2022-04-13, 22:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Vergeus?

Vilken fin tröja säger Filip om Cissis bajsbruna historia, när det är Emma som har snygg tröja för kvällen

Celibat föreslår Janne! är magsjukdomen som börjar på Chron nästan som i webbläsaren

Ankan föreslår debilt Lilla Pöket Laban

Analfixeringen vid Tomtens Verkstad kan aldrig uttömmas

Lasse Holm får fråga om när Kicki var byxmyndig, det vet ju han som tog hennes
oskuld när hon var 13, rätt in i vedboden (fittan) fråga för Holm som ärt i samma bransh och säkerligen skrivit ohörbara låtar till henne, fusk var det där!"
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-13 kl. 23:02.
Citera
2022-04-13, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vilken fin tröja säger Filip om Cissis bajsbruna historia, när det är Emma som har snygg tröja för kvällen

Celibat föreslår Janne! är magsjukdomen som börjar på Chron nästan som i webbläsaren

Ankan föreslår debilt Lilla Pöket Laban

Analfixeringen vid Tomtens Verkstad kan aldrig uttömmas

Vad säger man om sånt? Freudianskt så det förslår.

Och torture säger Cissi om tutorial.
Citera
2022-04-14, 20:13
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Alex Schulman till Filip: Du har inte haft med något i den här produktionen att göra.

Schulman är riktigt vass i sina förolämpningar. Man kan inte annat än heja på hans lag.

Hans jargong mot Filip är typ det bästa i programmet. Kommer ihåg förra gången de var med och de skämtade om att Jan skulle bilda lag med GW Persson. Och Alex sa något om "hallå jag är här?!".

Man märker att han och Filip är vänner, annars skulle inte Filip kunnat tagit att bli så bemästrad i syrligheter. Alex har konstigt nog en skön dryghet. Trodde han skulle vara mer PK. Han och Jan är det absolut roligaste paret. En subtil humor.

Sedan så kommenterar ju tom Filip att de typ aldrig låter två män tävla tillsammans. Det säger inte lite om hur mycket de vill ha med dem... Sedan att Alex (och lite även Jan) är så sköna trots att Jan är sjukt vänster är lite ovanligt.
Citera
2022-04-14, 22:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Clara beklagar att Nogger Black har fått existera
Tror ni att det finns mer på den glassiga vardagsrasismen?

Den ofrivillige Feministen Fredrik har fått ett manuskort där han läser
"Det är beklämmande för kvinnor att se manliga nudister"
kul att motsatsen inte gäller
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-14 kl. 23:03.
Citera
2022-04-15, 19:22
Medlem
Hoppas att Janne Josefsson och Cecilia Frode blir utbytta till nästa säsong. Har inget emot dem personligen men de är helt enkelt för okunniga för att få vara med enligt mig.

Och en roligare lagkamrat till Messiah Hallberg borde man kunna hitta.
Citera
2022-04-15, 19:26
Medlem
peterZiipens avatar
Kan vara den tråkigaste gruppen hittills. Fyra nya avsnitt finns uppe på dplay och det är nog första gången som jag inte är sugen på att se någon av matcherna.

De måste ta in nytt folk om intresset för Alla mot Alla ska fortsätta. En ny deltagare duger inte.
Citera
2022-04-15, 22:16
Medlem
Gavins-Friends avatar
Bara jag som tycker paret Strömstedt ser ut som syskon?

Ingen spoiler om fråga eller resultat men folk är ju så jävla känsliga här i tråden:
Citera
2022-04-17, 02:19
Medlem
Varför är Emma Molin så jävla oskön och bitter? Hon var ju inte sån tidigare.
Citera
2022-04-17, 03:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Varför är Emma Molin så jävla oskön och bitter? Hon var ju inte sån tidigare.

För hon har en feminin fjant i buren.
Citera
2022-04-17, 03:05
Bannlyst
Tråkigast är paret Batra och gubben med halsduken och hans feta tjej.
Citera
2022-04-17, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Hoppas att Janne Josefsson och Cecilia Frode blir utbytta till nästa säsong. Har inget emot dem personligen men de är helt enkelt för okunniga för att få vara med enligt mig.

Och en roligare lagkamrat till Messiah Hallberg borde man kunna hitta.

Dom gör TV. Duger det inte så kolla då på nått mer bajsnödigt som "På spåret"

Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Hans jargong mot Filip är typ det bästa i programmet. Kommer ihåg förra gången de var med och de skämtade om att Jan skulle bilda lag med GW Persson. Och Alex sa något om "hallå jag är här?!".

Man märker att han och Filip är vänner, annars skulle inte Filip kunnat tagit att bli så bemästrad i syrligheter. Alex har konstigt nog en skön dryghet. Trodde han skulle vara mer PK. Han och Jan är det absolut roligaste paret. En subtil humor.

Sedan så kommenterar ju tom Filip att de typ aldrig låter två män tävla tillsammans. Det säger inte lite om hur mycket de vill ha med dem... Sedan att Alex (och lite även Jan) är så sköna trots att Jan är sjukt vänster är lite ovanligt.

Jag håller med, Jan och Schulman är faktiskt förvånansvärt sköna. Hade förväntat mig två fisförnäma kulturarbetande-vänstermänniskor. Dom är fortfarande dryga men det är nånstans med glimten i ögat.

Men Alex borde ha Sigge som sitt radarpartner. Det vore förbannat kul om Jan körde med GW, men vi alla vet hur orimligt det låter.
Senast redigerad av korvstofft 2022-04-17 kl. 04:02.
Citera
2022-04-17, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo

Jag vet inte hur mycket vänner Alex och tjockisen egentligen är. Det är Fredrik och Schulman som är de ursprungliga vännerna och Filip har i så fall bara kommit in som vän till vän. Det finns till och med ett klipp av Alex och tjockisen som Fredrik har filmat där Alex och Filip pratar med varandra på en fest och där Fredrik kommenterar oroligt hur det egentligen skall gå eftersom de båda aldrig riktigt funnit varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in