Känns som du uppfattade situationen fel.. Han blev väl inte sur? Han menade inte att Olof inte har med det att göra utan att den sortens färgblindhet Olof nämnde inte har något med hans typ av färgblindhet att göra då man inte ser färger alls, något man gör vid rödgrön-färgblindhet.
Jag spelade tillbaka på playen och kollade igen då jag reagera på att han sa som han gjorde. Och jo, han lät rätt sur och snarstucken. Färgblindhet är tydligen känsliga saker för herr Schyffert.
Jag spelade tillbaka på playen och kollade igen då jag reagera på att han sa som han gjorde. Och jo, han lät rätt sur och snarstucken. Färgblindhet är tydligen känsliga saker för herr Schyffert.
Han säger inte "du har inte med det att göra", han säger "det har inte med det att göra" syftandes på Olofs påstående om hans färgblindhet.
Har svårt att tro att han blev sur, hans sätt att prata kanske kan låta macho, "surt" eller besserwisserigt.
Så irriterande och löjligt smygreklam och produktplacering de håller på med nu.
Hur intressant är en fråga om adressen till en site som säljer dammsugarpåsar?
Så irriterande och löjligt smygreklam och produktplacering de håller på med nu.
Hur intressant är en fråga om adressen till en site som säljer dammsugarpåsar?
Det är en del av konceptet att blanda vanliga frågesportsfrågor mer udda frågor.
Absurt att ingen visste att en cirkel är 360 grader och svaret därmed 72 grader.
Tyckte först att det var förnedrande mot deltagarna att det var närmast vinner på en sådan fråga men det visade sig vara ett korrekt beslut från produktionen.
Absurt att ingen visste att en cirkel är 360 grader och svaret därmed 72 grader.
Tyckte först att det var förnedrande mot deltagarna att det var närmast vinner på en sådan fråga men det visade sig vara ett korrekt beslut från produktionen.
Det är så med kändisar och matematik.
Citat:
Ursprungligen postat av DisneyMouse
Dåligt av Filip & Fredrik med research angående Mayhem. Varg Vikernes var ingen sångare i bandet, han var bassist.
Framför allt så sade att han Varg Vikernes sitter i fängelse, han släpptes på fri fot 2009.
Allt som handlar om rymden och 6:ans kemi och matematik verkar vara helt främmande för de flesta deltagare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!