2022-04-21, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Så jävla imponerande är väl inte det med tanke på att båda hans föräldrar är läkare.
Ja, alltså det ordet:
är ju inte alls supersvårt. Även utan läkarföräldrar är det ett ord som ganska många hyfsat allmänbildade människor torde ha kunnat snappa upp. Jag vet inte vad "Dr King" yrade om.
Citera
2022-04-21, 04:27
Medlem
IQpizzasallads avatar
Angående "Vi hade i alla fall tur med vädret"-frågan så skulle Frode faktiskt ha fått rätt. Gösta fastnade ju i bilen oxå när han skulle in till Systembolaget. Inte bara i biltvätten alltså.
Citera
2022-04-21, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Dålig TV, ja. Ett av de absolut minst underhållande paren. Janne är väl OK men Frode, nej. Är absolut inte ute efter något bajsnödigt.

Var skrev jag det?

Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Hur skön och rolig som helst. Men bitter (om det ens är rätt ord att beskriva henne) och rapp i truten har hon alltid varit. Du kan inte ha följt henne länge.

Ovanligt karaktärsdrag för en kvinna att ha noll tålamod. Kan avbryta Filip med typ ”ja ja, vad är svaret då?” när han kör något utlägg. Rätt kul.
Haha, tycker precis tvärtom. Frode och Josefsson är roliga så jag kiknar ibland, hur de pratar förbi varann. Tänker alltid på den där scenen i Yrrol när de resonerar, där de pratar om vad de ska ge till sin chef i present och den ena mer osannolika idén kommer ut efter den andra, och ingen verkar ta in vad de andra säger. Frode var dock roligare första säsongerna när hon inte hade sådan koll, numera känns det som hon inte vill göra sig FÖR dum. Och f&f har väl också tappat tålamodet lite med deras långa utläggningar.. tyvärr är de ju för korkade, hade varit kul om de hade haft chans på vinst iaf ibland. Men morberg plus dotter var ju ungefär lika tröga (och verkade inte vilja vara där överhuvudtaget)..

Emma Molin har ju en gäll, skrikande röst och gapar på sina medtävlare i översittarton, vad som nu är kul med det. Men ankan är ju iofs inte bättre, stammar/fastnar på orden och skrattar mest hysteriskt. Sedan fattar jag inte varför hon pratar som ett barn, den där stilen är kanske charmig på en tjej i tonåren, inte en vuxen kvinna.
Citera
2022-04-21, 19:57
Medlem
Yokosunas avatar
Får hoppas på lite roliga matcher som läggs upp idag.
Citera
2022-04-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Frågan kanske har kommit upp innan men jag undrar. Är Janne Josefsson och Cecilia Frode verkligen på riktigt i Alla mot Alla? Är de inhyrda för att spela dumma? Att inte veta huruvida ljuset eller ljudet går snabbast är en total katastrof (om det inte är fejk)!
Såg just det där och tänkte; nu måste de snart erkänna att de är med för att trolla. Det är så dåligt att det är ta mig fan omöjligt att inte veta. niohundranittionio av tusen vuxna svenskar vet det.
Citera
2022-04-21, 23:59
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Angående "Vi hade i alla fall tur med vädret"-frågan så skulle Frode faktiskt ha fått rätt. Gösta fastnade ju i bilen oxå när han skulle in till Systembolaget. Inte bara i biltvätten alltså.

Filip menade på att Frode svarade i bilen när Gösta fastnade på bilen.
Citera
2022-04-22, 01:27
Medlem
Anders Jansson betedde sig minst sagt märkligt i dagens avsnitt, precis som att var påverkad av kokain. Tryckte på ljudknappen när Filip pratade och gormade och hade sig.
Citera
2022-04-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Filip menade på att Frode svarade i bilen när Gösta fastnade på bilen.

Ett tips är att du läser vad personen skrivit innan du svarar.
Citera
2022-04-22, 02:03
Medlem
Citat:
Frågan kanske har kommit upp innan men jag undrar. Är Janne Josefsson och Cecilia Frode verkligen på riktigt i Alla mot Alla? Är de inhyrda för att spela dumma? Att inte veta huruvida ljuset eller ljudet går snabbast är en total katastrof (om det inte är fejk)!

Åtminstone vissa frågor tramsar de bort medvetet, det är uppenbart.

Och finns inget annat frågeprogram där några som förlorat så mycket som de, får återkomma säsong efter säsong.
Citera
2022-04-22, 20:15
Medlem
XtraXs avatar
Under pressure onsdag nästa vecka.

Citera
2022-04-22, 22:53
Medlem
peterZiipens avatar
Tror de hade fel svar på en fråga i matchen mellan Alex/Jan & Frode/Janne
Citera
2022-04-23, 15:28
Medlem
Enydrions avatar
Citat:

Jan Guillou tyckte det var värt att ta upp Janne Josefssons tillkortakommanden i frågesport i sin senaste bok 'Den som dödade helvetets änglar' hela två gånger tom, så han måste tro det är på riktigt och njuta storligen av det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in