2023-05-19, 13:11
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
DMade precis Fredrik denna text, han skrev att detta ligger närmare sanningen än vad man kan tro, jävlar vad rolig nästa säsong kan bli!
Kan inte han sluta skrika frågorna i något jäkla upptempo. Måste sänka ljudet varje gång. Roligast att se är Hanna och Jonathan.
Citera
2023-05-19, 13:17
Medlem
BevinLees avatar
I och med att programmet är kortare än den reklam som visas står jag inte ut att titta ens. Trodde inte det var sant så jag va tvungen o kolla upp det. Drygt 8 min reklam före o efter 6-7 minuters programtid
Citera
2023-05-19, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Det går inte att ställa gamla idiotfrågor i Under Pressure som bygger på ja och nej svar, med tanke på att det är tillåtet att ändra svaret efteråt i Under Pressure, den lilla koden knäckte Lotta Lundgren, Erik Haag såg förvirrad ut när han inte insåg vad som hänt.

Men snälla rara. Du måste väl inse att ljudet läggs på i efterhand? Det är givetvis inget deltagaren hör i realtid
Citera
2023-05-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saloth
Tycker att det är ett roligt lättsmält program.
Men tycker ändå att vissa frågor är alldeles för flamsiga, såsom Messias hårglans!
Och dessa tråkiga
-Nämn 3 låtar med en färg, årtal, namn bla bla bla är uttjatat , sen förstår man att det är enkla frågor att fylla ut programmet med.
Håller med om detta!
Citera
2023-05-19, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Absolut. Hanna har ju vunnit två gånger med olika partners. Men det går ju inte att dela på henne. Sen har det blivit mycket tuffare att vinna efter dom två första säsongerna. Jag håller Hanna/Jonathan högre än Hanna/Ebbot. Förutom när dom vann så har dom gjort bra ifrån sig varje gång.

Håller helt med dig 🙂 Hellqvist/Unge är en mkt starkare kombo.
Citera
2023-05-19, 14:02
Medlem
I jämförelse med att finalen var i Globen förra året kändes det väldigt trist i år. Visst det med finalen i Globen verkar inte ha lyckats så bra och var rätt jobbigt att se på TV men nu kände man inte av att det var final förutom att F och F hade finkläderna och att bucklan stod där. Finalen kändes bara som ett avsnitt i mängden trots spänning då det var jämnt.
Citera
2023-05-19, 14:24
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevinLee
I och med att programmet är kortare än den reklam som visas står jag inte ut att titta ens. Trodde inte det var sant så jag va tvungen o kolla upp det. Drygt 8 min reklam före o efter 6-7 minuters programtid

Därför har man ett konto på Discovery+.
Plus att alla veckans avsnitt släpps på vid midnatt på söndag.
Citera
2023-05-19, 17:22
Medlem
Så skönt att Emma sabbade allt med att bomma Schweiz huvudstad. Hon var verkligen inte värd bucklan, saknar allmänbildning helt och hållet. Ola kan inte lastas för nånting i UP när han burit laget helt på egen hand säsongen igenom.
Citera
2023-05-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Så skönt att Emma sabbade allt med att bomma Schweiz huvudstad. Hon var verkligen inte värd bucklan, saknar allmänbildning helt och hållet. Ola kan inte lastas för nånting i UP när han burit laget helt på egen hand säsongen igenom.

Emma är ju däremot inte fullt så dum som hon ser ut. Hon är ganska medel som deltagare.
Citera
2023-05-19, 17:52
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Emma är ju däremot inte fullt så dum som hon ser ut. Hon är ganska medel som deltagare.
Dessutom har hon självinsikt till skillnad från vissa andra tävlande
Citera
2023-05-19, 18:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Hur är Bern en idiotfråga?

Därför att det inte är största staden. De tänkte väl att de tävlande skulle mixa ihop Zürich och Bern.
Citera
2023-05-20, 15:03
Medlem
thesyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Har börjat kolla om några avsnitt från säsong 1. Både Olof och Hanna har förändrats otroligt mycket. Slutsatsen man kan dra av tre års deltagande i Alla mot Alla , är det inte är bra - vare sig för välmåendet eller ens yttre.

Hellqvist - I första säsongen ser hon nätt och söt ut, kacklandet är obefintligt och hon klär sig 'propert', känns som att hon har åldrats 7-8 år sedan säsong 1.

Olof - faktiskt väldigt positiv och skojfrisk i säsong 1. Han t.o.m. ler. Klipp till -> mörkret som ligger över honom. Antar att det delvis är en karaktär, men samtidigt inte.

F&F gick ju hårt åt Olof säsong 1 och det tog hårt på Olof kunde man se då. Efter säsong 1 byggda han upp det här skalet som han haft i programmet sen dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in