Hoppas att Janne Josefsson och Cecilia Frode blir utbytta till nästa säsong. Har inget emot dem personligen men de är helt enkelt för okunniga för att få vara med enligt mig.
Och en roligare lagkamrat till Messiah Hallberg borde man kunna hitta.
Jag vet inte hur mycket vänner Alex och tjockisen egentligen är. Det är Fredrik och Schulman som är de ursprungliga vännerna och Filip har i så fall bara kommit in som vän till vän. Det finns till och med ett klipp av Alex och tjockisen som Fredrik har filmat där Alex och Filip pratar med varandra på en fest och där Fredrik kommenterar oroligt hur det egentligen skall gå eftersom de båda aldrig riktigt funnit varandra.
Har samma uppfattning; att det främst är Fredrik och Alex som är vänner. Har du det där klippet där Alex och Filip konverserar?
Filip blev livrädd när Hanna sa sanningen i måndags "undra om ni i redaktionen går igång på det" varav han tyckte att hon var för fin för att spekulera i om det är en aktivist-redaktion
Varför är Emma Molin så jävla oskön och bitter? Hon var ju inte sån tidigare.
Hur skön och rolig som helst. Men bitter (om det ens är rätt ord att beskriva henne) och rapp i truten har hon alltid varit. Du kan inte ha följt henne länge.
Ovanligt karaktärsdrag för en kvinna att ha noll tålamod. Kan avbryta Filip med typ ”ja ja, vad är svaret då?” när han kör något utlägg. Rätt kul.
Hur skön och rolig som helst. Men bitter (om det ens är rätt ord att beskriva henne) och rapp i truten har hon alltid varit. Du kan inte ha följt henne länge.
Ovanligt karaktärsdrag för en kvinna att ha noll tålamod. Kan avbryta Filip med typ ”ja ja, vad är svaret då?” när han kör något utlägg. Rätt kul.
Ja alltså hon är ju smart och vacker att titta på Men kändes lite dryg i dom senaste avsnitten
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Dålig TV, ja. Ett av de absolut minst underhållande paren. Janne är väl OK men Frode, nej. Är absolut inte ute efter något bajsnödigt.
Var skrev jag det?
Ja smaken är som baken, tycker Janne och Cicci gör halva programmet. Tittarbasen går ju stenhårt upp varje gång som dom är med även om jag tror att det har svalnat lite nu, är väl bara olof och ebba som möjligen är där med (killgissning).
Senast redigerad av korvstofft 2022-04-18 kl. 03:12.
Kan vara den tråkigaste gruppen hittills. Fyra nya avsnitt finns uppe på dplay och det är nog första gången som jag inte är sugen på att se någon av matcherna.
De måste ta in nytt folk om intresset för Alla mot Alla ska fortsätta. En ny deltagare duger inte.
De får väl bara in Filip och Fredriks PK-polare som Betnér, Pascalidou, Schulman, Kakan och resten. Därav att det blir helt värdelöst att glo (går ej) men konceptet är kul även om det är snott rakt av.
Hur kunde du se det så tidigt? Jag har Discovery plus betalar men avsnitten dök upp idag. Var väl enda gången ett störningsljud varit roligt för övrigt. Edit: var bara jag som lyckats missa det avsnittet, borde det inte dyka upp nya idag då?
Ebba och Olof är de enda roliga att kolla på. Som Filip sa om Betnér "det är som att intervjua Henke Larsson"
Klockren beskrivning av Betnér, tröttare människa får man leta efter. I vilket sammanhang sa Filip det? Var det under ett avsnitt? Jag tycker tvärtemot de flesta andra att grupp två är betydligt mer underhållande än den första och då tycker jag ändå genuint illa om Shulman och Guillou som de flesta verkar älska.
Var Anders Jansson hög på kokain i avsnittet där han möter Jonathan Unge och Hanna Hellqvist? Helt flummigt avsnitt rakt igenom och märkligt beteende av alla som var med, men därför också rätt kul.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Årets (och kanske tidernas) vassaste insats i Alla mot Alla stod Johar för när han kunde
att anamnes är namnet för en patients sjukdomshistoria
Han kanske inte kan alla de nonsensfrågor som också förekommer i Alla mot Alla men när det gäller ”riktig” genuin kunskap är han på en egen nivå bland de tävlande.
Så jävla imponerande är väl inte det med tanke på att båda hans föräldrar är läkare. Det pinsammaste ögonblicket under årets säsong måste väl ändå vara när Joar påstod att han börjat googla på "porrtermer" (eller något liknande) för att de gillar att ha med sådana frågor i programmet. Det är väl bara att låtsas svara fel i så fall om han nu inte vågar stå för att han kan sådant.
Senast redigerad av Geigerzehler 2022-04-18 kl. 21:02.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!