Hur blir världen bättre? F&F redaktionen för att man påminner oss om Heidi Frieds? (som möter Reinfeldt) existens i denna utsträckning?
Låt nu deltagarna avslöja för oinformerad pot-woke generationen vad Rektor Hamid har gjort för fel så att ni vet vem ni bör cancela om ni kommer i kontakt med honom!
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-07 kl. 22:19.
Vilken delstat har chili con carne som officiell maträtt"
Blev förvånad över Joakim Von Anka. Fick söka länge innan jag hittade att det faktiskt stämmer att han är morbror till Kalle. Men i serien kallas han ju Farbror Joakim. Men morbror var alltså rätt.
Kalle Ankas mamma heter Hortensia som är syster till Joakim. Kalle är också morbror till knattarna inte farbror. Orsaken är uncle/onkel kan betyda både farbror och morbror då man översätter om man inte har koll på relationerna.
Kalle Ankas mamma heter Hortensia som är syster till Joakim. Kalle är också morbror till knattarna inte farbror. Orsaken är uncle/onkel kan betyda både farbror och morbror då man översätter om man inte har koll på relationerna.
Du glömde använda spoiler-taggar runt ditt svar också! rätt ska va tourätt enligt Värta Hölen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-07 kl. 22:59.
Då jag skrev ställdes frågan i vanliga Kanal 5. Betalar inte för Discovery+.
Ursäkta då
Väldigt substanslöst att ingen kunde förstå idiot-frågan huruvida 500 mg Alvedon väger 500 mg,
dom begriper inte vikten av aktiv substans, dvs dosering spelar roll
Du säger inte indian! vill vi påminna
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-08 kl. 23:09.
Filips nästan uppgivna "Vad var det där?" efter Mariannes utbrott på Katia var höjdpunkten i det annars sega avsnittet. De avsnitten Marianne och Claes är med i kollar man på i brist på annat.
Hittills tycker jag att den här säsongen har motsvarat förväntningarna.
Jag tycker att de får plus för att frågorna är lite mer "normala", d.v.s. inte så mycket om prickar i SMS-funktionen på Iphone eller vilken nyans av rosa Hubba Bubba-pappret har. Tycker att deltagarna är ett fall framåt och ganska trevliga, kunniga och TV-vänliga. Marianne och Claes hade behövt lite självförtroende. De är inga giganter, men de hade haft fler poäng om de hade haft lite självförtroende och vågat svara när de uppenbart kan svaret. Och Katia är inte så blåst som hon spelar så fort frågan inte handlar om LA eller Hollywood, så hon hade också kunnat bidra mer till sitt lag om hon hade ansträngt sig. Kul för Johar (och för oss tittare!) att han har fått en normalbegåvad och nerhypad medtävlande i år.
Fortfarande brister det en del i researchen runt vissa frågor (exempelvis lyckades de i en fråga om psalmer i förra veckan presentera fel psalmnummer på samtliga psalmer som nämndes). Även Olof Lundh verkar ha taggat ner lite, vilket är synd. Ser fram emot resten av gruppen och sedan också mot grupp 2.
Alltså, allvarligt, vill säga att jag inte är övertygad om att palmemordet är en konspirationer. Men, allvarligt, varför ställer de frågor om walkie talkies till Mårten Palme? Tyckte ärligt talat att han såg blek ut både när frågan ställdes och när svaren presenterades. Och det berodde inte på att de inte kunde frågan, för det gjorde de.
Katja är så intelligent att hon kan uppskatta snygga bar-uber-mans-kroppar
Ni som enbart förmår gnälla på att gästerna är vänstervridna, kan vi åtm bli överens om att agendan med att ställa den omöjliga frågan vilka kommuner som tagit ner pride-flaggan kan vara att värdergrunds-informera tittaren om vilka kommuner som kan cancelas & att det knappast är för deltagarnas skull frågan ställs-
Det är ingen reklam för free-the-nipple! för den gamla skåpmaten kan ju alla
Glöm aldrig Jimmy Durmas! googla googla, hitta fram till Expo
Ge mig ett skäl varför jag ska fortsätta titta på det här? när summan av lasten är såhär konstant
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-10 kl. 22:51.
Claes Malmberg och Filip Hammar verkar tycka att Marianne Mörcks oborstade stil är charmig. Känns som hon koketterar med sin omognad(hennes ålder till trots) och sin brist på allmänbildning. Själv ser jag inte charmen riktigt, gör ni?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!