2023-01-21, 22:44
Moderator
Dr Kings avatar
Efter att ha sett Jonas von Essens totala lekstuga när han plockade hem miljonen i Postkodmiljonären skulle det vara kul att se honom i Alla mot Alla också. Jag undrar om F&F har frågat honom eller om de tror att han skulle vara för överlägsen och inte vågar ha med honom.
Senast redigerad av Dr King 2023-01-21 kl. 22:57.
Citera
2023-01-21, 22:52
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Efter att ha sett Jonas von Essens totala lekstuga när han plockade hem miljonen skulle det vara kul att se honom i Alla mot Alla också. Jag undrar om F&F har frågat honom eller om de tror att han skulle vara för överlägsen och inte vågar ha med honom.

Haha, great minds think alike. Tänkte skriva det i föregående tråd, men kom sedan på att jag kunde göra det här. Blev också nyfiken på hur han skulle prestera i det här frågeprogrammet. Är ju helt annat upplägg, andra typer av frågor och framförallt mindre betänketid. Vill se hur snabbtänkt och stresstålig han är, framförallt i UP.
Citera
2023-01-28, 11:01
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Äntligen är Erik och Lotta tillbaka, förväntar mig inget annat än en överlägsen seger

Jag antar att deras deltagande innebär att TV4 inte ville ha mer av deras egen frågesport big bang... Måste svida lite för Lundgren/Haag
Citera
2023-01-28, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Jag antar att deras deltagande innebär att TV4 inte ville ha mer av deras egen frågesport big bang... Måste svida lite för Lundgren/Haag

Snacka om storhetsvansinne att de trodde att de kunde göra det bättre än Filip och Fredrik bara för att de vann i frågesport.
Citera
2023-01-28, 17:47
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Snacka om storhetsvansinne att de trodde att de kunde göra det bättre än Filip och Fredrik bara för att de vann i frågesport.

Haha, nää då. Det var faktiskt Filip och Fredrik som låg bakom deras program Big Bang på fyran.
Citera
2023-01-29, 21:08
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Skönt, eftersom Erika och Lotta ska vara med så avstår jag helt för att kolla denna säsong. Tid jag kan lägga på annat istället.
Citera
2023-01-29, 21:10
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Efter att ha sett Jonas von Essens totala lekstuga när han plockade hem miljonen i Postkodmiljonären skulle det vara kul att se honom i Alla mot Alla också. Jag undrar om F&F har frågat honom eller om de tror att han skulle vara för överlägsen och inte vågar ha med honom.
Han skulle nog inte ens vara ROLIG att ha med...

Tror att han skulle sitta och gnugga geniknölarna och bara "vänta lite ska jag gå in i mitt minnespalats".
Citera
2023-01-29, 22:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Han skulle nog inte ens vara ROLIG att ha med...

Varför inte? Då kan du ju kokettera för sällskapet att du vet vem som vinner.
Citera
2023-01-30, 01:52
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Såg precis att von Essen kommer vara med i nya Jeopardy på femman (som leds av Micke Tornvig). Och en övervägande majoritet av deltagarna i programmet ser ut att vara forna Alla mot Alla-deltagare (säkert samma casting-team för båda programmen). Så det finns ändå hopp om att von Essen dyker upp i grupp 2 av AmA!
Citera
2023-01-30, 02:24
Medlem
Senast redigerad av HelloD0ngy 2023-01-30 kl. 02:29.
Citera
2023-01-30, 13:25
Medlem
Har nya säsongen börjat?
Citera
2023-01-30, 13:34
Medlem
Det är TV5 som kontinuerligt gör konstgjord andning på dessa vänsterfjollor så de överlever i mediaträsket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in