2023-04-19, 23:53
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kastar redaktionen all konfetti som sprutar på golvet?, inte klimatsmart

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Och vad beror det på att han ser spöken på dagen? för han känner sig ifrågasatt som kändis riksdagsman, så nu har han blivit manisk i att långsöka tillfällen att bevisa att han kan det mest grundläggande om sin deltidsarbetsplats för att sedan slippa sätta sig in i resten på djupet

Vi testar en vecka och byta ut alla blommor i riksdagen, SD claimar blåklockan, Centern tar smörblomman, KD får en prästkrage & gå tillbaka till rötterna
Dessutom var det ett fyndigt förslag han kom med, eftersom alla partier är ju på sätt och vis rövgäng som valsar runt i prideparaden så jag gick på Martins påstående om att det var partiblommorna jag såg eftersom jag vid en 0.00001 sek lång okulärbesiktning inte såg Blåsippan bland det där ogräset, det måste ju vara tvärtom med F&F eftersom i verkligheten så deltar ju SD i paraden

Tänk vad man får lära sig, det som jag trodde hette strofer hette stavelser, med
andra ord bindestreck
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-20 kl. 00:04.
Citera
2023-04-20, 22:47
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kan någon förklara vad Ruben är bra på? Diabolo

"Jävla republikanen" ?

Också fick vi ta del av ett foto på Fredriks farfar eller nån,
total narcisistisk lekstuga
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-20 kl. 23:05.
Citera
2023-04-21, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Martin gör bort sig. Sitter i riksdagen utan att kunna Centerns partiledare eller partiernas loggor, det sista uttalade han sig dessutom tvärsäkert om. Pinsamt för någon som sitter i riksdagen och är självgod över detta.

Han är utrikespolitisk talesperson för liberalerna och tror att Saudiarabien har lågt BNP. Så sjukt😂
Citera
2023-04-21, 01:43
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartagrodan
Han är utrikespolitisk talesperson för liberalerna och tror att Saudiarabien har lågt BNP. Så sjukt😂
Ja, det också! Martin ”jag missförstod frågan” Melin vilket kap av Liberalerna; känt namn men att han inte ens känner till grundläggande politiska fakta och dessutom gillar att ligga med hundar samt försöka få kvinnor att delta i hans sjuka perversion, det spelar förstås mindre roll…
Citera
2023-04-21, 02:29
Medlem
Citat:

Eller så hade han helt enkelt inte koll på hur deras flagga ser ut.
Citera
2023-04-21, 11:50
Medlem
vonblixens avatar
Citat:

Det var flaggan han inte kände igen!
Citera
2023-04-21, 13:34
Bannlyst
Det kunde man ju ge sig fan på att Ylva skulle lägga ett "The" framför "Anonymous".
Citera
2023-04-22, 15:14
Medlem
XtraXs avatar
Johan Rabaeus verkar gilla sin svarta väst har haft den i alla avsnitt hitintills.
Citera
2023-04-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Micha är den näst tråkigaste deltagaren någonsin, endast slagen av Dilba.

Ja Dilba var ingen muntergök direkt. Höjdpunkten med Mischas deltagande var väl den ’underhållande’ diskussionen kring hur hennes namn skall uttalas.
Och vilka som sagt rätt och fel.
Det var det fyndigaste redaktionen hade lyckats krysta fram. Säger en del. Om Mischa. Och F och F.

Men lite roligt var det när (pilsk) Mischa tog kommandot och valde kategorin med något om att ”Min sambo suger på brösten...” med motiveringen att ”tittarna är nog intresserade av den..”.

Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Martin gör bort sig. Sitter i riksdagen utan att kunna Centerns partiledare eller partiernas loggor, det sista uttalade han sig dessutom tvärsäkert om. Pinsamt för någon som sitter i riksdagen och är självgod över detta.

Han fick nog motta en och annan flinande min nästa dag på jobbet. Får man hoppas.

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det är bara en tidsfråga innan Morgonpasset ser ut som Invandrare för-svenskar Martin Melin, av mig får du ett halvt rätt det var ett väldigt kärnfullt svar! och sa nånting träffande om P3

Japp, det var nog säsongens bästa svar, alla kategorier! 👍
Inte helt rätt nu, men ett förutseende svar.
En god politiker skall ju ha förmågan att skåda framtiden.

Men svaret är på sitt vis logiskt: den enda svarta han sannolikt känner till är Kodjjo Ackulor, som alltid är på p3. När han då såg bilden tänker han att någon måste vara Kodjjo (han nämnde väl hans namn?) och då måste det vara Morgonpasset!
Citera
2023-04-23, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Eller så hade han helt enkelt inte koll på hur deras flagga ser ut.

Ok, men om det nu är så, vad menade han med ”jag missförstod frågan”? Att missförstå den enkla frågan tyder ju på att han har extremt dålig koll.
Citera
2023-04-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Det var flaggan han inte kände igen!

Hur vet du det? Och om det var så, vad menade han med ”jag missförstod frågan”? Att missförstå den enkla frågan tyder ju på att han inte har extremt dålig koll.
Citera
2023-04-24, 22:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
6 år senare har vänstern insätt att Avpixlat inte finns, fake news att det någonsin skulle
varit en blogg, dom har alltså en ansvarig utgivare för en nätsida, men målet med frågan
var ju att inte legitimera sidan genom att kalla den blogg

Vad är Peak performance?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Onomatopoetiskt_ord
Säger Filip och ingen förstår vad han menar

Varför säger Ylva Helen så mycket onödiga ord?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-24 kl. 22:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in