Citat:
Ursprungligen postat av
matte87
Så, då var säsongen över för denna gång och precis som vanligt står Erik Haag som segrare. Man får väl säga att hans förtjänar titeln som alla mot allas GOAT. Har tidigare velat hålla Johar som jämbördig men får nog säga att Haags 4 segrar på 5 försök är en klass för sig. Skönt att Jennifer och Magnus förlorade då jag framförallt störde mig på att de kommit dit pga en felbedömning i kvarten.
Nu har man kört ALL STARS och ALL STARS Swingers, vad blir twisten till nästa säsong? Tjejerna mot killarna? Eller kanske en singelsäsong där alla tävlar var för sig, riskerar väl dock att tappa en del charm, men hade varit intressant att se alla de bästa göra upp var för sig. Erik Haag hade ju fått gälla som favorit, med Johar strax efter. Sen Olof, Ola, Jesper och kanske Hanna med skulle ha chans på det. Hur som hade det för en frågesportsnörd varit kul att se hur alla stod sig utan hjälp av partner. Ebba t ex tror jag haft svårt att nå slutspel ens.
Vad säger ni andra? Hur rankar ni deltagarna?
Har också tänkt om hur det hade gått om det var singlar som gjorde upp.
Erik är jätteduktig men tänker nog att Johar är ett snäpp bättre.
Troligt att de skulle mötas i en final.
Men visst finns det andra som är väldigt duktiga, Ola är en, och Magnus Betner var för mig en överraskning, väldigt allmänbildad.
Olaf är också väldigt allmänbildad och vass i UP. men tror att Johar och Erik är något vassare.
Sen avskyr jag Olaf för han är en fuskare och så jävla grinig och kan inte uppföra sig!
Men givetvis hör det inte hit men som sagt.
Tror att Johar hade vunnit och det i en final mot Erik!