Citat:
Ursprungligen postat av
Dr King
Jag håller med om din favoriter i varje kvartfinal men skulle sätta lite högre vinstchanser för Johar och Annika samt Bea och Magnus. Magdalena och Martin är ganska duktiga men har det gemensamt att de har enorma kunskapshål på allt som har med film och musik att göra. Det är ju på nivån att de knappt skulle kunna säga en låt av Avicii eller en film som Tom Cruise har medverkat i. De har ju båda varit ganska öppna med sina svagheter i dessa områden och just i Alla Mot Alla som har ett ganska stort fokus på den typen av frågor blir det extra illa och de skulle må bra av att splittras som par och paras ihop med någon som kan täcka upp detta kunskapshål hos dem.
Ja, det är möjligt angående Magdalena och Martin. Dom har nog mindre än 40% där när jag tänker efter. Ina/Kalle tycker jag inte ska underskattas däremot, fick stryk med en ynka poäng av både gruppvinnarna Bea/Magnus och grupptvåorna Hanna/Jonathan i gruppspelet. Kompetent bur absolut, men nu är det ju tuffast möjliga motstånd. Krävs nog dock ett UP-misslyckande av Johar (vilket har hänt) för att skrällen ska bli ett faktum.
Om jag förstår det hela rätt så kan inte Hanna/Jonathan & Johar/Annika mötas i final vilket är jävligt trist. Hade verkligen sett fram emot det mötet över dubbla distansen. Jag är dock inte säker, men antar att dom möts redan i semi vid avancemang.