå kul med att drygosarna Janne/Schulle är kvar, alltid roande när de med kulturell fallhöjd fallerar.
Som när de inte kunde pressa fram tre boktitlar med kvinnonamn. Den sved.
Citera
2022-05-19, 23:50
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Fast kanske finns det ändå ett bärande samband mellan müsli och fältslag, bara vi med oslipade bajonetter som inte kan se?

Ja nu åkte Emma ut. Fast vi slipper Ankans tjattrande.

Och ändå kul med att drygosarna Janne/Schulle är kvar, alltid roande när de med kulturell fallhöjd fallerar.
Som när de inte kunde pressa fram tre boktitlar med kvinnonamn. Den sved.

Astrid Lindgren, Pippi, Lotta och Madicken LOL! Man behöver inte gräva så djupt!
EDIT: Oja Emma var en förslust
Citera
2022-05-19, 23:57
Medlem
Citat:
Astrid Lindgren, Pippi, Lotta och Madicken LOL! Man behöver inte gräva så djupt!
EDIT: Oja Emma var en förslust

Precis. Tom jag kunde plocka tre. Tex Anna Karenina. Och att två hyllade författare går bet..

Sveper en gravöl över Emmas minne. Men lär inte dröja innan hon dyker upp igen nånstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in