2023-11-29, 23:45
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad är Barbara Bergström för nått? uselt

Asså vad i helvete kommer f & f dragandes med för namn, grundare av engelska skolan Barbara Bergström? Ursäkta men vem fan bryr sig?
Citera
2023-11-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Peter Magnusson är ett rejält sänke i sig själv, såg han i Jeopardy också nyligen, där var han fullständigt usel, han blir hysterisk, överreagerar och fjantar sig konstant, missar enkla frågor

Av någon anledning är många av Flashbacks medlemmar stenkåta på honom och tycker han är så jävla bra.
Citera
2023-11-30, 00:18
Avstängd
outback4s avatar
Vad är grejen med att Filip häcklar Olof Lundh varje avsnitt? Det är inte...kul eller ens nyskapande.
Bara fjantigt lyssna på för 711:gången
Citera
2023-11-30, 01:50
Medlem
Crapmagics avatar
Hörninini!
Är verkligen Benny Dorm känd från Killinggänget Appelqvist, de vara händelsevis inte Sällskapsresan 1

Det var ju Svullos farsa som kom på epitetet böckling om bögar innan han hängde sig, menar F&F att deras forne idol Svullo skulle varit nedsättande i sin humor? "Klassiker från förr" betonar Frudrik

Citat:
Böckling är en varmrökt fiskprodukt framställd av saltad sill eller strömming
Var kommer det nedsättande in i den inläggningen?

Vi noterar ett tema, med återkommande frågor om ord på bögar som ska anses cancelerade
genom det nedsättande epitetet att ordet är nedsättande

Salong hårhuset existerade vid en googling, men det tycks vara cancelerat

https://www.svd.se/a/Rk09r/lockande-...arresande-namn
"Salongen med det vågade namnet Hårhuset fick lägga ner 2014. Maria Berggren var en av delägarna och hon minns hur tankegångarna gick när"

Här kunde man få en happy ending, ändarna det är väl hårtoppen
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-30 kl. 02:16.
Citera
2023-11-30, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Vad är grejen med att Filip häcklar Olof Lundh varje avsnitt? Det är inte...kul eller ens nyskapande.
Bara fjantigt lyssna på för 711:gången
Kan bara instämma.
Som tittare börjar det bli riktigt långtråkigt att se. Men min killgissning är att de hade en hård jargong när de jobbade ihop.
Citera
2023-11-30, 13:26
Medlem
Allstars….
Utan Gry och Micke är namnet ett skämt.
Men denna säsong visar även på inaveln på Femman.
Ska de fortsätta måste de byta ut lite deltagare och jag tänker i första hand på Janne Josefsson. Varför inte testa Frode med Jonas Von Essen? Kan tänka mig att de inte kommer gå bra i UP vilket gör att Jonas kan gå jämna matcher mot övriga lag.
Frågan är mest om han skulle stå ut med CF?
Men det finns fler lag som borde ryka.
Citera
2023-11-30, 13:48
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Kan bara instämma.
Som tittare börjar det bli riktigt långtråkigt att se. Men min killgissning är att de hade en hård jargong när de jobbade ihop.
Dom nämnde väl det att dom har varit gamla kollegor för längesen inom kvällspressen med en viss jargong. Så det är väl det. Men börjar bli uttjatat vid detta laget.
Citera
2023-11-30, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad är Barbara Bergström för nått? uselt

Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Asså vad i helvete kommer f & f dragandes med för namn, grundare av engelska skolan Barbara Bergström? Ursäkta men vem fan bryr sig?

Säg att du är helt ointresserad av politik och samhälle, utan att säga att du är helt ointresserad av politik och samhälle.
Citera
2023-11-30, 21:19
Medlem
Crapmagics avatar
.
Citera
2023-11-30, 21:34
Medlem
Precis som många andra har jag känt mig tveksam till att se höstens säsong.
Ska man sitta och se ännu en säsong när Filip namedropar alla kändisar han träffar i LA?
Lyssna på Fredriks långa haranger med vänsterliberala inslag?
Se Jonathan Unge trösta och smeka Hanna Hellqvist när hon deppar och spelar excentrisk med sin lilla tax i buren? Se Olof överspelar i rollen som extrem vinnarskalle eftersom han märker att publiken uppskattar det? Se Filip och Olof låtsas munhuggas för det skapar ”konflikt”?

Ja, tydligen ska jag det, jag har sett de flesta avsnitt trots ovan nämnda. Antagligen har jag ett trist liv eller så har programmet ändå en viss kvalitet men jag tror att ett uppehåll i vår och att återkomma till nästa höst med nya deltagare hade varit en bra idé.
Citera
2023-11-30, 21:43
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troldmanden
Precis som många andra har jag känt mig tveksam till att se höstens säsong.
Ska man sitta och se ännu en säsong när Filip namedropar alla kändisar han träffar i LA?
Lyssna på Fredriks långa haranger med vänsterliberala inslag?
Se Jonathan Unge trösta och smeka Hanna Hellqvist när hon deppar och spelar excentrisk med sin lilla tax i buren? Se Olof överspelar i rollen som extrem vinnarskalle eftersom han märker att publiken uppskattar det? Se Filip och Olof låtsas munhuggas för det skapar ”konflikt”?

Ja, tydligen ska jag det, jag har sett de flesta avsnitt trots ovan nämnda. Antagligen har jag ett trist liv eller så har programmet ändå en viss kvalitet men jag tror att ett uppehåll i vår och att återkomma till nästa höst med nya deltagare hade varit en bra idé.

Börjar kännas rätt uttjatat nu hela programmet, blir det ännu en säsong hoppas jag de tar en lägre paus och återkommer med enbart nya deltagare.
Citera
2023-11-30, 21:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erimsund
Säg att du är helt ointresserad av politik och samhälle, utan att säga att du är helt ointresserad av politik och samhälle.
Du är så duktig så...

Jag stämmer in i kören som tyckte det var ett jävligt nischat namn. Framför allt för ett moment som Vem gör Hammarsten vansinnig? Man såg ju t.o.m. hur Wikingsson skruvade på sig efteråt - väl medveten om den usla kvalitén på valet av kändis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in