Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Emil och F&F har jobbar ihop länge. Han var även producent för Breaking News (om jag inte minns fel).
Alex och Wikingsson är väl typ bästa vänner.
Ja det är mycket polare som plockas in när F&F skall göra sina produktioner. Jag var nästan förvånad att de inte också hade plockats in Fredriks polare Domar-Jonas som någon sorts kommentator som skulle kommentera lagen och domaren.
Han är väl dock upptagen med fotbolls-VM för SVT och sedan skulle Filip aldrig stå ut med att det var någon som kommenterade honom. Man märker det tydligt när han håller på med med sina pikar av deltagare och de ofta kommer med bra comebacks. Då blir han ofta bara tyst och med en sur min och går vidare.
Rent allmänt hoppas jag några poddar och recensenter och liknande sågar denna finalproduktion. Den var verkligen uselt planerad och genomförd. Man fick en känsla av att de kommit på allt rejält på fyllan efter en blöt utekväll.
F&F brukar ju gilla att slå ner på andras produktioner och säga att de själva skulle gjort det så mycket bättre. Det vore kul om de fick smaka lite på sin egen medicin nu.