Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Micha är den näst tråkigaste deltagaren någonsin, endast slagen av Dilba.
Ja Dilba var ingen muntergök direkt. Höjdpunkten med Mischas deltagande var väl den ’underhållande’ diskussionen kring hur hennes namn skall uttalas.
Och vilka som sagt rätt och fel.
Det var det fyndigaste redaktionen hade lyckats krysta fram. Säger en del. Om Mischa. Och F och F.
Men lite roligt var det när (pilsk) Mischa tog kommandot och valde kategorin med något om att ”Min sambo suger på brösten...” med motiveringen att ”tittarna är nog intresserade av den..”.
Citat:
Ursprungligen postat av
AllHailBoognish
Martin gör bort sig. Sitter i riksdagen utan att kunna Centerns partiledare eller partiernas loggor, det sista uttalade han sig dessutom tvärsäkert om. Pinsamt för någon som sitter i riksdagen och är självgod över detta.
Han fick nog motta en och annan flinande min nästa dag på jobbet. Får man hoppas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Det är bara en tidsfråga innan Morgonpasset ser ut som Invandrare för-svenskar Martin Melin, av mig får du ett halvt rätt
det var ett väldigt kärnfullt svar! och sa nånting träffande om P3
Japp, det var nog säsongens bästa svar, alla kategorier! 👍
Inte helt rätt nu, men ett förutseende svar.
En god politiker skall ju ha förmågan att skåda framtiden.
Men svaret är på sitt vis logiskt: den enda svarta han sannolikt känner till är Kodjjo Ackulor, som alltid är på p3. När han då såg bilden tänker han att någon måste vara Kodjjo (han nämnde väl hans namn?) och då måste det vara Morgonpasset!