2022-12-15, 12:48
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det kanske inte är Emil Pehrsson som har fingertoppkänsla i dett fall

Mjo, men Wikingsson är högsta hönset i produktionen. Han är bossen.
Citera
2022-12-15, 13:15
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nejdå, de tre första frågorna hade hon redan besvarat en gång innan och visste att de skulle komma. Kollade om hennes Under Pressure på datorn, hon verkligen håller sig för skratt innan hon ska säga kubanska, hehe.
Menar du att de ändrade ordningen då? Eller var frågan om Kuba alltid den första men hon fick säga om för det blev nåt tekniskt fel?

Fattar inte grejen med störningsljudet. Får de verkligen höra det i buren? Nu när störningsljudet låtsades vara en liveremix är det klart att den där remixen inte spelades live för det andra laget, då hade ju det stört när svarande bur svarar (om inte han spelar den remixen live och ljudet enbart går rakt in i en av burarna men det känns tveksamt) Tycker den grejen med programmet är tråkig och onödig. Minns dock att jag i nåt avsnitt hört det lite tyst i bakgrunden när de klippte till en bur som inte svarade så vett fan. TV-produktion... Aja, jag tycker inte programmet gjorde sig bra i det här formatet alls och väldigt glad att jag inte var där.
Citera
2022-12-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det kanske inte är Emil Pehrsson som har fingertoppkänsla i dett fall

Jag tror inte att det där störningsljuden spelas i burarna ens, utan det är bara för syns skull
Vet du hur det kommer sig att THE ENIL PERSSON, fått rollen som producent för det här spektaklet? Vad har han för erfarenhet.

Samt varför Alex Schulman ska få vara expertkommentator? Visst han har varit deltagare. Men ändå? Trodde inte han tillhörde samma umgängeskrets som dom i nexiko.
Citera
2022-12-15, 13:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Vet du hur det kommer sig att THE ENIL PERSSON, fått rollen som producent för det här spektaklet? Vad har han för erfarenhet.

Samt varför Alex Schulman ska få vara expertkommentator? Visst han har varit deltagare. Men ändå? Trodde inte han tillhörde samma umgängeskrets som dom i nexiko.

Emil och F&F har jobbar ihop länge. Han var även producent för Breaking News (om jag inte minns fel).

Alex och Wikingsson är väl typ bästa vänner.

Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Menar du att de ändrade ordningen då? Eller var frågan om Kuba alltid den första men hon fick säga om för det blev nåt tekniskt fel?

Ja, precis, Kubanska var alltid först, men hon fick säga om de tre första svaren en gång till (kubanska, waldorf & gmail) för att hon blev avbruten under sin första Under Pressure.
Citera
2022-12-15, 14:10
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Emil och F&F har jobbar ihop länge. Han var även producent för Breaking News (om jag inte minns fel).

Ja det är mycket polare som plockas in när F&F skall göra sina produktioner. Jag var nästan förvånad att de inte också hade plockats in Fredriks polare Domar-Jonas som någon sorts kommentator som skulle kommentera lagen och domaren.

Han är väl dock upptagen med fotbolls-VM för SVT och sedan skulle Filip aldrig stå ut med att det var någon som kommenterade honom. Man märker det tydligt när han håller på med med sina pikar av deltagare och de ofta kommer med bra comebacks. Då blir han ofta bara tyst och med en sur min och går vidare.

Rent allmänt hoppas jag några poddar och recensenter och liknande sågar denna finalproduktion. Den var verkligen uselt planerad och genomförd. Man fick en känsla av att de kommit på allt rejält på fyllan efter en blöt utekväll.

F&F brukar ju gilla att slå ner på andras produktioner och säga att de själva skulle gjort det så mycket bättre. Det vore kul om de fick smaka lite på sin egen medicin nu.
Citera
2022-12-15, 14:22
Medlem
sanningenskrigare2s avatar
Ansatsen att göra nåt stort är bra men det var för långt alltsammans, det tog en kvart innan programmet började med innehåll. Vill inte se arkivklipp och dramatisk musik och klipp från kristallengalor, vafalls? Det passar när det är Melodifestival men inte här. Lessnade rejält. Tafflig bildproduktion, för många publikklipp för att på något vis bevisa att folk skrattade. Klippningen var forcerad och jag fick yrsel. Tidigare deltagarna borde deltagit i moment och sådant. En så enkel sak som att Janneåcecilia hade läst frågorna i under pressure hade varit mer lyckat än rollen de nu fick. Jag förstår det mesta. Det var förresten jag som skrev frågan om vad HP-sås och HP-datorer står för.
Citera
2022-12-15, 17:31
Medlem
Citat:

Ja, precis, Kubanska var alltid först, men hon fick säga om de tre första svaren en gång till (kubanska, waldorf & gmail) för att hon blev avbruten under sin första Under Pressure.

Ahaa. Tack för svar visste inte de med betalning News men det förklarar saken. Att dom va vänner visste jag dock. Det är nästan lite som en kartell. Alla likasinnade och ganska pk styr och ställer bland dom populära medieprogrammen.

Iaf så kmr jag inte se klart finalavanittwt i globen. Skitbobbigt att höra allt brus i bakgrunden från publiken. Förstår att det ska förmedla en känsla och kanske de hade gått Ann om man såg de live på tv. Men ibte så här i efterhand.
Citera
2022-12-15, 17:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ahaa. Tack för svar visste inte de med betalning News men det förklarar saken. Att dom va vänner visste jag dock. Det är nästan lite som en kartell. Alla likasinnade och ganska pk styr och ställer bland dom populära medieprogrammen.

Iaf så kmr jag inte se klart finalavanittwt i globen. Skitbobbigt att höra allt brus i bakgrunden från publiken. Förstår att det ska förmedla en känsla och kanske de hade gått Ann om man såg de live på tv. Men ibte så här i efterhand.

Trodde faktiskt att de skulle live nu blev det ju ett riktigt antiklimax.
Citera
2022-12-15, 22:19
Medlem
XtraXs avatar
Trodde att Ebbas man skulle vara en riktig hunk, så var det ju inte direkt.
Citera
2022-12-15, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Trodde att Ebbas man skulle vara en riktig hunk, så var det ju inte direkt.

Behöver inte vara hunk när man är miljardär!
Citera
2022-12-15, 22:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Behöver inte vara hunk när man är miljardär!

Ingen aning om vem han är men misstänkte att så var fallet.
Citera
2022-12-15, 22:48
Medlem
Skidlifts avatar
Kom att tänka på när Staffan Ling dansa med E-type Dee i stadskampen 😁

https://youtu.be/z7XsU3ElidI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem