2022-02-17, 17:41
Medlem
flykick666s avatar
Kostar det nu att se alla mot alla online, har jag förstått detta rätt? Jag kan inte se det längre, det står gratis på måndagens avsnitt.. Är det så jävla sjukt att dom inte kan bjuda på det med reklam? I så fall är det helt sjukt, fucking discovery plus!!!
Citera
2022-02-17, 17:42
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Betnér ska vara jäkligt glad att han tävlar med Bea, hon räddade upp flera gånger när Magnus var på fel spår. Hon är en av säsongens duktigaste deltagare, i skarp kontrast till den prestation som hennes ex bjöd på i höstas...
Instämmer. Briljant kvinna.
Citera
2022-02-17, 18:05
Medlem
Angående den tävlande kvinnan Katia Mosally. Hon bor med ”Svensk” pojkvän i L.A , men går inte ut med honom pga hans utseende.
(detta står att läsa i bloggen https://duffysblog.com/2021/12/12/katia-mosally-fodd/ )
Någon som vet hur han ser ut ?
Citera
2022-02-17, 18:12
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taster987
Angående den tävlande kvinnan Katia Mosally. Hon bor med ”Svensk” pojkvän i L.A , men går inte ut med honom pga hans utseende.
(detta står att läsa i bloggen https://duffysblog.com/2021/12/12/katia-mosally-fodd/ )

Måste väl vara för att han inte vill bli känd som Katias pojkvän, eller så är han elefantmannen.
Citera
2022-02-17, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666
Kostar det nu att se alla mot alla online, har jag förstått detta rätt? Jag kan inte se det längre, det står gratis på måndagens avsnitt.. Är det så jävla sjukt att dom inte kan bjuda på det med reklam? I så fall är det helt sjukt, fucking discovery plus!!!

För mig funkar det att se avsnitten efter att de har visats på kanal 5, använder appen i iPhone samt till chromecast. Eller ja, funkar halvdant då det gärna fastnar i reklampauserna så man får se dessa flera gånger 🙄
Citera
2022-02-17, 18:24
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taster987
Det här låter ju verkligen märkligt - kul för hennes kille å läsa den här bloggen kan det vara en hudfärgshandikappad tro
Citera
2022-02-17, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flykick666

Senaste säsongen har avsnitten gratis, avsnittet blir gratis 22.00 samma dag som programmet går på Kanal 5.
Citera
2022-02-17, 19:27
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Senaste säsongen har avsnitten gratis, avsnittet blir gratis 22.00 samma dag som programmet går på Kanal 5.

Då jag redan tycker discovery är sämsta internet tjänsten som existerar så tog jag tillfälle att kontakta kundtjänst chatten för att ge min syn på saken till nån stackare på deras kundtjänst, tyckte nästan det var härligt att få en anledning att hugga på dom. Efter mitt otrevliga öppningsmail där jag talade om att dom borde först producera en bra nät-produkt innan dom tar sina mest inkomst bringande program in i ett betalnings paket så fick jag svaret att jag nog hade råkat titta på säsong ett avsnitt ett, vilket jag hade. Så kan det gå..

Hon Katia verkar lite korkad faktiskt. Inte på grund av det där med att hon skrev om hennes pojkvän i blogen, bara allmänt efter att ha laddat ner och sett avsnittet där dom möter Olof och Ebba.

Hon bara säger saker hon får i huvudet rakt ut. Min erfarenhet har lärt mig att det ofta är korkade människor som beter sig så
Citera
2022-02-17, 19:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosseriks
Dr King

Håller med! Genomgår deltagarna något slag av test innan de kommer med i programmet?
Kvällens avsnitt kändes avgjort redan efter två frågor. Ingen bra tv då.
Ett IQ-test?
Citera
2022-02-17, 20:07
Medlem
I tisdags såg jag måndagens avsnitt efter massa krångel kunde jag klart det. I dag såg jag onsdagens avsitt och då stod det att jag kunde se klart måndagens avsnitt som jag redan hade sett. Discovery+ är värdelöst.
Citera
2022-02-17, 22:22
Medlem
kl4sseKocks avatar
OT, snabb fråga.
Fler som har problem med störningar i sändningen när ni streamar live i detta nu?
Hade även störningar under gårdagens sändning.
Senast redigerad av kl4sseKock 2022-02-17 kl. 22:25.
Citera
2022-02-17, 22:32
Medlem
Katia är lite motsägelsefull. Hon har, som musikmänniska, aldrig hört talas om Marianne Faithfull men kunde placera boken 1984 ganska rätt i tiden samt plockade Magda Gad. Förvisso har Magda Gad blivit skåpmat senaste veckorna men skulle också kunna vara något som flyger högt högt över huvudet på en LA-inskränkt svensk ung kvinna.
Senast redigerad av efterskalvet 2022-02-17 kl. 22:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in