Citat:
Ursprungligen postat av
XxDrag0N-Sl4y3RxX
Dålig TV, ja. Ett av de absolut minst underhållande paren. Janne är väl OK men Frode, nej. Är absolut inte ute efter något bajsnödigt.
Var skrev jag det?
Citat:
Ursprungligen postat av
XxDrag0N-Sl4y3RxX
Hur skön och rolig som helst. Men bitter (om det ens är rätt ord att beskriva henne) och rapp i truten har hon alltid varit. Du kan inte ha följt henne länge.
Ovanligt karaktärsdrag för en kvinna att ha noll tålamod. Kan avbryta Filip med typ ”ja ja, vad är svaret då?” när han kör något utlägg. Rätt kul.
Haha, tycker precis tvärtom. Frode och Josefsson är roliga så jag kiknar ibland, hur de pratar förbi varann. Tänker alltid på den där scenen i Yrrol när de resonerar, där de pratar om vad de ska ge till sin chef i present och den ena mer osannolika idén kommer ut efter den andra, och ingen verkar ta in vad de andra säger. Frode var dock roligare första säsongerna när hon inte hade sådan koll, numera känns det som hon inte vill göra sig FÖR dum. Och f&f har väl också tappat tålamodet lite med deras långa utläggningar.. tyvärr är de ju för korkade, hade varit kul om de hade haft chans på vinst iaf ibland. Men morberg plus dotter var ju ungefär lika tröga (och verkade inte vilja vara där överhuvudtaget)..
Emma Molin har ju en gäll, skrikande röst och gapar på sina medtävlare i översittarton, vad som nu är kul med det. Men ankan är ju iofs inte bättre, stammar/fastnar på orden och skrattar mest hysteriskt. Sedan fattar jag inte varför hon pratar som ett barn, den där stilen är kanske charmig på en tjej i tonåren, inte en vuxen kvinna.