Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-14, 22:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Gissa om Lina Thomsgård gick igång på att paras ihop med en mycket attraktiv nybliven Augustprisvinnare.
En väldig lite attraktiv nybliven Augustprisvinnare menade du, kolla in näsan t.e.x
Citera
2024-01-15, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345

Vettefan om jag är så säker på att Ebba är mer kunnig Lotta, inte det intrycket jag fått i alla fall.
Citera
2024-01-15, 06:53
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Olof fick ju sportfrågor också. Var de skräddarsydda för honom isåfall? Zelensky är en av de mest uppmärksammade politikerna de senaste åren så frågan var verkligen inte på något sätt snäv.

Att Olof bara är sportjournalist… Ska man bara ställa frågor om sport menar du? För att göra det rättvist? Att både sport och politik dyker upp som frågor är inte mer än rätt. Olof har dessutom visat att han bemästrar det mesta inom allmänbildning. Riktigt bra deltagare.

Olof är ju extremt gynnad som gammal USA-korre pga Alla mot alla-redaktionens USA-fetichism. Dessutom är han mest fokuserad i Under Pressure. De två delarna gör honom framgångsrik i programmet.

Men det känns bättre i magen när Johar vinner då han är en mycket mer bildad och intelligent människa.
Citera
2024-01-15, 07:52
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
En väldig lite attraktiv nybliven Augustprisvinnare menade du, kolla in näsan t.e.x

Ja det kanske bara är jag som tycker han ser betydligt bättre ut än Svennis/Kristoffer Appelquist
Citera
2024-01-15, 13:49
Medlem
drinksareonmes avatar
Så tråkigt att de återanvänder gamla deltagare, skiter i att de blandar lagen.
Citera
2024-01-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Så tråkigt att de återanvänder gamla deltagare, skiter i att de blandar lagen.

Jag håller med. Tycker att programmet har varit stendött efter att de har använt samma deltagare i flera säsonger. Man vet direkt vilka som kommer att hamna i final och det är alltid samma malande, Filip som försöker trigga Olof osv.
Citera
2024-01-15, 18:43
Medlem
MagnusBubblas avatar
Det finns väl inte tillräckligt många kändisar som vill vara med kanske. I alla fall som oxå är roliga. Tycker dock att Henke Larsson var mycket roligare den här säsongen, så kanske kan torrbollar lära sig.

Men optimalt vore väl att byta ut hälften, så man får in nytt blod men också får ha kvar några man känner sen innan. Men en bra regel vore att om man har vunnit två gånger får man inte vara med mer eller liknande.
Citera
2024-01-15, 19:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Ja det kanske bara är jag som tycker han ser betydligt bättre ut än Svennis/Kristoffer Appelquist
Svennis fick brudar för att han var så jävla snygg det vore en kul nyhet för säsongens om Fredrik lanserar in i kameran att Linda Trångsgård kommer tvingas
tävla med en tjej i buren iår!, hon kommer vara så torr & sur & sitta och trycka vid dörren & se lika besvärad ut som Appelqvist när denna lesbian helst istället försöker krama henne, ni överdriver om Lindas klängighet, hon borde bara få priset som "Årets Hetero"

Jag tror inte det kommer bli någon Augustvinnare eller ens en Karamellodiktstipendiat i årets gäng, då jag inte tror att man kommer ta in nytt folk öh om vi ska tro Dr King, all swingers säsongen som han sa
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-15 kl. 19:56.
Citera
2024-01-15, 19:53
Medlem
drinksareonmes avatar
Hade varit kul med den där minnes mästaren, hade nog haft det tufft med alla porr/sex frågor.
Citera
2024-01-16, 07:13
Medlem
Mohaves avatar
Fler som hajade till när ni fick höra att Joel Spira vunnit en Guldbagge?
Citera
2024-01-17, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
I veckan var jag också och såg på inspelningen av ett par avsnitt till nästa säsong och kan därför säga att några av lagen som då kommer att vara med är
Lite nya deltagare vore faktiskt inte helt fel.
Citera
2024-01-26, 15:27
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Wikingsson söker nya idiotfrågor på Instagram i dag, och lägger till att det kanske är sista chansen någonsin. Sjunger AmA på sin sista vers?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in