Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-23, 00:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Fan vad häftigta F&F redaktion är som visar att det är okay att säga BÖG! upprepande gånger som ämnesrubrik, nu tar vi tillbaka ordet från alla hatare!, samtidigt som man fortsätter mästra oss med vilka andra ord vi inte får säga.

Är inte Jan Johansson och Bockstensmannen samma person?
Flera nyanser av samma man hette ju t.ex Jöbacks tidigare skivor
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-23 kl. 01:21.
Citera
2022-05-23, 01:48
Medlem
Enmansdemos avatar
"Adeln hatar kvinnor" påstod buktalardockan Fredrik, stämmer detta påståen? från den skrivglada
red-kvinnan

Klassiska reklamfilmer var det ja, också visar dom bilder på 75 % svarta människor från amerikanska reklamer, bravo!, dom ville väl skildra det nutida reklamklimatet i Sverige och låtsas som att det inte finns något tidsmässigt överhopp

Och man vill lära oss om amerikanska chips-sorter som Filip har ätit i sitt pissliv i LA!, lägg
ner detta jävla amerikanska skyltfönster för skräpkultur
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-23 kl. 01:58.
Citera
2022-05-24, 00:16
Medlem
MrSokratess avatar
UP borträknat så "förlorade" Hanna och Unge överraskande med 1p. Unge var väldigt svag.
Sen förstod man ju att Hanna skulle avgöra matchen i UP.
Citera
2022-05-24, 14:29
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
HAHA VM-94 truppen eller Martin i en badtunna, så är det. Vi är män och dom är kvinnor Som ungen Dagissnuten säger, Boys has a Penis and girls has a Vagina! Oavsett vad etablissemanget tycker och säger så är det så, ganska enkelt faktiskt!

Jag kom å tänka på att Michael Jackson och hans röviga killgäng i The way you make me feel videon https://www.youtube.com/watch?v=HzZ_urpj4As som gemensamt står & underblåser (bokstavligen blåser med munnen fram sin gängledare mot den motsträviga kvinnan) hans avancemang mot att få pojk-fitta just den kvällen, det här beteendet hade ju inte heller överlevt meetwoo, vi måste börja prata om att Michael Jacksons kvinnosyn var djupt problematisk
Citera
2022-05-24, 19:38
Medlem
Räknade för skoj skull vad jag själv fått för poäng hemma i går i mötet mellan Hanna & Jonathan och Ebba & Messiah och jag fick ihop hela 24, tycker därmed det ovanligt lätta frågor för en gångs skull. Tre europeiska städer i låttitlar var ju t.ex. en lätt fråga (Barcelona med George Ezra, Paris med The 1975, Somewhere in Stockholm med Avicii). Synd att Messiah inte tog mer poäng i UP, för de var som någon annan nämnde det bättre laget bortsett från just UP. Tycker förresten det hade varit kul om de fick med Jonas von Essen som deltagare nästa säsong, han vann ju hela potten i både Smartare än en femteklassare och i Muren!
Senast redigerad av next-chapter 2022-05-24 kl. 19:40.
Citera
2022-05-24, 19:45
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Jonas von Essen som deltagare nästa säsong, han vann ju hela potten i både Smartare än en femteklassare och i Muren!

Jonas är bra. Skulle vara kul med lite nytt folk som inte är en del av den innersta mediasfären. Betnér i årets säsong var uppfriskande.

Blir det en till säsong med exakt samma gäng blir det nackskott för min del.
Citera
2022-05-24, 20:04
Medlem
Lite urringat på Hanna igår. Ingen BH heller.
Citera
2022-05-24, 20:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Fast frågan löd nämn tre kvinnonamn, riktiga kvinnonamn antar jag då. Vet knappast om Pippi räknas som ett kvinnonamn då bara 31 kvinnor har det förnamnet i Sverige, Madicken är väl gränsfall med sina 393.
Lotta på bråkmakargatan, Ronja Rövardotter och Kajsa Kavat då men kan ju vara lurigt att de aldrig heter bara pippi långstrump utan något mer, "på de sju haven". Peter och petra gick väl som serie eller film också, sömnpiller kanske eftersom jag inte ens minns handlingen.
Citera
2022-05-25, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Säga vad man vill om Alex Schulman men glass det kan han. Han är den ende som svarar rätt på 100 procent av glassfrågorna. Han är uppenbart en riktig gottegris.

Han missade Igloo men frågan är om någon hade plockat den frågan.

För övrigt coola cowboystövlar på Annika Lantz!
Citera
2022-05-25, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Säga vad man vill om Alex Schulman men glass det kan han. Han är den ende som svarar rätt på 100 procent av glassfrågorna. Han är uppenbart en riktig gottegris.

Men hette glassen verkligen Cornetto Citron? Har för mig att den hette Cornetto Fresh, men kanske har fel...
Citera
2022-05-25, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broddnyckel
Men hette glassen verkligen Cornetto Citron? Har för mig att den hette Cornetto Fresh, men kanske har fel...

Lämna glassnamnen till Schulman, som kan sin sak. Att han inte kände igen en bokstav från Igloos varumärke har inget med glass att göra då det var en idiotfråga. Schulman är troligen en av Sveriges främsta glassexperter. Frugan har ofta skickats ner till kiosken för att köpa en viss styckglass åtskilliga gånger när Schulman sitter i skrivarlyan och skapar och blir lite godissugen.
Citera
2022-05-25, 19:35
Medlem
Artisten som frågar om burgarna smakar bra.. Fredrik nämner kanske 5-6 gånger ARTISTEN. 5 sekunder senare spekuleras det om det är Leif Mannerström.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in