Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-03, 22:56
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hatar nya discoveryplus streamtjänsten av hela mitt hjärta...
> Sveriges långsammaste sida efter dumpen.se
> Extremt ful bildtransition när man hoovrar med musen över ett program på startsidan
> Värdelös UIX i allmänhet
> Senaste Alla mot Alla-avsnitten kommer inte först, utan man måste bläddra långt åt höger för att komma till senaste avsnitten. Tänk när det är dags för slutspelet, kommer behöva scrolla i 2 min...
> Går ej att hoppa fram/bak 15 sek med hjälp av piltangenterna (går att göra med exakt alla andra streamingtjänster)

Ta tillbaka gamla UI:n för i h****e!@

Smidigare i appen.
Citera
2022-03-03, 23:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rillohan
Mm det var en ganska given fråga att missförstå, även för en göteborgare. Ungefär som att kalla Huddinge för ett industriområde.

Anmärkningsvärt ändå hur svaga kunskaper Katia tycks ha. Nu skyltar hon också med att hon inte ens vart Hudiksvall eller Härnösand ligger. En genomsnittlig högstadiefjortis är ju vassare än så.
Är det jättesvårt att hålla sig från att vara bortskämd brat & spoila
Citera
2022-03-03, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Smidigare i appen.
Smidigast på gammaldags TV-apparat.
Citera
2022-03-03, 23:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Smidigast på gammaldags TV-apparat.

Tjockteve 😁
Citera
2022-03-04, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ska ni eller jag recensera vinnaren av uringnings-kampen? jag är beredd att släppa fram andra röster än min egen före min

Visste ni att Flipper var en Flipper-sej
Lasse-man var en Delfin
och Lassie var trummis i Arvingarna
Och Flipper var en Border Collie enligt en av dom *klyftiga* deltagarna i kvällens prestige-bröst-kamp

Imponerande att hon kunde Loney Tunes och Brassilia, allting har dock anknytning till USA...suck

Dom är ganska uppfinningsrika när det kommer till Under Preassure teman
"Jag" så jävla simpelt. och det blev enkla frågor, kunde alla
Kannornas kamp? Vem vann?
Citera
2022-03-04, 00:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Kannornas kamp? Vem vann?
vad tycker du?
Citera
2022-03-04, 00:50
Medlem
Folkess avatar
Diggar verkligen detta program men måste säga att deltagarna är rätt trista i år. Filip och hans provokationer är den enda anledningen till att man överhuvudtaget har kunnat småle åt deras snack.

Ebba och Olof är ju roliga att se på men deras shtick är ju sen gammalt, man vet vad man ska vänta sig.
Treutiger är härlig men utöver det är startfältet helt slätstruket och trist. Messiah kanske har något att komma med men han verkar vara för hämmad av ultrafeministen som vet hur man kan dra glädjen ur precis allt.
Citera
2022-03-04, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hatar nya discoveryplus streamtjänsten av hela mitt hjärta...
> Sveriges långsammaste sida efter dumpen.se
> Extremt ful bildtransition när man hoovrar med musen över ett program på startsidan
> Värdelös UIX i allmänhet
> Senaste Alla mot Alla-avsnitten kommer inte först, utan man måste bläddra långt åt höger för att komma till senaste avsnitten. Tänk när det är dags för slutspelet, kommer behöva scrolla i 2 min...
> Går ej att hoppa fram/bak 15 sek med hjälp av piltangenterna (går att göra med exakt alla andra streamingtjänster)

Ta tillbaka gamla UI:n för i h****e!@

Håller med, Discovery+ är värdelöst. Den här veckan har jag bara kunnat få helskärm en gång. Förut låg nyaste avsnitten högst upp.
Citera
2022-03-05, 14:31
Medlem
XtraXs avatar
Ett utav nästa veckas avsnitt tror det kan varit måndagens eller tisdagens, löd verkligen en av frågorna.

Citera
2022-03-06, 19:23
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ett utav nästa veckas avsnitt tror det kan varit måndagens eller tisdagens, löd verkligen en av frågorna.

Citera
2022-03-06, 19:25
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend

Ok missade officiell.
Citera
2022-03-07, 21:26
Medlem
tcfmogs avatar
Gillar att Mårten Palme svarar fel på allt som kan betecknas folkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in