2022-08-30, 03:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Läste häromdagen att Stefan Holm hade erbjudits deltaga i "Alla mot alla". Han bad dom helt rätt att "dra åt helvete". Orsaken var att fjanten Fredrik Wikingsson tydligen hade skämtat om att mörda Stefans son Melvin i nån jävla POD dom driver när Melvin var 14 år gammal.

Hur löd skämtet exakt?
Citera
2022-08-30, 06:46
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Hur löd skämtet exakt?
Det förekommer i senaste avsnittet av deras podd från 25 minuter och ett par minuter framåt. Fredrik berättade då att de för många år sedan hade Patrik Sjöberg som gäst i Breaking News och skulle skämtsamt ställa några fördomsfrågor till honom. Den första löd: ”Om du mötte Stefan Holm i en mörk gränd i Buenos Aires skulle du vilja mörda honom?”
Sjöberg svarade att det skulle han inte.
Den andra löd ”Men om du mötte Stefan Holms som Melwin i en mörk gränd i Buenos Aires skulle du vilja mörda honom?”
Sjöberg svarade återigen att det skulle han inte.

Skämtet var ju inte särskilt kul men det är ändå lite konstigt av Stefan Holm fortfarande så här många år senare fortfarande är så arg på F&F att han bara svarade och bad dem dra åt helvete när Fredrik frågade om han ville vara med i Alla Mot Alla.
Citera
2022-08-30, 13:09
Medlem
Jag får inte upp säsong 8. Är det inte gratis längre?
Citera
2022-08-30, 13:12
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det förekommer i senaste avsnittet av deras podd från 25 minuter och ett par minuter framåt. Fredrik berättade då att de för många år sedan hade Patrik Sjöberg som gäst i Breaking News och skulle skämtsamt ställa några fördomsfrågor till honom. Den första löd: ”Om du mötte Stefan Holm i en mörk gränd i Buenos Aires skulle du vilja mörda honom?”
Sjöberg svarade att det skulle han inte.
Den andra löd ”Men om du mötte Stefan Holms som Melwin i en mörk gränd i Buenos Aires skulle du vilja mörda honom?”
Sjöberg svarade återigen att det skulle han inte.

Skämtet var ju inte särskilt kul men det är ändå lite konstigt av Stefan Holm fortfarande så här många år senare fortfarande är så arg på F&F att han bara svarade och bad dem dra åt helvete när Fredrik frågade om han ville vara med i Alla Mot Alla.
All heder åt SH som inte beblandar sig med skrik&panik (F&F).
Kan inte för min själ inte se varför folk kastar pengar efter de två jönsarna.
Citera
2022-08-30, 15:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Räkna med att mönstret upprepar sig, flera nya grenar kommer vara extremt snarlika tidigare varianter, ta tillbaka den där värdelösa grenen från säsong som heter något med "tal"??
där någon snubbe kom & försökte förvirra med att säga långa meningar och klämma in ordet "inte"
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-08-30 kl. 15:45.
Citera
2022-08-30, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
All heder åt SH som inte beblandar sig med skrik&panik (F&F).
Kan inte för min själ inte se varför folk kastar pengar efter de två jönsarna.

Synd att dom inte bjöd in Patrik Sjöberg i stället. Han hade säkert konkurrerat med Sarah Sjöström om att vara den okunnigaste deltagaren i programmets historia.
Citera
2022-08-30, 19:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Nej de är definitivt inte på TV särskilt ofta
Ina är på tv extremt ofta, jag har stenkoll på dessa program

Man bör inte ha På spåret deltagare som Kalle, eftersom skiten är så likt, om han vore med
i "Hål i Väggen" vore en annan sak
Citera
2022-08-30, 19:53
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ina är på tv extremt ofta, jag har stenkoll på dessa program

Man bör inte ha På spåret deltagare som Kalle, eftersom skiten är så likt, om han vore med
i "Hål i Väggen" vore en annan sak

"Extremt ofta" är väl dock att ta i en del? Senaste året har hon varit med i På spåret, Sommaren i Grums, Valet forever och nu Alla mot alla - vad jag vet. Skulle inte kalla det extremt mycket utspritt över ett drygt år.

Finns många andra jag helllre skulle vilja se mycket mindre av än just Ina.
Citera
2022-08-30, 20:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
"Extremt ofta" är väl dock att ta i en del? Senaste året har hon varit med i På spåret, Sommaren i Grums, Valet forever och nu Alla mot alla - vad jag vet. Skulle inte kalla det extremt mycket utspritt över ett drygt år.

Finns många andra jag helllre skulle vilja se mycket mindre av än just Ina.
Det är väldigt tätt packat
Citera
2022-08-30, 22:08
Medlem
Bhagavans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det är väldigt tätt packat
Det finns ju de som varit med i TV i en herrans massa år och extremt tätt packat. Tänk Wahlgrens. En Wahlgren i AmA-studion vore en mardröm, då de är blåsta, jobbiga och överspelade. Ina är en smart och medialt sett fräsch kvinna som gärna får ta plats om du frågar mig. Någon som känner igen ”Kom” av Allan Edwall på de första stråkdragen som hon gjorde i På Spåret är mer än välkommen att breda ut sig.

Dessutom var hon neutral och objektiv i sina möten med partiledarna, vilket till och med få medieprofiler med medialt politisk utbildning klarar av.
Citera
2022-08-30, 22:16
Moderator
Dr Kings avatar
Avsnittet med Tony och Clara mot Messiah och Kajsa är ett av de avsnitt jag såg inspelning av för några veckor sedan. Det är också avsnittet där Fredrik halvvägs in i inspelningen lackade ur på produktionen för att kylfläkten i studion var avstängd trots att det hade varit 28 grader ute några dagar i rad. Detta syns riktigt tydligt nu i sändning på att såväl F&F som samtliga deltagare är rejält svettiga i pannan och i ansiktet
Citera
2022-08-30, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Avsnittet med Tony och Clara mot Messiah och Kajsa är ett av de avsnitt jag såg inspelning av för några veckor sedan. Det är också avsnittet där Fredrik halvvägs in i inspelningen lackade ur på produktionen för att kylfläkten i studion var avstängd trots att det hade varit 28 grader ute några dagar i rad. Detta syns riktigt tydligt nu i sändning på att såväl F&F som samtliga deltagare är rejält svettiga i pannan och i ansiktet
Haha. Fredrik lackar ur. tILLHÖR vanligheterna ju. Hörde du och såg du?

Kan du utpressa honom med ett videklipp som på padelbanorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in