Jo tillsammans med den som kom på ”green room” med Janne och Cecilia. Ärligt talat är denna finalproduktion det sämsta F&F har gjort sedan deras deltagande i ”Hello Sydney” med Christer Ulfbåge.
De har redan börjat spela in nästa säsong. Ska bli riktigt intressant att se om de, återigen, kommer kunna svälja sin stolthet och gå tillbaka till vanliga studion för finalen. Eller om de nu känner att de måste fortsätta med en extravagant final.
Fast samtidigt, Globen har potential, finns verkligen plats för förbättring.
Hur fan lyckas dom med att trycka in två timmar reklam på lite mindre än en timme? Vilken jävla flopp denna final är. När rödvinshaggan kom in stängde jag av. Jag skiter i vem som vinner.
De har redan börjat spela in nästa säsong. Ska bli riktigt intressant att se om de, återigen, kommer kunna svälja sin stolthet och gå tillbaka till vanliga studion för finalen. Eller om de nu känner att de måste fortsätta med en extravagant final.
Fast samtidigt, Globen har potential, finns verkligen plats för förbättring.
Nu har programmet sänts så jag lägger inte i spoiler:
Var inte sista frågan skitlätt för att vara en närmast vinner? Att Öresundsbron blev klar 2000 är väl väldigt välkänt? Hade det varit 2001 eller 1999 hade det inte varit lika välkänt..
Kan såklart ha fel, men frågan kändes lite cherry-picked i Olofs favör. Känns som en grej man ska kunna om man kommer från Lund.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!