2022-05-17, 23:56
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Allt jag skriver förutsätter att du varit uppmärksam på just mina saker under ett visst avsnitt, det här var ett ämne

Stor humor, jag kan förstå att mans-skalan var objektiv, men kvinno skalan https://i.imgur.com/YlBqElb.png har så oerhört efterblivna preferenser för hur ett kvinnoansikte ska se ut, objektivitet tar hänsyn
till ras, varav sydost-asiater aldrig kan nå upp till 9.5 ens har jag bestämt, Klara henry går inte att placera öh, hennes ansikte är ingenting

Vad fan har snygghetsskalor med programmet att göra? Jag var mer frågande till din kommentar "Nazi-jägarna i redaktionen är nu ute efter Fredrik Paulus(som abdikerde i Stalingrad)"
Citera
2022-05-18, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Vad fan har snygghetsskalor med programmet att göra? Jag var mer frågande till din kommentar "Nazi-jägarna i redaktionen är nu ute efter Fredrik Paulus(som abdikerde i Stalingrad)"

Du ser att det med snygghetsskalorna har han ju besvarat en annan person?

Och det med Fredrik Paulúns syftade han väl på kategorin som var något med att det hade låtit nazistiskt om han hetat Paulüns.
Citera
2022-05-18, 06:38
Medlem
Citat:
Allt jag skriver förutsätter att du varit uppmärksam på just mina saker under ett visst avsnitt, det här var ett ämne

Stor humor, jag kan förstå att mans-skalan var objektiv, men kvinno skalan https://i.imgur.com/YlBqElb.png har så oerhört efterblivna preferenser för hur ett kvinnoansikte ska se ut, objektivitet tar hänsyn
till ras, varav sydost-asiater aldrig kan nå upp till 9.5 ens har jag bestämt, Klara henry går inte att placera öh, hennes ansikte är ingenting

Listan är ju genomarbetad efter studier om vad män föredrar osv det viktigaste egenskapen som slår allt är dock ungdomlighet hos kvinnor. Fräscha helt enkelt. Oftast sitter de andra också då.
Citera
2022-05-18, 20:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Det får du fråga dom som drog upp det och suttit och tjatat om Klaras ful-snygghet, jag bara följer efter i OT

Deras associationer säger något om deras antirasistiska mindset kanske....eftersom redaktionen är erkänt nazi-fixerade för den som sätt alla säsonger
Citera
2022-05-18, 20:15
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Listan är ju genomarbetad efter studier om vad män föredrar osv det viktigaste egenskapen som slår allt är dock ungdomlighet hos kvinnor. Fräscha helt enkelt. Oftast sitter de andra också då.
Ungdomlighet går inte att mäta, det var dock ungdomlighet som präglade bilderna på kändis-männen också noterade jag, dom var alla i 20-30 års åldern

Men jag förstår precis varför dom felorienterade https://www.spfseniorerna.se/aktivit...p/orientering/ runknissarna
i tråden ser i Clara Henry, dom ser ungdomlighet bara för att hon är så jävla präktig & hurtig med det där sjuka leendet
Citera
2022-05-18, 20:46
Medlem
XtraXs avatar
Kunde de inte nån gång byta roller, att Filip fick presentera ämnena, att Fredrik gick och kramade om den som gjort första Under pressure innan det bli reklam osv. Ruska om fundamenten lite. Har ju ändå varit samma samma sen säsong 1.
Citera
2022-05-18, 22:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kunde de inte nån gång byta roller, att Filip fick presentera ämnena, att Fredrik gick och kramade om den som gjort första Under pressure innan det bli reklam osv. Ruska om fundamenten lite. Har ju ändå varit samma samma sen säsong 1.

Tanken är god, men de har så j*vla brått med att pumpa ut avsnitt att Fredrik sitter under sändning och justerar de långa texterna som leder in på frågorna. Produktionen har inte ens korrläst vad han ska säga. Filip skulle aldrig orka med den skiten, han strosar in 10 min efter sändning med 10 sorters piller i blodet. Tror inte hans ADHD-hjärna skulle klara av att läsa mer än två meningar av manus.
Citera
2022-05-18, 22:13
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tanken är god, men de har så j*vla brått med att pumpa ut avsnitt att Fredrik sitter under sändning och justerar de långa texterna som leder in på frågorna. Produktionen har inte ens korrläst vad han ska säga. Filip skulle aldrig orka med den skiten, han strosar in 10 min efter sändning med 10 sorters piller i blodet. Tror inte hans ADHD-hjärna skulle klara av att läsa mer än två meningar av manus.

Haha, då förstår jag att det blir svårt att ändra på konceptet 😁
Citera
2022-05-18, 22:29
Medlem
Enmansdemos avatar
Dagens ord: Nicklas Gråhaka

Citat:
Hur vill du kommenterar Hanna Hellqvist urringning av ingenting?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-18 kl. 22:34.
Citera
2022-05-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ungdomlighet går inte att mäta, det var dock ungdomlighet som präglade bilderna på kändis-männen också noterade jag, dom var alla i 20-30 års åldern

Men jag förstår precis varför dom felorienterade https://www.spfseniorerna.se/aktivit...p/orientering/ runknissarna
i tråden ser i Clara Henry, dom ser ungdomlighet bara för att hon är så jävla präktig & hurtig med det där sjuka leendet

jo ungdomlighet är huden fräschet, mindre näsa, mindre ögon, mindre haka osv, ju mer petite desto snyggare är en kvinna i förhållnade till saker.

samma med röda kinder, därför Rouge finns......röda.... läppstift
Citera
2022-05-18, 22:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
jo ungdomlighet är huden fräschet, mindre näsa, mindre ögon, mindre haka osv, ju mer petite desto snyggare är en kvinna i förhållnade till saker.

Jag mår bara illa av att höra mer av dig om mäns mentala homofoba defekter, du har nämnt allt jag föraktar med kvinner, tack!

Ontopic: Retroaktivt är väl ganska självklart, radioaktivt tror däremot gråhakan (edit) och rätt fick han, jag tänker mer som Unge & hipstern än Strömsteths
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-18 kl. 22:55.
Citera
2022-05-18, 22:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
jo [Bu]ngdomlighet[/b] är huden fräschet, mindre näsa, mindre ögon, mindre haka osv, ju mer petite desto snyggare är en kvinna i förhållnade till saker.

Det där är en pedofil sammankoppling i manshjärnan

Vad har röda kinder med ungdomlighet å göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in