2022-04-19, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Varför är Emma Molin så jävla oskön och bitter? Hon var ju inte sån tidigare.

Jaså? Det är väl allt hon varit.
Citera
2022-04-20, 01:30
Medlem
Att Strömstedts trodde att islam kom före kristendomen är ju riktigt dåligt får jag lov att säga. Det är absolut väldigt många frågor man inte kan själv, men den kunskapen är ju sån man definitivt bör ha koll på. Det är ungefär som när Olof och Ebba en gång trodde att jorden inte var en planet i vårt solsystem, ja vissa saker bara måste man ju ha koll på.
Citera
2022-04-20, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Tråkigast är paret Batra och gubben med halsduken och hans feta tjej.

Gubben med halsduken är Sveriges kändaste arkitekt. Hur vet man inte vem det är? Den feta tjejen bredvid honom håller jag dock med om, vem tusan är ? Aldrig sett innan.
Citera
2022-04-20, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Gubben med halsduken är Sveriges kändaste arkitekt. Hur vet man inte vem det är? Den feta tjejen bredvid honom håller jag dock med om, vem tusan är ? Aldrig sett innan.
Linnea Henriksson sångerska och låtskrivare. Hon var med förra säsongen med Gert.
Citera
2022-04-20, 12:40
Medlem
Frågan kanske har kommit upp innan men jag undrar. Är Janne Josefsson och Cecilia Frode verkligen på riktigt i Alla mot Alla? Är de inhyrda för att spela dumma? Att inte veta huruvida ljuset eller ljudet går snabbast är en total katastrof (om det inte är fejk)!
Citera
2022-04-20, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Frågan kanske har kommit upp innan men jag undrar. Är Janne Josefsson och Cecilia Frode verkligen på riktigt i Alla mot Alla? Är de inhyrda för att spela dumma? Att inte veta huruvida ljuset eller ljudet går snabbast är en total katastrof (om det inte är fejk)!

Jag tycker också det är konstigt, i synnerhet med Janne Josefsson. Janne är ju en väl respekterad och bra journalist som verkligen gör ett bra journalistik arbete. Brukar tycka hans serier är väldigt givande. Men i Alla mot Alla så framstår han som helt efterbliven faktiskt, vilket gör mig besviken då han annars framstås som en väldigt seriös journalist
Citera
2022-04-20, 13:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Jag tycker också det är konstigt, i synnerhet med Janne Josefsson. Janne är ju en väl respekterad och bra journalist som verkligen gör ett bra journalistik arbete. Brukar tycka hans serier är väldigt givande. Men i Alla mot Alla så framstår han som helt efterbliven faktiskt, vilket gör mig besviken då han annars framstås som en väldigt seriös journalist

Håller med, känns som de är castade för att vara så dåliga som möjligt. Minns hur Janne berättade i en tidigare säsong hur en av hans söner på fullaste allvar hade hade frågat om han blivit dement
Citera
2022-04-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Håller med, känns som de är castade för att vara så dåliga som möjligt. Minns hur Janne berättade i en tidigare säsong hur en av hans söner på fullaste allvar hade hade frågat om han blivit dement

Måste vara så. Jag tror Janne är en ganska smart och klipsk man. Konstigt bara att de går med på att vara totalt värdelös i programmet
Citera
2022-04-20, 16:57
Medlem
Enydrions avatar
Citat:

Jan Guillou nämnde det i sin senaste Hamilton bok, han verkade glädja sig ganska mycket åt det.
Citera
2022-04-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jan Guillou nämnde det i sin senaste Hamilton bok, han verkade glädja sig ganska mycket åt det.
Dålig stil av Guillou där! Han kunde väl nöja sig med att briljera med Schulman som han faktiskt gör i programmet nu.
Citera
2022-04-20, 22:54
Medlem
peterZiipens avatar
Som tidigare nämnt har jag alltid varit osäker kring huruvida Janne och Frode driver med oss eller inte, men att se dem diskutera vad som är snabbast; ljudet eller ljuset var en dead give away, i alla fall för mig. De spelar två dumma karaktärer. Kanske uppenbart för vissa, men jag har alltid varit kluven. INTE möjligt att de inte vet att ljuset är snabbare...

https://www.instagram.com/p/Cck7fjco1fc/
Citera
2022-04-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Linnea Henriksson sångerska och låtskrivare. Hon var med förra säsongen med Gert.

Intressant. Hon borde äta mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in